Türkcell mi? Vodafone mu?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


furyFay

Üyecik
Katılım
30 May 2017
Mesajlar
3
Puanları
1
Konum
İstanbul
Spotify premium gibi olanaklar cezbedici.
Bende vodafone a spotify premium için geçmiştim bir kaç ay kullandıktan sonra bitti. Hatta son ay parasını vermeme rağmen kullanamadım.
Buda yetmezmiş gibi yanımda uygulaması üzerinden tarifemi değiştirmeye çalışıyorum geçebiliceğim tarfieleri göstermiyor.
İnternet sitesi ayrı berbat telefonuma TL yükleyemiyorum
 

Fatih Toprak

Full Stack Developer
Yönetici
Geliştirici
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
396
Puanları
63
Konum
İstanbul
Bende vodafone a spotify premium için geçmiştim bir kaç ay kullandıktan sonra bitti. Hatta son ay parasını vermeme rağmen kullanamadım.
Buda yetmezmiş gibi yanımda uygulaması üzerinden tarifemi değiştirmeye çalışıyorum geçebiliceğim tarfieleri göstermiyor.
İnternet sitesi ayrı berbat telefonuma TL yükleyemiyorum
farklı bir sıkıntı olabilir, müşteri hizmetleri bu duruma ne dedi peki ?

Vodafone Red

bu arada yeni red tarifelerinde spotify görünmüyor hiç bilemedim şu an
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
9 yıldır Vodafone kullanıyorum ses kalitesi kesinlikle Turkcell 'in daha başarılı.

Data / 4.5 g İstanbul için en sağlıklısı Vodafone. Siz reklamlarındaki en hızlı net bizde sloganlarına kanmayın derim :) Tecrübeler ile sabit.
Fiyat performans derseniz, Vodafone tamam ama ses kalitesi kesinlikle Turkcell uzak ara lider diyebilirim.

Keza, Red 'in avantajları da güzel, Lig TV, Spotify premium gibi olanaklar cezbedici.
Vodafone Red 15 'ten Turkcell Platinum 10 'a numara taşıma talebini an itibariyle yaptım. Çok ilgililer. İş yerine eve sim kartını da kargo ile getiriyorlar. Yarın kartı alacağım 4-5 güne de taşınacağını söylediler. Farklarını kullandıktan sonra buradan paylaşacağım.

Herkese teşekkür ederim, yoruma açığız :)
 

punıısher

Üyecik
Katılım
13 Ağu 2011
Mesajlar
17
Puanları
3
Turkcell de dün bi hattımı faturalı yaptım.
500dk, 1000sms, 4GB = 25₺ çok güzel bi tarife. Ve 90 gün boyunca cayma bedeli ödemeden çıkabiliyosunuz
 

punıısher

Üyecik
Katılım
13 Ağu 2011
Mesajlar
17
Puanları
3
Şöyle; ben 6 yıldır vodafone kullanıyodum onu turkcelle geçirdim aktif kullandığım hattı. O hattımda 750dk, 1000sms 5gb net= 40₺
Askerden geldim asker hattımı normal hatta çevirttim dün de o hattı faturasızdan faturalıya geçirdim o hatta da 500dk, 1000sms, 4gb net = 25₺
Kesinlikle turkcell kalitesi diyorum. Ben hattım çekmediği için turkcelle geçtim ve şuan geyet iyi 2 diş 4G çeken hat şuan full 4G çekiyo. Turkcellin kampanyalarıda güzel örneğin sinema bileti bi alana bi bedava veriyo ve geçerli sinemalar çok vodafonede bedava bilet verdiği sinema sayısı azdı. Bu küçük bi örnek tabi
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
Şöyle; ben 6 yıldır vodafone kullanıyodum onu turkcelle geçirdim aktif kullandığım hattı. O hattımda 750dk, 1000sms 5gb net= 40₺
Askerden geldim asker hattımı normal hatta çevirttim dün de o hattı faturasızdan faturalıya geçirdim o hatta da 500dk, 1000sms, 4gb net = 25₺
Kesinlikle turkcell kalitesi diyorum. Ben hattım çekmediği için turkcelle geçtim ve şuan geyet iyi 2 diş 4G çeken hat şuan full 4G çekiyo. Turkcellin kampanyalarıda güzel örneğin sinema bileti bi alana bi bedava veriyo ve geçerli sinemalar çok vodafonede bedava bilet verdiği sinema sayısı azdı. Bu küçük bi örnek tabi
Süpermiş, ben de bugün hattı getirecekler 2-3 güne de numara taşınır. Vodafone Red 15 'ten Turkcell Platinum 15 'e geçtim.
 

