Tivibu ev, kullanmadığım halde 2 aydır fatura ödüyorum!!!

Konusu 'Tivibu' forumundadır ve serkans1 tarafından 8 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

  1. serkans1

    serkans1 Asistan

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0

    - Tivibu ev, kullanmadığım halde 2 aydır fatura ödüyorum!!!

    yaklaşık 3 ay önce tivibu'dan aradılar ve size tivibu ev kuralım, ilk ay ücretsiz sonra isterseniz aylık 9,99'dan taahhütsüz devam edebilir, memnun kalmazsanız iptal ettirebilirsiniz dediler. bende kabul ettim ve 1 hafta sonra görevli arkadaş kuruluma geldi. ama sabit ip alamdı, yaklaşık 1 saat uğraştı ama nafile. sonunda benden tivibu ev kurulumunun teknik nedenlerden kurulamadığı ve iptaline ilişkin bir dilekçe alarak cihazları toplayarak gitti.

    haziran faturasına göz attığımda tivibu ev ücretinin alınmış olduğunu görünce hemen müşteri hizmetlerini aradım ve sorunu aynen yukarıda olduğu gibi anlattım, şikayet kaydı aldılar, geri dönüş yapılacağını söylediler. 10-15 gün bekledim sonuç yok, tekrar aradım, inceleme devam ediyor, bekleyin dediler. temmuz ayı faturası geldi ve yine tivibu ev faturalandırılmış, az önce tekrar aradım ve söylenen şey yine aynı: şikayetiniz aktif, tekrar güncelliyorum, beklemeye devam edin.

    2 aydır ne incelemeymiş, sorunu bir türlü çözemediler!!!

    uzun oldu biraz, kusura bakmayın, ama taahhütümün dolmasına az kaldı, dolduğu gün ttnet ile tüm ilişkimi keseceğim ve bir daha asla taahhütle hiç bir yere abone olmayacağım!!!
     
  2. xyz1234

    xyz1234 Profesör

    Katılım:
    6 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.577
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    bilişim
    Yer:
    ankara
    bu tip problemlerin çözüm yeri tüketici mahkemesi, bence hiç uğraşma faturaları ve teknik ekibin verdiği rapor vb belgeyi al ve hemen bir dilekçe ver. 1,5 ayda sonuçlanır. paralarını geri alırsın.
     
  3. BEFEGA

    BEFEGA Profesör

    Katılım:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    TTNet ile ilişkini kesebilirsin :)

    Fakat tahattütsüz bir yere abone olman bu devirde İMKANSIZ gibi birşey :)
     
  4. TTNETDestek

    TTNETDestek Asistan

    Katılım:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    184
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba, cep ve Adsl numaranızı özel mesaj ile gönderirseniz en kısa sürede size ulaşıp yardımcı olabiliriz. Teşekkürler.
     
  5. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    Sadece taahhütnamelere dava açılsa. Her yıl hazırlanan yeni taahhütname eskisinden daha avantajlı olması durumunda başları baya yanacağı için daha sert oluyor.

    ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:54 ----------

    Aldığım bir karar neticesinde kesinlikle taahhütname imzalamayacaktım ancak 1 yıllığına şu Yalın ADSL kampanyasına başvuracam. Sonrasında da alternatif servis sağlayıcı olursa (Türkkonut'ta bu baya bir muhtemel) tekmeyi basacağım.
     
  6. serkans1

    serkans1 Asistan

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    özel mesaj olarak cep ve adsl numaramı yolladım.

    hata düzeltilince tivibu ev için ödediğim faturların geri iadesi yapılacağı söylendi, benim canımı sıkan 2 aydır sorunu çözememiş olmaları. ama 5-10 güne bir sonuç alamazsam üşenmeyip gideceğim :)
     
  7. BEFEGA

    BEFEGA Profesör

    Katılım:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Eğer YALIN(yada YALAN mı diyelim :) ) ADSL'e geçme sebebin telefon hattını kapattırmak ise :)

