Türk telekom 70 dakika sınırlaması!

Bu konuyu okuyanlar

UluTurk

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
35
Merhaba, SDN.
Türk telekom mobilde arama başı 70 dakika gibi bir sınırlama mevcut bu sınırlama diğer operatörlerde araştırdığım kadarı ile yok, ve türk telekomun abone sözleşmesinde bu kısıtlama belirtilmemiş Btk ya bir şikayet başvurusunda bulundum fakat hala sonuç beklemekteyim. Türk telekom ile yaptığım gorusmelerdede bu kısıtlamaya dair kapsamli bir açıklama yapamıyorlar yaptıkları tek açıklama bu durumun bütün türk telekom aboneleri için geçerli olduğu.


Bu konu ile ilgili nasıl bir yol izlememiz lazım bilgileriniz doğrultusunda bir sonuca ulaşacağıma inanıyorum. Veya bu konu ile ilgili izleyeceğimiz yol yok ise türk telekom bu kısıtlamayı neye dayanarak neden yapıyor nasıl öğrenebiliriz. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
 

SONG JOONG KI

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Eylül 2016
Mesajlar
8,217
Reaksiyon puanı
3,025
Puanları
113
Yaş
21
Btk'ya bildirin. Oradan çıkacak sonuca göre hareket edin
 

UluTurk

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
35
Btkya bildirimde bulundum zaten fakat bir sonuç çıkacağını sanmıyorum çünkü btk pek çözüm üreten bir kurum değil daha öncede farklı konularda bir kaç bildirimim olmuştu
 

osnakli

Öğrenci
Katılım
22 Aralık 2016
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
24
Puanları
28
Yaş
43
Btk'ya turkcellin ulaşılmaz veya meşgulken sekrete bağlayıp 60kruş kesmesine çözüm bulamadılar. Her ay 3-5 lira farketemediğim için faturya giriyor yazık.
 

Samed Yelgel

Asistan
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
223
Reaksiyon puanı
130
Puanları
43
70 dakika sınırlaması derken nasıl bir şey? bir kişi ile sadece 70 dakika mi konuşuloyr konuyu pek anlamadım ve TürkTelekom altyapısın da olan diğer hatlar için de geçerli mi PTTcell vb.
 

Mtn S

Onursal Üye
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,347
Reaksiyon puanı
15,350
Puanları
113
Çok pis dolandırıyor sizi BTK ile iletişimizi kesmeyin TT ye şikayet başvurusunda bulunun aboneliğinizi sonlandırın başka bir operatöre geçiş yapın
 

Samed Yelgel

Asistan
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
223
Reaksiyon puanı
130
Puanları
43
"
baz istasyonu kapasitelerinin dolmasını engelleme ve sırada bekleyen arama yapmış diğer abonelere yer açma amaçlı bir operatör sınırıdır.

mahallenizdeki baz istasyonu aynı anda 300 konuşmaya izin veren kapasitedeyse ve mahallenizdeki 300 ergen aynı anda sevgilisi ile süre sınırı olmadan saatlerce konuşursa, o bölgede kimse cep telefonundan görüşme yapamaz. bunun tek çözümü görüşmelere süre sınırı koymaktır, böylelikle baz istasyonunda her daim boş hatlar kalması sağlanır.

maksimum konuşma süresinin sınırını operatör belirler. bildiğim kadarıyla vodafone ve avea'da 60 dakikalık sınır mevcut. benzer bir durumun turkcell'de de olması gerek."


Kaynak : 60 dakika konuşunca telefonun kapanması
 

Mtn S

Onursal Üye
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,347
Reaksiyon puanı
15,350
Puanları
113
"
baz istasyonu kapasitelerinin dolmasını engelleme ve sırada bekleyen arama yapmış diğer abonelere yer açma amaçlı bir operatör sınırıdır.

mahallenizdeki baz istasyonu aynı anda 300 konuşmaya izin veren kapasitedeyse ve mahallenizdeki 300 ergen aynı anda sevgilisi ile süre sınırı olmadan saatlerce konuşursa, o bölgede kimse cep telefonundan görüşme yapamaz. bunun tek çözümü görüşmelere süre sınırı koymaktır, böylelikle baz istasyonunda her daim boş hatlar kalması sağlanır.

maksimum konuşma süresinin sınırını operatör belirler. bildiğim kadarıyla vodafone ve avea'da 60 dakikalık sınır mevcut. benzer bir durumun turkcell'de de olması gerek."


Kaynak : 60 dakika konuşunca telefonun kapanması

O kadar görüşmeyi kaldıracak bir baz istasyonu yapmaları lazım Bu haksızlık olur O zaman tarife paketlerini o bölgeye göre ayarlaması lazım tam olarak hakkını vermeli
 

Samed Yelgel

Asistan
Katılım
17 Ağustos 2017
Mesajlar
223
Reaksiyon puanı
130
Puanları
43
O kadar görüşmeyi kaldıracak bir baz istasyonu yapmaları lazım Bu haksızlık olur O zaman tarife paketlerini o bölgeye göre ayarlaması lazım tam olarak hakkını vermeli
Evet bir bakıma haklısınız sonuçta onlar bizim hakkımız, parasını veriyoruz sonuna kadar da kullanmamız lazım, bu sebepten acil hatlara ulaşılamıyor ise baz istasyonuna ufak eklemeler yapılarak sorun ortadan kalkabilir..
 

