TurkNet'e geçmeyi düşünenler, DİKKAT!

Bu konuyu okuyanlar

Güneş Salman

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2019
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
48
Ofisimi taşıdığım için telefonumu ve internet servis sağlayıcımı ""tavsiyeler" üzerine TurkNet'e değiştirmeye karar verdim. Çağrı merkezini aradım, anında çok ilgili bir arkadaş anlattı, formları mailime gönderdi, işlemleri başlattı, 2 gün içinde hem nakil işlemleri tamamlandı, hem de internetimi kullanmaya başladım. Dedim ki ""vayyy beee, bu kadar sene insan gibi hizmet almak varken, adi bir tekele mahkum edilmişiz". Demez olaydım. 1 ay kadar sonra DSL ışığım söndü. Telefonumda çevir sesi yok. Dedim "bunların müşteri temsilcileri çok ilgili, hemen hallederler", ama o da ne, abone olmadan önce zırt diye bağlandığınız müşteri temsilcisine, abone olduktan sonra bağlanmak imkansız! "Sesli yanıt sistemi" diye birşey uydurmuşlar, oraya bıraktım arıza kaydımı. Ertesi gün kaydımın alınıp işlemlerin başlatıldığına dair bir mesaj geldi. "Ohhh, iyi bari, ilgileniyorlar" diye düşündüm. İşte o günün üzerinden tam 14 gün geçti. Ne ilgilenen, ne bilgi veren var, ne de konuşabileceğğiniz bir muhattap bulabiliyorsunuz. Bunların alt yapı sağlayıcısı telekom diyerek onları aradım. Onlar da "hizmet sağlayıcınız TurkNet, onların arıza için genel müdürlüğe yönlendirme yapması gerekiyor" dedi. Ama en azından, o beğenmediğim, tekel dediğim hizmet sağlayıcısının müşteri temsilcisine 1 dakika içerisinde ulaşabildim. Diyeceğim şu ki, 42 yıllık hayatımda, bu kadar ilgisiz, kalitesiz, gevşek, çapsız bir firma daha görmedim. Rahat batan, problem arayan, sinirden kudurmak isteyen varsa, buyursun TurkNet'e geçsin! Ben daha 1 ay bile kullanamadan iptal ve nakil kararımı aldım bile!
Not: Hizmet aldığım 1 aydan kısa süre boyunca, ping 150 ms, hız max 8 mbitti ve günde en az 3-4 kere kopma oluyordu.
Bu arada, TurkNet müşteri temsilcisine doğrudan ulaşılabilen bir numara buldum. PM atan ihtiyaç sahipleri ile paylaşırım.
 

abrooke139

Asistan
Katılım
14 Eylül 2017
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Yaş
32
Telekomun portlarla oynaması sonucu oluşan tipik bir arıza sorunu yaşamışsınız/yaşıyorsunuz.Zaten bir önceki mesaja bakarsan tel. no paylaşmış arkadaşlar..

Turknet çağrı merkezi; 0212 703 43 71

Burada sitem yerine yardım amaçlı bir konu açsanız zaten bir şekilde yardım alırdınız.
 

Logithx

Müdavim
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
113
Malesef türknet fiyat olarak uygun ama teknik anlamda yetersiz bir firma ve en şikayette teknik servisin işini yapmaması ve telefonların açılmaması büyük şirketler fiyat olarak yüksek olsada hemen çözüm üretiyorlar daha önce ttnet kullanıyordum teknik olarak onlarda hemen çözüm üretiyorlar süperonline kullanıyorum 4 yıl olacak şimdiye kadar internetim sadece elektrik gittiğinde ve fiber kablo zarar gördüğünde gitti onun dışında hiç bir sorun yaşamadım aynı gün kayıt oluşturup bir kaç saat içerisinde teknik servisi yönlendirdiler..
 

Güneş Salman

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2019
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
48
Bu bir sitem değil, uyarı. Üye yapana kadar canla başla tırmalayıp prim alma çabasında olan firma yetkillileri ve çalışanları, konu destek olduğunda "ulaşılamaz" oluyor birden. Numarayı kabak gibi ortaya yazmamada ki amaçta, tek ulaşabildiğimiz numaranın aşırı çağrı alarak kapatılmamasıydı. Yardım alabilseydim, bunu forumlarda paylaşmak zorunda kalmazdım. Kimse Turknet'in avukatlığına soyunmaya kalkmasın. Zorda kalmadıkça kıllarını bile kıpırdatmıyorlar!
 
Üst