Turkcell den abonesine iade Kazığı..

Konusu 'Mobil Operatörler ve Kampanyalar' forumundadır ve Dream Team tarafından 19 Mart 2011 başlatılmıştır.

  1. Dream Team

    Dream Team Asistan

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0

    - Turkcell den abonesine iade Kazığı..

    13.02.2011 Tarihli Gelen Mesaj
    BTK nin 2010/DK-10/543 sayılı kararı uyarınca hattınıza vergiler dahil 141.04 TL
    iade edilmiştir. Detaylı bil için 0532 757 70 70 i aramanızı rica ederiz..

    Ve Turkcellin Uyanık Planı İşlemeye Başlıyor.. itirazlar karşı açılan durdurma palanları..

    06.03.2011 Tarihli Gelen Yeni Mesajı
    BTK nin 2010/DK-10/543 sayılı kararı uyarınca yapılan iadelerle ilgili mahkeme tarafından yürütmeyi durdurma kararı verilmiştir Bilgi için 0532 757 70 70 arayınız..

    Bende Aynen Turkcell Müş. Hizmetlerini Aradım Derhal Bunun Tarafıma Açıklanmasını İstedim..Efendim İşte BTK nin Kararı Bizimle İlgisi yok. Bende Hayır Efendim Turkcellin itirazları sonucunda bu karar alınmıştır dedim BTK nin Vermiş olduğu iadelerin yürütmeyi durdurma kararı niye versin? bu arada müş. Temsilcisi Evet Siz nasıl kendinizi savunuyorsanız turkcellde kendini savunuyor demeye başlayınca tepem attı doğrusu.. işte efendim turkcellde kamu hattını kullannan 10 milyon abone var herbirine o kadar ödeme yaparsa ne kadar para tutuyor biliyormusun Deyi vermezmi. bende ya haksız bir şekilde 10 milyon aboneden ortalama 100 TL aldıysa sen bunun kadar para tuttuğunu sordum ama nafile sonuç yok.. hemen adıma kayıtlı 5 faturalı hattımı karşı operatore taşıyacağımı ve sizi herkese reklam edeceğim deyip kapattım.. şimdi vodafone taşıma işlemi için talimat verdim hemde çihaz kampanyası ile sınırsız vodafone sınırsız ev iş telefonları 4000 dakika heryöne 4000 sms heryöne 11 yıllık turkcell abonesine bunu yapmamalıydı..
     
  2. NecronomicoN

    NecronomicoN Profesör

    Katılım:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.767
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    10 milyon x 141tl :D uuuuu :D
     
  3. Kurşun Kalem

    Kurşun Kalem Profesör

    Katılım:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    2.602
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    48
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilişim
    Yer:
    Bursa
    Eğer bu sözü "deyi veriyorsa" Turkcell'in bu çalışanı "kovu vermesi" haktır.
     
  4. X_Codesia

    X_Codesia Profesör

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.222
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bende pazartesi faturalı hattımı kapayıp ön ödemeli hatta tasıyacagım artık keklenmek istemiyoruz :)
     
  5. neet

    neet Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    20.171
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Tekirdağ
    hizmetten önce para geçerli bunlar için
     
  6. uSuLca

    uSuLca Asistan

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    şerefsizlere güvenmeyip konustugum sureyı ben hesaplıyordum telden supriz fatura olmasın dıye. Ama bır baktım yıne 96 tl fatura birde ögrendimki şerefsizler süreyi geri almışlar fatura kesme tarihi değişmiş deli oldum. Vdfna gecerim ama çekmiyor Allahın belası vdfn ben ne yapayım dikkat edeceğiz artık.
     
  7. Troy

    Troy Administrator Yönetici Admin

    Katılım:
    2 Haziran 2005
    Mesajlar:
    13.862
    Beğenileri:
    400
    Ödül Puanları:
    83
    btk nedense önceleri tüketicilerin yanındaydı ama artık tüketici düşmanı bir kurum haline geldi neredeyse.
     
  8. bayadres

    bayadres Profesör

    Katılım:
    11 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.205
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    Vodafone a geçtim kurtuldum.Dahada çok abone geçecek gibi , tutuştu paçaları :tt2:
     
  9. hüseyin123

    hüseyin123 Profesör

    Katılım:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.057
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    ewt turkcell faturalarım saçmalamaya başlayınca hiç uğraşmadı. kapadım gitti. şimdi vodafone a geçtim hem heryöne konuşturuyo hem faturam hem dakikalarım belli
    son derece sade ve anlaşılır tarifeleri var:yes:
     
  10. Dream Team

    Dream Team Asistan

    Katılım:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Troy Kardeş Bu Durdurma Kararını Turkcell itirazları Sonucu Aldı.. Yani BTK Yine Biz Tüketicilerin Yanında... Burada Turkcellin mahkeme kararı VAR..
     
  11. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Turkcell'den vazgeçen bir şirkete tanık oldum, şirket her ay fazladan kesilen faturalara itiraz edip sonraki aylarda geri ödeme alıyordu, Turkcell de düzeltmiyordu.
     
  12. aLLein

    aLLein Üyecik

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Müşteri hizmetlerinde sorun var bunların ya :S
    kalite olarak iyide illa hep haklı cıkıcaklar
     
  13. ferry

    ferry Üyecik

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yakında bu tip sıkıntıları Turkcell ortadan kaldıracak sanıyorum. Turkcell'in büyük ortağı TeliaSonera, Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı Colin Williams'a dava açtı. Kötü yönetilmesini gerekçe göstermiş. Haklı da bence. Bakalım hep birlikte göreceğiz ama daha kötü olmayacağı kesin.
     
  14. trgevent

    trgevent Üyecik

    Katılım:
    14 Ekim 2006
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    edge çeken 3g Türksel modemi uzun süre düzelir umudur ile kullanmak durumunda kaldım, üstüne erken kapatma cezası yedim 75 TL.
    69 TL olan faturalı hattıma konuşsamda konuşmasam da 120TL altında fatura gelmedi, müşteri hizmetlerinden hep aynı cevap; şu kadar paket ücreti, şu kadar paket aşımı, 3 adet sms, kdv, kdv li fiyat üzerinden ötv, kdv li ve ötv li fiyat üzerinden iletişim vergisi ....allah cezanızı versin dedirtene kadar standart metinleri okuyorlar size.
    cep telefonuna 3 g tanımlayalım şu fiyata paket verelim dediler, tamam dedik,hattınıza şu an 3g tanımlandı kullanaiblirsiniz dediler, kullandık, ay sonunda 350 TL fatura gelince müşteri hizmetleri "efendim, hattınıza tanımlı 3g paketi bir sonraki fatura kesim tarihinden sonra geçerli, bu nedenle bir pakete dahil olmadan 3g kullanmışsınız, bu faturayı ödeyin,sonraki fatura daha makul gelir" cevabını aldık.

    işin özü: Türkselde faturalı hat kullanmak akıl karı değil.
     

Sayfayı Paylaş