Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu

Bu konuyu okuyanlar

Sonarist

Öğrenci
Katılım
27 Eylül 2015
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Merhabalar,


Net bir bilgiye ulaşamadığımdan dolayı sorma ihtiyacı hissettim;

Kullanmış olduğum akıllı telefonda yaşadığım sorunlar sebebiyle cihazımı 3 defa servise gönderdim ve 3 defa ücretsiz cihaz değişimi yapıldı. Servise her gönderdiğimde çeşitli sorunlarla beraber, ortak bir sorun vardı, yani ilk gönderişimde x sorunu + y sorunu, ikinci gönderişimde x sorunu + z sorunu, üçüncü gönderişimde x sorunu + w sorunu gibi.

3. ücretsiz cihaz değişimi sonucunda elime ulaşan üründe de, daha önce her defasında yaşadığım ortak sorun x sorunu gene vardı ve 4. defa cihazımı servise gönderdim. Bu sefer bu durumun sorun olmadığı, kendi markalarındaki cihazlarda olan normal bir durum olduğu ve kullanıma etki etmediği bilgisiyle aynı cihazı geri gönderdiler.

Can alıcı durum şu; 3 defa cihaz değişirken, değişim belgelerinde şu sorundan dolayı ücretsiz cihaz değişimi yapıldı ibaresi bulunmuyor yani sonuç kısmında sadece ücretsiz cihaz değişimi yapıldı ibaresi var.

Aynı sorundan dolayı 3 değişimde mi, aynı sorunun 3 defa tekrarında mı yoksa 4 defa tekrarında mı yoksa bir yıl içerisinde 4 farklı sorundan dolayı mı ücret iadesi hakkım doğmakta bilmiyorum.

Ürün sahibi firma yetkilisiyle görüştüğümde, kendi mağazalarından veya web sitesinden alınmayan kendi ürünlerine ücret iadesi yapamadıklarını ilettiler ki cihazı mahmut bilişim veya x telefoncusundan almadım, türkiyede bilinen yaygın bir teknomarketten almıştım. Bu teknomarket müşteri hizmetleriyle görüştüğümde bu gibi ücret iadesi taleplerini markaya yapmam gerektiğini ilettiler.

Anlayamadığım üretici firma sorun yaşandığında arkada durmaz ise, cihazı satan bilindik teknomarketler arkasında durmaz ise bir insan neden bir daha bu marka veya bu teknomarketi tercih etsin ki?

Konuyla ilgili bilgisi olanlar var ise yardımcı olabilirlerse çok memnun olurum zira her ne kadar cihazımı sevsem de bu kadar sorun yaşamak, beni cihazdan fazlasıyla soğuttu, artık korkudan kılıftı bilmem neydi derken patates gibi bir şey taşıyorum cebimde.

Ha ücret iadesi alamam belki ancak bu benim için dünyanın sonu değil sonuçta ihtiyacımı karşılayacak bir ürün bu cihaz çok bir anlam yüklemiyorum, suyu çıkana kadar kullanıp zamanı gelince farklı bir cihaz satın alırım.
 

Ɲevermore

Profesör
Katılım
24 Kasım 2012
Mesajlar
2,607
Reaksiyon puanı
249
Puanları
63
Yaş
27
Dostum aynı sıkıntıyı HTCde KVKda yaşadım ben 3.de direk sattım kurtuldum yoksa bekleye bekleye telef olacaktım sürekli
 

Sonarist

Öğrenci
Katılım
27 Eylül 2015
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Dostum aynı sıkıntıyı HTCde KVKda yaşadım ben 3.de direk sattım kurtuldum yoksa bekleye bekleye telef olacaktım sürekli

Valla yeni aldım sayılır ama fiyatı düştü baya. O yüzden satmak istemiyorum. Parayı geri alabileceksem beklerim o sorun değil benim için.
 
Üst