Türk Telekom rezaleti

Bu konuyu okuyanlar

Routinues

Asistan
Katılım
28 Mayıs 2019
Mesajlar
437
Reaksiyon puanı
168
Puanları
43
Herkese selam arkadaşlar. ?

Bugün size TTNet ile yaşadığım bir olayı anlatacağım.

Ben İstanbul/Beykoz da ikamet ediyorum ve Ocak ayının ilk haftasında İstanbul da havaların durumunu ve çıkan fırtınayı herkes biliyor. Bayağı güçlü ve sert rüzgarlar esiyordu. Hatta bizim bahçeden balkona uzanan sarmaşıklar bile koptu.

Her neyse konuya gireyim; O Ocak ayının ilk haftasında gece 2 veya 3 civarı falandı galiba bilgisayarda takılıyorum bir şeyler okuyorum falan tık bir anda İnternet kesildi ve yaklaşık 20 dakika boyunca gelmedi ve bende Türk Telekom'a mail attım. Attığım maile 1 gün boyunca dönmediler sonraki gün döndüler ve ben o süre zarfında 10 dakikada bir İnternet kesintileri yaşamaya devam ediyordum artık sinirden küplere binmiştim modemi falan parçalayıp atacaktım yani o derece sinirlenmiştim. Her neyse sonra bunlar bana mail yolu döndü ve size ulaşmamız için kişisel telefon numaranızı yazar mısınız dediler ve bende verdim sonra beni 5 dakika içinde Türk Telekom firmasında çalışan Ayşegül adında bir hanımefendi aradı.

Derdimi sıkıntımı anlattım fakat kadın ne diyorsam sanki dinlemiyormuş gibi tamam efendim, yaparız efendim, olur efendim gibi konuşuyordu benimle. Sonra arıza kaydınız oluşturulmuştur en kısa zamanda teknik ekiplerimiz konu ile ilgilenecektir dedi ve telefonu kapattık. Bekledim bekledim güncelleme atmışlar modeme, girdim baktım panele 1600kbps olan hızımı 800kbps ye düşürmüşler sonra bunu görünce dahada sinirlendim tekrar mail attım sonra beni tekrar aynı kadın aradı ve dedi ki; Beyefendi altyapınız 1600kbps İnterneti desteklemiyor bu yüzden kesinti yaşıyorsunuz. ? Kopmaların yaşanmaması için İnternet hızınızı düşürdük dediler.

Ben içimden ulan bir süre bekleyeyim bakayım belki dedikleri gibi düzelir dedim fakat sorun hala devam ediyordu İnternetim hala gidip geliyordu bu yüzden tekrar mail attım fakat bu sefer biraz sert yaptım çünkü canıma tak etmişti artık. Attığım mailleri size aşağıya ss olarak bırakacağım sırasıyla okursunuz şuan elimde 3 tane ss var fakat onlara attığım mail sayısı 15'i geçmiştir çoğunu sildim.

Her neyse en son attığım uzun mail den sonra beni normal çalışan değil yönetim kurulundan Satı adında bir hanımefendi aradı ve sağ olsun diğer çalışanlar gibi dinlememezlik yapmadı, beyefendi sorununuzu bana tane tane anlatır mısınız dedi. ? Bende tane tane anlattım böyleyken böyle oldu diye tabi o yazdığım uzun mailin altına; Eğer böyle devam ederse ben başka bir İnternet servisine geçeceğim. deyince daha yetkili birisine bağladılar hemen. Bunlar var ya az çakal değil. ?

Kadın attığım mailin tamamını okumuş ve harfi harfiyen bana telefonda yazdıklarımı tek tek saydı, dedi ki; Beyefendi işte şöyle sorununuz varmış, böyle sorununuz varmış, öğrenciymiş siniz okul hayatınızda başarılar dileriz falan filan hahahah öksürüyorum geçmiş olsun efendimler falan havada uçuşuyor. ?

Sonra şunları söyledi; Davut bey doğru anladıysam beni onaylayın sizin Ocak ayından beri İnternetinizde kopmalar yaşanıyor ve Ocak ayında önce böyle bir sorun yaşamıyordunuz ve İnternetinizi 800kbps de değil orjinal hızında yani altyapınızı desteklediği maximum seviyede kullanıyordunuz öyle değil mi? dedi bende evet aynen öyle dedim. İnternet hızımı düşürmeniz bir çözüm değil çünkü ben eğer 8Mbit İnternet kullanmak istesem gider 8Mbit paket alırım her ay 16Mbit İnternete 75 TL ödemem öyle değil mi? dedim ve haklı olarak kadında onayladı.

Ben sorununuzu teknik ekiplere ve üst düzey yönetim kurulumuza bildiriyorum en kısa zamanda çözmeye çalışacağız ve sizin sorununuz ile ilgili olarak bizzat ben ilgileneceğim dedi yani tekrar aynı sorunu yaşarsam mail attığımda yine Satı hanım beni arayacakmış. Şuanda bu konuyu buraya açtım ki eğer olur da halledemezlerse cümle alem görsün Türk Telekomun müşterisine verdiği değeri diye.

Ben şuanda beklemedeyim bakalım düzelecek mi eğer düzelmezse başka bir İnternet sağlayıcısına geçmekte kararlıyım.

1.png
2.png
3.png
 

Özgür Ç..

Dekan
Katılım
18 Eylül 2018
Mesajlar
6,136
Reaksiyon puanı
6,465
Puanları
113
İlk önce siz başka bir tarifeye geçin ondan sonra görün TTNET iyi mi kötü mü.
 
Üst