    Emin ol ki şimdi ne kadar ödüyorsan telefon+internet ya aynı fiyat ödersin ya 1-2 kuruş düşüğü yada yükseği :) Telefon parasını yine alıyorlar içinden çaktırmadan :)
     
  8. serkans1

    serkans1 Asistan

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    bugün sabah 11'de arandım ve tekrar sorunumu dile getirdim, en kısa zamanda gerekli işlemlerin yapılacağını söylediler. saat 2-3 gibi tekrar aradılar ve sorunumla ilgili aranıp aranmadığımı sordular ve sorunun devam etmesi halinde bizimle tekrar irtibat kurun dediler. bu sefer sanki hallolucak gibi :)
     
  9. alon3wolf

    alon3wolf Üyecik

    Katılım:
    11 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende bu ara ttnet ile bir çok sorun yaşıyorum.
     
  10. harun.arslan

    harun.arslan Asistan

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kaç sefer söyledim...

    Soyarlar, sökerler ciğerinizi...

    Adamların rakibi yok abi...

    Paralar çok...

    Enseleri kalın...

    İnternet için sabit telefon şartı yerel mahkemece iptal edildi... Sonra danıştay yargıtay neyse...

    Tekrar aynen devam...

    Acaba ne ettiler de... o hukukçular razı oluverdiler... fikirleriniz değiştiren tatlı şeyler neydi...

    Başka türlü düşünemedim... sayın TTNET...
    Pek möhtereeem TTNET...
     
  11. serkans1

    serkans1 Asistan

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    az önce ttnet tarafından tekrar arandım ve yaptıkları inceleme sonucunda haklı olduğum ve benden alınan 2 aylık ücretin geri iade edileceği söylendi.

    ben artık ttnet ile ilgili bir sorunum olduğunda buraya yazacağım, 2 aydır hallolmayan sorun, 5 günde çözüldü.

    sorunum la ilgilenen arkadaşa teşekkürler

    teşekkürler sdn :)
     
  12. tun@h@n

    tun@h@n Doçent

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    827
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    ben de senin gibi ilk başlarda ttnet destek ten çok memnundum ama sonra tısssssss.sorunun çözülmesini geçtim,cevap vermeye bile tenezzül etmez oldu.

    mayısın 17sinden bu güne hala hız sorunu çözmediler,yaptıkları laubalilikler(ttnet ve telekom teknik servislerinin) cabası.
     
  13. ajan001

    ajan001 Üyecik

    Katılım:
    4 Mart 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaklaşık 15 gündür tivibu abonesiyim. fakat sadece 3-4 gün izleyebildim. 3 kez arıza kaydı girdiler. bir tane kapanan kayıt yok. daha ne kadar tv izlemekten mahrum kalacaz onunda bilgisini veren yok.
    iptal edin diyotum. kutuyu alıp gelcen diyolar. yazıklar olsun. paramızla dert satın almışız meğer. sadece yayın olmaması da değil sorun. olsada dert. kanal geçişleri 4-5 saniye. 2 kere kumandada arka arkaya tuşa bas. kitlen 20 saniye. internete girdim. koptu bağlandı koptu bağlandı. ben bu kadar sınıntıyı tv mize tencere kapağı taktığımız günlerde yaşamadım. demek yeni nesil tv platformu buymuş, öğrendik. ayrıca madem 2 ay ücretsiz. ben iki ayın 10 günü seyredersem beni yanıltmış olmuyorlar mı?
     
  14. bulentster

    bulentster Üyecik

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    27 mayıs ta ilk 2 ay deneme ev paketi olarak tivibu bağlandı evime ben 1 ay sonra iade etmek istedim çünkü internet hattımı yavaşlattı ve aradığımda kendiniz getirin dendi . Ama gittiğim ttnet bayileri yetkileri olduğu halde almak istemediler en son gittiğim isterseniz şikayet edin ama almıycaz dedi.Hafte içi çalıştığım için cumartesi vermek zorundayım ve almıyorlar müşteri hizmetleri almak zorundalar diyor ... Yani tam bir komedi Bana yardımcı olacak kimse bulamıyorum.
    Nasıl böyle bir hizmet olur anlamadım
     

Sayfayı Paylaş