Telefonum bloke oldu !

Konusu 'Android' forumundadır ve melihfb tarafından 26 Ekim 2011 başlatılmıştır.

  1. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    - Telefonum bloke oldu !

    Arkadaşlar telefonumu birine verdim şifreyi yanlış gire gire bloke etmiş telefonu google hesabı ve şifresini istiyo giriyorum kabul etmiyo nasıl açıcam şimdi telefonumu yardım lütfen !!
     
  2. mila12

    mila12 Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.532
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    48
    Telefonun modeli ney.
     
  3. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
  4. freewill

    freewill Dekan

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.702
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    0
    google hesabını bilmiyorsan ya da kabul etmiyorsa açamazsın formatlaman lazım cihazı :)
     
  5. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    formatlama derken yeniden rom mu yüklemem lazım başka bi yöntemi varmı ?
     
  6. freewill

    freewill Dekan

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.702
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    0
    ses açmatuşu + home tuşu + power tuşuna aynı anda basılı tut tabi telefon kapalıyken uygulayacaksın orada fabrika ayarlarına dönme var factory reset yazar onu seç bu kadar.
     
  7. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    telefonumda 3 tuş problemi yok fakat şuanda downloading ve recovery moda geçmiyor nedense anlamadım gitti :S
     
  8. freewill

    freewill Dekan

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.702
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    0
    pili sök öyle dene tuşlara doğru bastığından emin ol :)
     
  9. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    eminim hatta ekrandaki yazı karıncalanarak kayboluyo fakat gelmiyo ekran
     
  10. mila12

    mila12 Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.532
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    48
    Çıkan ekranında acil arama butonu var ona tıkla *2767*3855# tuşuna bas. Cihazın formatlanacaktır
     
  11. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    olmadı cihaz hiç tepki vermiyor
     
  12. mila12

    mila12 Dekan Onursal Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.532
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    48
    Gelen ekranda telefonda bulunan home tuşuna sürekli bas çek yap o ekranı geçip menü gelene kadar. Daha sonra menüden settings > Accounts & sync google'ın üzerine tıkla ve sil.
     
  13. melihfb

    melihfb Asistan

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    buda olmadı malesef :S
     
  14. rohirrim

    rohirrim SDN Okuru

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.362
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    çöp kutusunun yanına git... telini oraya at.. sonra gidiyorusz bir iphone alıyoruz....:D
     
  15. cokyurur

    cokyurur Üyecik

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir fikirde Benden olsun telefonun mail adresini Dogrulamak için internet ihtiyacı var dogru ise telefonun hattnı eger takılı degilse tak eger edge vs, acıksa direk olarak Dogrulama yapabilir mail adresini Birde bunu dene Koydugun resme Göre yorum
     
  16. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ya benim telefonum samsung galaksi es telefon bloke oldu onu nasıl iptal ederim acill yardım gerek ne oluur
     
  17. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ya kardeşim aynı durum bende de oldu hesabım var giriyorum yanlış diyo ya ağlıcam benimki de samsun galaksy young
     
  18. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    yaa kardeş ses açmatuşu + home tuşu + power tuşuna aynı anda basılı tut yaptım sonra factory reset var bastım sarı bişi ler çıktı sonra öle kaldıı ilerlemiyodaa lütfn yardım edin çıldırcam şimdi
     
  19. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    galaxy mini S
     
  20. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Arkadaşlar telefonumu birine verdim şifreyi yanlış gire gire bloke etmiş telefonugoogle hesabı ve şifresini istiyo giriyorum kabul etmiyo nasıl açıcam şimdi telefonumu yardım lütfen !!
     

Sayfayı Paylaş