Telefonu aldığı mağazaya kamyonla daldı!

  • Konuyu başlatan shiftdelete.net
  • Başlangıç tarihi

Bu konuyu okuyanlar

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Çok güzel sansürlemişsiniz mağazayı, o yüzden neresi olduğunu anlayamadık, merak içindeyiz(!) :)

Adamın yaptığına bir şey demeyeceğim, belki yanlış ama eğer gerçekten adam mağdur edilmişse, mağaza hakettiğini bulmuş. Gerçi o mağaza, bana nedense hiç kıllık çıkarmıyor, ne zaman gitsem sorunsuz şekilde çıkıyorum. İletişim de çok önemli. Bazı müşteriler, baskına gidiyor sanki ya da köleleriymiş gibi davranıyorlar..
 
Katılım
12 Mart 2011
Mesajlar
35,210
Reaksiyon puanı
10,324
Puanları
113
Adamı çok kızdırdıkları belli, haksızlığa uğramayan biri bu denli celadetli davranmazdı herhal. Galiba Vatan gibi duruyor, haksız mıyım @Bloother? :)
 

Bloother

Rektör
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
10,949
Reaksiyon puanı
2,327
Puanları
113
Yaş
35
Adamı çok kızdırdıkları belli, haksızlığa uğramayan biri bu denli celadetli davranmazdı herhal. Galiba Vatan gibi duruyor, haksız mıyım @Bloother? :)
Evet, VatanBilgisayar orası. :)
Müşteri Hizmetlerinin yaklaşım tutumu müşteriye bağlı biraz da.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
113
Evet, VatanBilgisayar orası. :)
Müşteri Hizmetlerinin yaklaşım tutumu müşteriye bağlı biraz da.
bornova vatan'da yok böyle hayvanlıklar bana yapmıyorlar yoksa koku bombalı intikam planını biliyorlar? çok eski çalıştığım yere bırakmıştım ev yapımı patlak ampulun dibini açıp yumurta koyup bırakmıştım vitrine hergün güneş alan yere ne oldu bilmiyorum...
 

arkabisrem

Asistan
Katılım
26 Temmuz 2007
Mesajlar
239
Reaksiyon puanı
11
Puanları
18
Ne yazık ki ülkemizde bazı tüketiciler, tüketici haklarından habersiz. Habersiz olmakla beraberde, herkesin kendine özel ürettiği bir tüketici kanunu var. Arızalanan telefon vs. anında değişecek diye bir şey yok arkadaşım. Kanun sadece tüketiciyi korumuyor işletmeyi de koruyor. Bugün aldığın telefonu yarın gidip bu arızalı değiştirin diyemezsin. Kim bilebilir suya düşürmediğini ya da içini açmadığını vs. Cihazın iade onayını verebilecek tek yer aldığınız markanın yetkili servisidir. Satıcı firmaların bu aşamada karar süreci en son aşamadır. Yani ürün artık pazarda yok ise ve ilgili marka servisi yine yok ise satıcı firma onay verebilir ancak bu Türkiye'de çok az markada var. İkinci örnekte; herkesin kendine özgü, aldığı ürünün iade süresi var. :) Kimi için 2 hafta, kimi için 15 gün, kimine 10 gün, kimine 1 ay bu böyle değişiyor. Sayın tüketici, kanun derki yine, gidip mağazadan aldığınız bir ürünü öyle koşulsuz şartsız iade edemezsin değiştiremezsin. Bu sadece mesafeli satışlarda var. Yani telefonda, internette yada televizyonda yapılan alışverişlerde geçerli bir şey. Haklarımız var evet ama hakkımıza göre hareket edelim. Ülkede maşallah her tüketici kendi yasasını çıkartıyor. Mağaza çalışanları zaten yeterince stres altında çalışmaktalar. Birde bilinçsiz müşteriyle uğraşmaları daha da yorucu. Her zaman tüketici haklı değildir.
 

asdf61

Öğrenci
Katılım
8 Ekim 2016
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
21
Puanları
8
Adam haklı durumdan haksız duruma geçmiş.
Burda düşünülmesi gereken neden bir anda sinirlenip öfkemizi kontrol edemiyoruz.
İleri ki kuşaklar için önlem alıp ilkokuldan itibaren öfke kontrol eğitimi verilmeli diye düşünüyorum.
 
Üst