Türkiye'deki servislerin niye değişim yapmadığı!...

Bu konuyu okuyanlar

T_u_r_k

Öğrenci
Katılım
26 Eylül 2014
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Evettt,samsung ile uzun telefon görüşmelerim ve bana giren telefon paralarından sonra,samsung müşteri hizmetlerinde görüştüğüm ve bana şikayet bölümünün başı olduğunu söyleyen Gülşah hanım,Samsung 46H 7000 Led Tv min bulutlanma ve ışık sızması sorunu için ve bunun bir arıza olup olmadığını tespit etmek için,ataşehir servisi ataser elektronikten Ahmet beyi yolladı bu sefer de…Dünkü konuşmamızda mutlaka Samsung genel müdürlükten beni mutlaka arayacaklarını söylemişti,ama yalan söylemiş tabi,her müşteri hizmetlerinde çalışan ve soru sorduğunda robot gibi aynı şeyi tekrarlayan samsung müşteri temsilcileri gibi……Samsun ataşehir servisinden gelen Ahmet bey efendi ve samimi bir insan…

Tv’ye baktı,kontrol etti, ‘’evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün led’lerde var çünkü ‘’ dedi…

‘’ Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak’’ diye sorduğumda ise:, ‘’aramızda kalacak ama bu söylediklerim ‘’ dedi ve devam eti:, ‘’ normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler ‘’ ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar ‘’dedi…

‘’E ne yapacağız’’ dediğimde ise ,boynunu büktü…

Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmalı kullanacağım televizyonumu...

*** Türkiye’deki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronics’in oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine… ***

Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsung’un değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet bey’in anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu…Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında,’’ gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir’’ diyecekJ…Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsung’a açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsung’un yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağımJ…
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,559
Reaksiyon puanı
344
Puanları
83
Bilgilendirme güzel.
Ancak boyle konularda sikayet var tüketici hakem heyeti vs bir çok kurum var şöyle söyleyeyim hakkina arayan gec de olsa aradığını buluyor
Bu firmalar ise ilginctir Türkiye'ye gelen firma havasindan midir suyundan midir nedir bir dolandiricik havasina burunuyor
 

re13el

Dekan
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
9,153
Reaksiyon puanı
114
Puanları
63
Yasalar şirketleri caydırmadıkça da Türkiye'ye gelen bütün şirketler aynı şekilde davranmaya devam edecektir.
 

kornoloji

Öğrenci
Katılım
10 Eylül 2015
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Kardeş son durum nedir? Bir gelişme var mı? Paylaşırsan sevinirim.
Konu ilgimi çekti. Yeni haberlerini bekliyorum.
 

finisterre

Öğrenci
Katılım
30 Temmuz 2012
Mesajlar
96
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Geçmiş olsun. Ben de Samsung tr tarafından dolandırıldım. 2 yıl 2 ay sonra 40f8000 tv bozuldu. Dünya param gitti başka marka aldım. Önemli olan olabildiğince herkesi bilgilendirmek... Haram zıkkım olsun şerefsizlere
 

CMYK

Profesör
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
1,048
Reaksiyon puanı
7
Puanları
38
Türkiye'deki servisler bu konuda hep üreticiden yana tavır takınıyorlar artık nedeni sizin yazdığınız gibi ise kötü bir durum.
3 yıl önce: Ocz marka ssd diskim arızalandı İstanbul'daki distribütör firmaya götürdüm faturası ve garanti belgesi olmadığından işlem yapmadılar bende firma ile internet üzerinden iletişime geçtim İngilizcem olmadığından ssd disk ile yaşadığım problemi google translate ile çevirip yazdım, yazıya binaen ssd yi onlara göndermem için bir adres yazdılar sonra ben ptt kargo ile Ocz nin yazdığı adrese (Hollanda'ya) gönderdim aradan 8 gün geçtikten sonra adresime yeni bir üst model 120 gb ocz verteks 3 gönderdiler.
 
Üst