EasternDigital

Üyecik
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
9
Puanları
3
Konum
İstanbul
Hiçbirisi müşteri odaklı değil Türkcell , vodafone , Türk telekom hepsi de aynı şeyin laciverti.. rekabet kurulu herkesi kararsız bırakarak zaten bunların rekabet içerisinde olduğunu zannediyor.. vodafone red de large tarifesi kullanıyorum.. önceden spotify vardı lig tv vardı.. sağolsunlar hepsini uçurdular.. uçurmaları hiç önemli değil öncelikle koskocaman şirketsin herşeye mesaj atmasını biliyosun. buna da mesaj at de ki " saygıdeğer kullanıcımız , üzgünüz ki spotify ile anlaşmamız bitmiştir. bu şekilde kampayada alternatifler üretmek için elimizden geleni yapacağız." mesajı at yeminle kullanıcıların hepsi hoşnut olur. adamlar iptal ediyor ne bir haber var ne bir bildirim var.. önceki arkadaşların söylediği gibi müşteri hizmetleri red olmasına rağmen hat saffada kalitesiz.. eğri oturup doğru konuşalım bir sıkıntı yaşadın mı diye sorsanız.. derimki ufak tefek sıkıntılar yaşadım fakat bunları büyütmek için elinden geleni yapan bir red müşteri hizmetleri olduğu için sağolsunlar soğuttular beni.. benim sloganım oldu artık ya şu cümle " elin ingiliz gavuru gelip beni deli gibi sömürüp köpek muamelesi yapacağına , giderim Türkcell'e hepsi bizden olmasa dahi bir kısmı yine bizim ülkemizin insanına dönüyor. Türkcell kazıklasın beni hiç değilse derim ki kendi ülkemizin adamı bunlar yapsın.. " taahhütüm bitsin saniye düşünmeden Türkcell..
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
Hiçbirisi müşteri odaklı değil Türkcell , vodafone , Türk telekom hepsi de aynı şeyin laciverti.. rekabet kurulu herkesi kararsız bırakarak zaten bunların rekabet içerisinde olduğunu zannediyor.. vodafone red de large tarifesi kullanıyorum.. önceden spotify vardı lig tv vardı.. sağolsunlar hepsini uçurdular.. uçurmaları hiç önemli değil öncelikle koskocaman şirketsin herşeye mesaj atmasını biliyosun. buna da mesaj at de ki " saygıdeğer kullanıcımız , üzgünüz ki spotify ile anlaşmamız bitmiştir. bu şekilde kampayada alternatifler üretmek için elimizden geleni yapacağız." mesajı at yeminle kullanıcıların hepsi hoşnut olur. adamlar iptal ediyor ne bir haber var ne bir bildirim var.. önceki arkadaşların söylediği gibi müşteri hizmetleri red olmasına rağmen hat saffada kalitesiz.. eğri oturup doğru konuşalım bir sıkıntı yaşadın mı diye sorsanız.. derimki ufak tefek sıkıntılar yaşadım fakat bunları büyütmek için elinden geleni yapan bir red müşteri hizmetleri olduğu için sağolsunlar soğuttular beni.. benim sloganım oldu artık ya şu cümle " elin ingiliz gavuru gelip beni deli gibi sömürüp köpek muamelesi yapacağına , giderim Türkcell'e hepsi bizden olmasa dahi bir kısmı yine bizim ülkemizin insanına dönüyor. Türkcell kazıklasın beni hiç değilse derim ki kendi ülkemizin adamı bunlar yapsın.. " taahhütüm bitsin saniye düşünmeden Türkcell..
Aynen hocam,

3-4 senedir vodafone red kullanıyorum. Avantajlar süper havalimanı lounge, hızlı geçiş, spotify, digiturk play süper.

Beşiktaş - fenerbahçe maçında digiturk'e bi girdim şok oldum. Paket silinmiş ve sms yok, öbür gün spotify'a tıkladım üyelik yok. Aradım ve sorunca kampanya değişiklik gizli tutulabilir vodafone 'un kararıdır dedi bize haber verildi mi sorunca hayır dedi.

