TTNET Müşteri Hizmetleri Şikayet ! Bilgisayar (7/24) Açık Kalsın Bekleyin Bizi !

Bu konuyu okuyanlar

youhappinesss

Öğrenci
Katılım
8 Mart 2013
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Öncelikle tüm herkese kolay gelsin.
03.03.2018 tarihinde açtığım arıza kaydının üzerinden 3 gün geçmesine rağmen bir yaptırım uygulanmadı. 15-20 defa müşteri temsilcisini aradım, ancak hepsi notumu alıyorum diyerek konuyu kestirip attılar. Bunun üzerine bana dediklerini kelime kelime açıklıyorum. "48 saat içerisinde olmazsa ortalama 90 saat sürebilir. "arıza kaydında hiçbir not eklenmemiş. Konunun üzerinden 3 gün geçti ancak arıza ile ilgili bana bir sonuç aktarılmadı. Son aradığım müşteri temsilcisi ise bana genel müdürlüğe giderek sorabilirsiniz arıza nedenini sorgulayabilirsiniz dedi. 3 gün geçtikten sonra bana bunu söylüyorlar.

Ayrıca : Aynı sorunu ben yasıyorum Şu anda artık bir yaptırım yapılması gerekiyor. Konuya ek bir konu daha: 2 buçuk haftadır ev internetimiz yok. 2 haftadır her gün aramamıza rağmen sadece geçiştirmek adına arıza kaydı, bilmem şikayet kaydı başlattık en kısa sürede internetiniz açılacaktır dediler. Pazartesi günü tekrar aradığımızda ise durumu izah ettik özür dilediler eve gelip sorunu halledeceklerdi gelmediler. Evde öğrenciler var sınav haftası yaklaşıyor ders çalışıp ödev yapamıyorlar. TTNET iptal içinde ceza parası istiyorlar hem iki buçuk hafta internetimizi halletmiyorlar. Hem de ceza parası istiyorlar.
Link: Türk Telekom 2-3 Haftadır Ev İnternetimiz Yok Halledilmiyor.

Üstelik ben arıza kaydı açtırdım ve arıza kaydını açalı toplam 5 GÜN geçti.
Bunun üzerine ben müşteri hizmetlerin toplamda 30-35 kere aradım.
Hep aynı cevaplar : "Ben notumu düşüyorum ! Aciliyetini belirtiyorum."
5 GÜN oldu bana geri dönüş sağlanmadı. Telefon numara aldılar. En kısa sürede size geri dönüş sağlanılacak dendi. Ancak bana geri dönen olmadı.
Genel müdürlüğe tanıdıgımı yolladım. Telefonu bana ver dedım bır çalısan ile konustum. Bana dediği cevap şu şekilde ; "GENEL BİR SORUN VAR PORTUNUZ'DA HAFTASONU'NA KADAR SORUNUNUZ DÜZELEBİLİR. DEDİ - BENDE BUNU NEDEN BANA GERİ DÖNÜP BİLDİRMEDİNİZ ARIZA KAYDI İÇİNE NOT DÜŞMEDİNİZ DİYE SORDUGUMDA ALDIGIM CEVAP : NOT DÜŞÜLMEMİŞ Mİ ? , SİZE GERİ DÖNÜŞ SAĞLANILMADI MI ? , BİLGİSİ VERİLMEDİ Mİ ?" BU CEVAPLAR HİÇ TATMİN EDİCİ DEĞİLDİ BENİM AÇIMDAN."

BU ZAMANA KADAR TTNET KULLANIYORDUM.

HIZIM DÜŞTÜ
ALTYAPIDA SORUNLAR MEYDANA GELMEYE BAŞLADI
BUNDAN SONRA TTNET'İ İPTAL EDEREK KİMSEYE TTNET'İ ÖNERMEYECEĞİM.
ELİMDEN GELDİĞİNCE HERKESİ TTNET ABONELİĞİNDEN VAZGEÇİRECEĞİM !


TTNET PİŞMANLIKTIR !!!! KİMSEYE ÖNERMİYORUM.
 
