Güneş Salman
Öğrenci
- Katılım
- 22 Ocak 2019
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 48
Ofisimi taşıdığım için telefonumu ve internet servis sağlayıcımı ""tavsiyeler" üzerine TurkNet'e değiştirmeye karar verdim. Çağrı merkezini aradım, anında çok ilgili bir arkadaş anlattı, formları mailime gönderdi, işlemleri başlattı, 2 gün içinde hem nakil işlemleri tamamlandı, hem de internetimi kullanmaya başladım. Dedim ki ""vayyy beee, bu kadar sene insan gibi hizmet almak varken, adi bir tekele mahkum edilmişiz". Demez olaydım. 1 ay kadar sonra DSL ışığım söndü. Telefonumda çevir sesi yok. Dedim "bunların müşteri temsilcileri çok ilgili, hemen hallederler", ama o da ne, abone olmadan önce zırt diye bağlandığınız müşteri temsilcisine, abone olduktan sonra bağlanmak imkansız! "Sesli yanıt sistemi" diye birşey uydurmuşlar, oraya bıraktım arıza kaydımı. Ertesi gün kaydımın alınıp işlemlerin başlatıldığına dair bir mesaj geldi. "Ohhh, iyi bari, ilgileniyorlar" diye düşündüm. İşte o günün üzerinden tam 14 gün geçti. Ne ilgilenen, ne bilgi veren var, ne de konuşabileceğğiniz bir muhattap bulabiliyorsunuz. Bunların alt yapı sağlayıcısı telekom diyerek onları aradım. Onlar da "hizmet sağlayıcınız TurkNet, onların arıza için genel müdürlüğe yönlendirme yapması gerekiyor" dedi. Ama en azından, o beğenmediğim, tekel dediğim hizmet sağlayıcısının müşteri temsilcisine 1 dakika içerisinde ulaşabildim. Diyeceğim şu ki, 42 yıllık hayatımda, bu kadar ilgisiz, kalitesiz, gevşek, çapsız bir firma daha görmedim. Rahat batan, problem arayan, sinirden kudurmak isteyen varsa, buyursun TurkNet'e geçsin! Ben daha 1 ay bile kullanamadan iptal ve nakil kararımı aldım bile!
Not: Hizmet aldığım 1 aydan kısa süre boyunca, ping 150 ms, hız max 8 mbitti ve günde en az 3-4 kere kopma oluyordu.
Bu arada, TurkNet müşteri temsilcisine doğrudan ulaşılabilen bir numara buldum. PM atan ihtiyaç sahipleri ile paylaşırım.
Not: Hizmet aldığım 1 aydan kısa süre boyunca, ping 150 ms, hız max 8 mbitti ve günde en az 3-4 kere kopma oluyordu.
Bu arada, TurkNet müşteri temsilcisine doğrudan ulaşılabilen bir numara buldum. PM atan ihtiyaç sahipleri ile paylaşırım.