Gelelim vodafone red müşteri hizmetleri dedikleri noktaya; normaliyle hiç bi farkı olmayan tamamen kalitesiz, amatör ve çözüm sunmayan bi müşteri hizmetleri. evimde de çekmiyor. Turkcell'e geçmek için bi nedenim yok. O kadar avantaj olmasına rağmen Turkcell platinum paketine geçiş talebinde bulunarak sim kartını bugün aldım. Olumlu / olumsuz durumları paylaşırım.
 

EasternDigital

Üyecik
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
9
Puanları
3
Konum
İstanbul
aynısı olsa bile Türkcell'de kal elin adamı gelip sana onca şeyi yapacağına hiç değilse kendi vatanımızın bir şirketi kazansın..
 

_FAUST_

Dekan
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
6,449
Puanları
113
Konum
k.maraş
Vodafone son zamanlarda bol tarifeler veriyor ben fazlasıyla memnunum tek sıkıntım 4.5g hat olmasına rağmen telin 3g olması ben de çektiği zaman indirme yapıp interneti harcıyorum.Tavsiyem vodafone.:)
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
Vodafone son zamanlarda bol tarifeler veriyor ben fazlasıyla memnunum tek sıkıntım 4.5g hat olmasına rağmen telin 3g olması ben de çektiği zaman indirme yapıp interneti harcıyorum.Tavsiyem vodafone.:)
Turkcell sim kartımı dun aldım. Dış mekanda vodafone da sıkıntı yok. Girdiğim ortamlarda evde vs sorun yaşıyorum. 3g ile 4.5g hızı aynı merak etme.

Baz istasyonu problemini 4 yıldır çözemiyorlar ve müşteri hizmetleri rezalet diye geçiyorum. Yoksa avantaj ve kampanyalarda platinum u 4 e 5 e katlar en az üstad.
 

_FAUST_

Dekan
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
6,449
Puanları
113
Konum
k.maraş
Turkcell sim kartımı dun aldım. Dış mekanda vodafone da sıkıntı yok. Girdiğim ortamlarda evde vs sorun yaşıyorum. 3g ile 4.5g hızı aynı merak etme.

Baz istasyonu problemini 4 yıldır çözemiyorlar ve müşteri hizmetleri rezalet diye geçiyorum. Yoksa avantaj ve kampanyalarda platinum u 4 e 5 e katlar en az üstad.
Turkcell çekim konusunda en iyisi ama tarifeleri hiç ilgimi çekmedi Vodafone kadar kardeşimde 4g Sony var onu alacağım.:)
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
Turkcell çekim konusunda en iyisi ama tarifeleri hiç ilgimi çekmedi Vodafone kadar kardeşimde 4g Sony var onu alacağım.:)
Aslında çok ilgi çeken tarifesi mevcut. Platinum benim ilgimi çekti. Yeni müşterilere de +5 gb veriyor. Vodafone 'dan çok soğuduğum için müthiş avantajlarını bile bıraktım yani. Yoksa avantaj kounsunda en iyisi vodafone. Bence önemli olan hizmet, devamlılık ve kalite.
 

konukulas

Asistan
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
223
Puanları
28
Konum
IST
Arkadaşlar merhaba,

8 Gündür Turkcell Platinum kullanıyorum.

*Evimdeki sinyal kopmaları, servis yok hataları düzeldi.
*5 kademede 2 çekse bile gayet hızlı internet e erişim sağlıyorum.
*Evde vodafone'da 4G'de 3Megabit Download görürken Turkcell'de 191 Megabit görüyorum.

Kısaca ciddi farklar söz konusu. Kalitesi çok iyi ve müşteri hizmetleri inanılmaz tecrübeli. Reklam yapmıyorum :) tavsiye ediyorum. Salla kazandan gayet iyi internet ediyor (cuma günleri) ramazan hediyesi de 12GB internet toplamda verdi.
 

Ekli dosyalar

pisst0n

Doçent
Katılım
20 Kas 2015
Mesajlar
655
Puanları
43
Turkcell kalitedir hocam ben de arap telekomdan geçmiştim.

aylık 79 tl 15 gb internet 1000 dk 1000 sms kullanıyorum
 

BJKolik

Profesör
Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
3,118
Puanları
113
Konum
Denizli
Turkcell kalitedir hocam ben de arap telekomdan geçmiştim.

aylık 79 tl 15 gb internet 1000 dk 1000 sms kullanıyorum
Bu paket Turkcell' e mi ait, gerçekten çok iyi ve fiyatı da bana iyi geldi kaliteyi söylememe gerek yok, şu an için Türk Telekom' a devam.
 
Üst
stat counter