Son düzenleyen moderatör:

İsimsiz misafir

Öğrenci
Katılım
25 Eylül 2018
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
(14.10.2011) Tarihin'de Adsl Işığım Sürekli Yanıp Sönmeye Başladı, 444 0 375 Müşteri Hizmetlerini Aradım Ve Bir Bayan Bana İnternet Bağlantınız'da Sorun Gözükmüyor Dedi Ve Bende Yaşadığım Sorunu Tekrar Dile Getirdim Ve Sistem'de Bir Güncelleme Yaptı Ve Bağlantı Ne Olduysa Düzeldi, Bende Sevinerek Gittim Ve Birde Ne Göreyim Adsl Işığı Tekrar Yanıp Sönmeye Başlamış, Tekrar Aradım Bana Bu Sefer Parazit Olabileceğini (Splitter) Kaynaklı Olabileceğini Söylediler Gittim Değiştirdim Kablolarıda Yeniledim, İnternete 10 Dakila Girdim Tekrar Başladı Adsl Işığı Yanıp Sönmeye, 15.10.2011 Tarihinde TTNET Müşteri Hizmetlerini Aradığıma Pişman Oldum, Bayanın Bana Karşı Kullanmış Olduğu Konuşma Üslubu Gerçekten Beni Şok Etmeye Yetti, Gelelim Aramızda Geçen Konuşmaya;

-3. Defa TTNET Müşteri Hizmetlerini Aradım Ve Yine Bir Bayan Çıktı Ve İyi Akşamlar ''Adsl Işığım Sürekli Yanıp Sönüyor, '' İnternet Bağlantım Kesiliyor '' Diye Sorunumu Belirttim Oda Arıza Kaydı Oluşturalım Dedi, Bende Tamam Dedim, Buraya Kadar Herşey Normal, Sonrasında Aldığım Cevap; Bilgisayarınız Ve Modeminiz Biz Gelene Kadar 24 Saat Açık Dursun Oldu, Bende Bilgisayarın Açık Durmasının Nedenini Sordum Sadece Modem Açık Dursa Olmazmı Dedim, Ve Bayan Birden Sinirli Bir Cevap Verdi, İkisininde Açık Kalması Gerekiyor Diye Ses Tonunu Yükselterek Bana Cevap Verdi.

-Bende Normal Ses Tonum İle Bayan'a Bilgisayarın Gece Sabah'a Kadar Açık Kalamayacağını, Hem Bilgisayar Açısından Hemde Bilgisayarın Olduğu Oda Vede Uyuyanlar Açısından Sakınca Oluşturacağını Kibar Bir Dille Belirttim,

-Müşteri Hizmetlerin'deki Bayan Bana Birden; Bilgisayarı Kapatırsanız Gece Açık Kalmassa, Yardımcı Olamayız Beni Bağlamıyor Şeklinde Bir Cevap Verdi,

Bende, Modem'i Açık Bırakayım, Bilgisayarın Açık Kalmasının Mantığını Sorduğum'da;

! Müşteri Hizmetleri Bayan'dan Aldığım Cevap !

-Açık Kalacak Bilgisayar, Başka Zaman İnternet'e Sabaha Kadar Girmiyormusunuz ? Ve Bilgisayarınızın Açık Kaldığı Olmuyor mu ? Bugün'de Açık Kalsın Ne Çıkar ! Cevabını Verdi !

-Ben İse Bilgisayarı Kapatmak Zorundayım Dediğim de İse Telefonu Yüzüme Kapattı !

-Şimdi Bana Söylediği Şu Sözler'e Çok Sinirlendim;

Başka Zaman İnternet'e Sabaha Kadar Girmiyormusunuz ?

-Hayır, Girmiyorum, Acaba Orada Müşteri Hizmetlerinin Bilgisayar Ekranın'da Benim Sabaha Kadar İnternete Girdiğim mi ? Yazıyor da Bana Bu Kelimeyi Sokak Ağzı İle Kullanıyor,

Peki Sonuç Ne Oldu Diye Merak Edenler Varsa Yazayım !

18.10.2011 Ve 3 Gündür Ne Gelen Var Ne Giden ! Bilgisayar Ve Modem Daha Ne Kadar Açık Kalacak Acaba Buradan TTNET Çalışanlarından Birisi Görüyorsa Soruyorum !

- Son Olarak Bu Konuyu Yazmama Sebep Olan,

444 0 375 TTNET MÜŞTERİ HİZMETLERİNE TEŞEKKÜR BORÇ BİLİRİM..

---- Mesajlar birleştirildi ----

Aynı sorunu bende yaşıyorum kotam dolmadigi halde gündüz kesilmeyen internet gece kesiliyor 2 hafta boyunca aradım onlarda beni en sonunda teknik servisten 1 görevli kabloları ve modemi kontrol etmek için geldi 4 MBT hızınız olduğu için böyle dedi peki 2 aydir bu paketi kullandığım halde neden bu sorunla karşılaşmadım dediğimde hızınızı yani paketinizi yükseltinin diyor valla inanın minareyi çalan kılıfını hazırlar diye boşuna dememişler..paketi yukseltsem bu seferde yoğunluk var diyecekler olay bu kadar açık ve net.hepimize geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Üst