UluTurk

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
35
Vodafone ve turkcellde böyle bir sınırlama yok bizzat aradım bilgi aldım müşteri hizmetlerinden daha öncesinde varmış fakat müşterinin haklarının kisitlandigindan bu sınırlamanın kaldırıldığı cevabını aldım vodafone ve turkcellden.
 

fragger

Müdavim
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
113
Merhaba, SDN.
Türk telekom mobilde arama başı 70 dakika gibi bir sınırlama mevcut bu sınırlama diğer operatörlerde araştırdığım kadarı ile yok, ve türk telekomun abone sözleşmesinde bu kısıtlama belirtilmemiş Btk ya bir şikayet başvurusunda bulundum fakat hala sonuç beklemekteyim. Türk telekom ile yaptığım gorusmelerdede bu kısıtlamaya dair kapsamli bir açıklama yapamıyorlar yaptıkları tek açıklama bu durumun bütün türk telekom aboneleri için geçerli olduğu.


Bu konu ile ilgili nasıl bir yol izlememiz lazım bilgileriniz doğrultusunda bir sonuca ulaşacağıma inanıyorum. Veya bu konu ile ilgili izleyeceğimiz yol yok ise türk telekom bu kısıtlamayı neye dayanarak neden yapıyor nasıl öğrenebiliriz. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Anladığım, görüşme içerisinde 70 dakika süresi dolduğunda görüşme sonlanıyor ve tekrar arayıp yine 70 dakika dolduğunda tekrar görüşme sonlanıyor doğru mu anladım? Türk Telekom Prime kullanıcısıyım 1.5 saat 2 saat görüşebiliyorum, bir problem yaşamadım şuana kadar. Seninle ilgili farklı bir problem olabilir.
 

UluTurk

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
35
Bende türk telekom prime kullanicisiyim dediğiniz durum imkansız çünkü türk telekom tarafından bana yapılan sözlü açıklamada bu durumun kampanya veya tarife ile ilgili olmadığı bütün türk telekom aboneleri için geçerli olduğu söylendi. Muhtemelen sizin yanlışınız var.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Bende türk telekom prime kullanicisiyim dediğiniz durum imkansız çünkü türk telekom tarafından bana yapılan sözlü açıklamada bu durumun kampanya veya tarife ile ilgili olmadığı bütün türk telekom aboneleri için geçerli olduğu söylendi. Muhtemelen sizin yanlışınız var.
Ocak ayları civarında bende kesintisiz 2 saat konuşma yapıyordum normal Türk Telekom abonesi olarak, telekom geçmişe ait istatislikleri vermiyor, eğer verseydi geçmiş konuşma süre dökümünü atabilirdim.

Bazı cihazlarda konuşma sınırlayıcı var onu kurmuş olmayasın. Daha önce böyle bir durum arkadaşımın başına gelmişti, konuşma sınırı koymuş kendisi farkında olmadan, daha sonra sınırı kaldırmıştık sorun çözülmüştü.
 

UluTurk

Öğrenci
Katılım
19 Eylül 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
35
Ocak ayları civarında bende kesintisiz 2 saat konuşma yapıyordum normal Türk Telekom abonesi olarak, telekom geçmişe ait istatislikleri vermiyor, eğer verseydi geçmiş konuşma süre dökümünü atabilirdim.

Bazı cihazlarda konuşma sınırlayıcı var onu kurmuş olmayasın. Daha önce böyle bir durum arkadaşımın başına gelmişti, konuşma sınırı koymuş kendisi farkında olmadan, daha sonra sınırı kaldırmıştık sorun çözülmüştü.
Ilk postu okumadınız sanırım türk telekom kabul ediyor bu durumu 70 dk sonunda aramalari sonlandirdigini hiç bir cihazda bu durum ön tanımlı gelmez bende hiç bir ayarla oynamadim ki dediğim gibi türk telekom zaten bu durumu kabul ediyor.
--- Gönderi Güncellendi ---
Bu durum herkesin kafasını meşgul eden bir durum ne btk nede türk telekom tarafından mantıklı açıklama yok forum ve bloglarda veya ilgili kurumlarin resmi web sitelerinde bu duruma sdn nin bir el atması lazım diye düşünüyorum çünki biz kullanıcılar sdn gibi direkt muhattap olacak kişilere ulaşamıyoruz.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
türk telekom kabul ediyor bu durumu
Türk Telekom M.T'nin birşeyden haberi yok. hepsi ayrı bir kafada ne hikmetse. Ben yaşamadım böyle bir sorun. Yaşamadığım için sorun senden veya tarifenden kaynaklanıyor olabilir.
 

Cananok

Öğrenci
Katılım
16 Ağustos 2017
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
38
Ben de yaşadım bir çok kez neden olduğunu da hiç anlayamamıştım
 

Emre Budak

Doçent
Katılım
26 Eylül 2017
Mesajlar
711
Reaksiyon puanı
321
Puanları
63
Türk Telekomda çalışıyorum arkadaşım. Dediğin şeyi bende ilk defa duydum. Hakkını ara tabi. BTK'ya başvur kesinlikle.
 

Son mesajlar

Üst