TTNET Arıza Kaydı Oluştururken Dikkat Etmeniz Gerekenler!...

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


High Noon

Asistan
Katılım
12 Haz 2017
Mesajlar
153
Puanları
18
Konum
Mersin
Öncelikle konunun sabitlenmesini rica ediyorum
Merhaba arkadaşlar bu yazımda herkesin hayatında yaşadığı, çağın sorunlarını çözmek için üretilmiş başka bir sorun olan "Arıza Kaydı" konusuna değineceğim.
Kendi hikayemle başlamak istiyorum yazıya:
Ailemle yeni eve taşınmıştık ben o zamanlar (1 hafta kadar) internet yok diye offline oyunlar oynuyordum. Aynı zamanda bir yandan da sürekli TTNET Müşteri Hizmetleriyle irtibat halindeydim.
Eh tamam her şey fena sayılmazdı 3 4 güne bağladılar interneti sıkıntı olmadı ama MOBA oyunumu açtığım zaman aynı şeyleri asla söyleyemezdim. Bırak oyunu oynamayı hareket edemiyordum. Ping 15.000'den aşağı inmiyordu. Neyse tabi bende bir sinir,bir hışımla aldım telefonu aradım 444 0 375'i. Dedim böyle böyle internet sıkıntılı daha yeni bağlandı bu ne böyle! Standart sözleri "Telefon numaranızı alayım,ad soyadınızı alayım,şuan bir sıkıntı görünmüyor(o an bir sıkıntı olması gerekmiyor zaten), arıza kaydı oluşturuyorum beyefendi 48 saat içinde sorunun çözülecektir.". Bir de öyle inandırıcı konuşuyorlar dersin aha oldu düzelecek. Saatleri saatlerime kattım bekliyorum, bir süre sonra telefon çaldı. Bana adres soracaklarını sanarak açtım telefonu telesekreter konuşmaya başladı "Arızanız giderilmiştir. Eğer giderildiyse 1 giderilmediyse 0 tuşuna basın.". Tabi ben de safım dedim herhalde yeni yaptılar açtım bilgisayarı (5 dk önce açıktı zaten) girdim oyuna. Bir baktım 20 dakika AFK cezası da yemişim :( Ben de bişi olmaz beklerim dedim (hala safım) ve 20 dk bekledim. Tam 17:48 de "Yeniden Bağlanılmaya Çalışılıyor" dedi ve sayacı sıfırladı. Ben o an bir küfür savurdum ve tekrardan başlattım.
Uzun uğraşlar sonucu oyuna girmeyi başardığımda hala sonuç aynıydı. Tekrar aradım, tekrar arıza kaydı bıraktılar.
Bu iş böyle kısır döngüye girdi 1 defa bile eve gelmediler. Ben de sonunda internetten araştırdım (SDN Forum'da gayet konular açılmış) SNR Margin değerleri falanla ilgili sıkıntılar olduğu kanaatine vardım. Ama eve hat döşeyemeyecektim, aynı zamanda sıkıntı hattan olmayadabilirdi. Biraz daha araştırdıktan sonra bir şey bulamayınca bende Twitter üzerinden sövme kararı aldım. Biraz nazikçe sövdükten sonra ilk kez irtibat numarası isteyip iletişime geçtiler :) Konuştum ettim adam çok ilgili hoşuma gitti :D Sonra ev adresini istedi verdim geldi oturdu taktı aletini sonra anında "İç hatlarda problem var" dedi (Sizi bu yüzden seviyorum SDN Forum) ve yarın elektrikçi çağırıp hattı tamir ettireceğim.
Size asıl anlatmak istediğim şey TTNET ile telefon üzerinden pek sonuca varamazsınız. 1 kez telefonla ulaşıp direk @TTNETDestek adı ile tweet atarsanız özelden yardımcı oluyorlar. Özelden telefon numaranızı verdiğinizde 2 3 saate arıyorlar, gayet ilgililer ve özel ekip yolluyorlar.
Ama bu sistem doğru mu yanlış mı belirtirseniz sevinirim bize yardımcı olmaları için ahlakımızı bozmaya ve sövdürmeye yöneltiyorlar.
Hepinize İyi Günler Arkadaşlar :)
 
Üst
stat counter