ibrahim474
Öğrenci
- Katılım
- 26 Haziran 2018
- Mesajlar
- 47
- Reaksiyon puanı
- 2
- Puanları
- 8
- Yaş
- 22
Merhaba Turkcell firması abone'yi sürekli oyalamaktadır. Şebeke sorunu yaşıyoruz. Ve bu durumu sürekli TURKCELL' e iletiyoruz. 2016 tarihinden beri iletiyorum..
Ayrıca TURKCELL'E 17.08.2017 de ilettiğim talebim ile ilgili hala inceleme de olduğunu söylüyorlar Konu dahilinde ilgili ekipler baz istasyonu için uygun yerin bulunduğunu ve de 31.12.2017 de baz istasyonu için kurulum yapılacağını ilettiler.
Ardından verdikleri Zaman geçtikten sonra Çevresel tepki, kiralama sıkıntıları, kentsel dönüşüm vb. nedenlerden dolayı çözüm sürelerimizde gecikme yaşanmıştır. En geç 31 Mart 2018 tarihine kadar kapsama alanı sorunu giderilmiş olacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Şeklinde bilgiler verdiler. Sonra aynı şekilde verdikleri Zaman geçtikçen sonra şimdi de 31 temmuz 2018 de baz istasyonu kurulacağını sorunun düzeleceğini söylediler. sürekli oyalama söz konusu mevcuttur. Ben eminim ki 31.07.2018 olunca yine ertelecekler. İlgili ekibin verdiği tarihlerin ekran görüntülerini başvurum olaraktan göndereceğim. Ayrıca bununla ilgili ben önceden BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi internet sitesi olarak şikayet başvurumu yaparak birçok kez BTK'ya ilettim, ama hiçbir çözüm olmamıştır.
turkcell'i nereye şikayet edebilirim BTK dışında ?
Ayrıca TURKCELL'E 17.08.2017 de ilettiğim talebim ile ilgili hala inceleme de olduğunu söylüyorlar Konu dahilinde ilgili ekipler baz istasyonu için uygun yerin bulunduğunu ve de 31.12.2017 de baz istasyonu için kurulum yapılacağını ilettiler.
Ardından verdikleri Zaman geçtikten sonra Çevresel tepki, kiralama sıkıntıları, kentsel dönüşüm vb. nedenlerden dolayı çözüm sürelerimizde gecikme yaşanmıştır. En geç 31 Mart 2018 tarihine kadar kapsama alanı sorunu giderilmiş olacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Şeklinde bilgiler verdiler. Sonra aynı şekilde verdikleri Zaman geçtikçen sonra şimdi de 31 temmuz 2018 de baz istasyonu kurulacağını sorunun düzeleceğini söylediler. sürekli oyalama söz konusu mevcuttur. Ben eminim ki 31.07.2018 olunca yine ertelecekler. İlgili ekibin verdiği tarihlerin ekran görüntülerini başvurum olaraktan göndereceğim. Ayrıca bununla ilgili ben önceden BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi internet sitesi olarak şikayet başvurumu yaparak birçok kez BTK'ya ilettim, ama hiçbir çözüm olmamıştır.
turkcell'i nereye şikayet edebilirim BTK dışında ?