SiLGEC
Asistan
- Katılım
- 22 Ocak 2010
- Mesajlar
- 250
- Reaksiyon puanı
- 12
- Puanları
- 18
Turkcell Superonline'ın kampanyalı tarife fiyatı uygun olduğu için VDSL+telefon (her ay 100 dk her yöne ücretsiz) paketine üye oldum, iki yakınım da tavsiyem üzerine aynı tarifeye geçti.
Aradan geçen zamanda faturada “paket dışı” kullanım ücretlendirmesi olduğunu farkettik. Kullanım detaylarını incelediğimde hiç beklenmeyen bir ücretlendirme mevcuttu.
Superonline telefon abonesi olarak benim gibi telefonunu Superonline’a taşımış kişileri aradığımda ücretlendirme yapılmakta. Evet! Yurtdışını (belirli bölgeler) bile aramak ücretsizken, şebeke içi aramalar ücretli!
Superonline hariç (Türk Telekom vs) diğer bütün sabit telefon operatörlerini aramak ücretsiz, benle aynı operatördeki sabit numaraları aramak ücretli! Ben bu zamana kadar "her yöne" olup şebeke içi aramaların hariç olduğu bir kampanya görmedim.
Bütün şikayetlerime “Superonline’ın dahil olduğu yazmıyor” şeklinde cevap verdiler. Kampanya detaylarında sabit hatlarla ilgili “şehir içi ve şehirlerarası” dahil olduğu yazmasına rağmen bu tanımı kendilerince Türk Telekom’a adamışlar. Ayrıca ilgili yönetmeliklerin tarifenin açık ve şeffaf olma ilkesi vb. maddelerine de uymamaktadır.
En sonunda konuyu ilgili kurumlara taşıdım ve belirli bir süreçten sonra kendi aboneliğime ait paket dışı kullanım bedellerini iade aldım. Şu anda tarifeyi de düzeltmeleri için gerekli yasal işlemlere devam ediyorum.
Bu arada benim şikayetlerim devam ederken internet sitelerindeki kampanya detaylarını da güncellemişler. “Her yöne” tanımını kaldırmışlar, “Superonline dahil değildir” maddesini eklemişler. Linkten görebilirsiniz.
Süper Hızlı İnternet - Yalın VDSL Kampanyası - TURKCELL SUPERONLINE
Yani, tarifeyi sisteme tanımlarken yaptıkları hatayı (kendilerini eklemeyi unutmuşlar sanırım) düzeltmek yerine kampanyayı değiştirmişler.
Neden? Düzeltirlerse geriye dönük aldıkları haksız bedelleri de iade etmek durumunda kalacaklar. Benim gibi farkına varan abone olursa da “Bakın, Superonline dahil değildir” yazıyor diyecekler.
Kurumsal olarak bildiğimiz firma bu tür ucuz kelime oyunlarıyla haksız bedelleri tahsil etmeye devam edecek.
Aradan geçen zamanda faturada “paket dışı” kullanım ücretlendirmesi olduğunu farkettik. Kullanım detaylarını incelediğimde hiç beklenmeyen bir ücretlendirme mevcuttu.
Superonline telefon abonesi olarak benim gibi telefonunu Superonline’a taşımış kişileri aradığımda ücretlendirme yapılmakta. Evet! Yurtdışını (belirli bölgeler) bile aramak ücretsizken, şebeke içi aramalar ücretli!
Superonline hariç (Türk Telekom vs) diğer bütün sabit telefon operatörlerini aramak ücretsiz, benle aynı operatördeki sabit numaraları aramak ücretli! Ben bu zamana kadar "her yöne" olup şebeke içi aramaların hariç olduğu bir kampanya görmedim.
Bütün şikayetlerime “Superonline’ın dahil olduğu yazmıyor” şeklinde cevap verdiler. Kampanya detaylarında sabit hatlarla ilgili “şehir içi ve şehirlerarası” dahil olduğu yazmasına rağmen bu tanımı kendilerince Türk Telekom’a adamışlar. Ayrıca ilgili yönetmeliklerin tarifenin açık ve şeffaf olma ilkesi vb. maddelerine de uymamaktadır.
En sonunda konuyu ilgili kurumlara taşıdım ve belirli bir süreçten sonra kendi aboneliğime ait paket dışı kullanım bedellerini iade aldım. Şu anda tarifeyi de düzeltmeleri için gerekli yasal işlemlere devam ediyorum.
Bu arada benim şikayetlerim devam ederken internet sitelerindeki kampanya detaylarını da güncellemişler. “Her yöne” tanımını kaldırmışlar, “Superonline dahil değildir” maddesini eklemişler. Linkten görebilirsiniz.
Süper Hızlı İnternet - Yalın VDSL Kampanyası - TURKCELL SUPERONLINE
Yani, tarifeyi sisteme tanımlarken yaptıkları hatayı (kendilerini eklemeyi unutmuşlar sanırım) düzeltmek yerine kampanyayı değiştirmişler.
Neden? Düzeltirlerse geriye dönük aldıkları haksız bedelleri de iade etmek durumunda kalacaklar. Benim gibi farkına varan abone olursa da “Bakın, Superonline dahil değildir” yazıyor diyecekler.
Kurumsal olarak bildiğimiz firma bu tür ucuz kelime oyunlarıyla haksız bedelleri tahsil etmeye devam edecek.