Teknik Servis Sıkıntısı

Bu konuyu okuyanlar

Drogba39

Müdavim
Katılım
19 Ağustos 2014
Mesajlar
1,187
Reaksiyon puanı
381
Puanları
83
3 yıl önce Teknosa'dan Toshiba marka laptop almıştık. Ürünün 2 yıl garantisi vardı, artı olarak TeknoGaranti adında 3 yıllık ücretli garanti yaptırmıştık, yaptırmadan önce de bize TeknoGaranti kapsamında ürün kırılsa dahi ücretsiz değişim yapılacak denmişti. Kullandık 2 yıl boyunca sonra bataryada sıkıntılar oluştu, %100 şarjı olmasına rağmen 10-15 dakikada bitiyordu. Götürdük Teknosa'ya servise yollamışlar değişim bataryanın değişimi için ücret istediler, bizde sonraki yıl TeknoGaranti kapsamında ücretsiz değiştiririz diye o zaman değiştirmedik. 1 yıl boyunca devamlı şarjda kullandık, batarya iyice bozuldu bu sefer hiç şarj almıyordu, şarjdan çıkardığımız an kazanıyordu. Yine götürdük Teknosa'ya, servise yolladılar. İlk önce bize bu ürün teknis servis dışında açılmış dendi, biz de geçen sene servise yollamıştık dedik, hatta faturası filan da duruyordu, mail yoluyla yolladık, sonra da bizden değişim için yine ücret talep ettiler, bizde Teknosa'ya gittik dedik, o zaman bize ücretsiz değişim yapılacak demiştiniz dedik fakat bunu inkar ettiler filan o zaman yanlış anlamışsınız dediler. Böyle zaman geçti 20 iş gününü de geçti, biz de tüketici haklarına başvurduk dilekçe yazdık, dilekçeyi yazdıktan 3-4gün sonra laptopu tamir edip göndermişler fakat biz dilekçeyi vermiştik. Yani haklı durumda olan taraf biz miyiz ? Sonuçta 20 iş gününden sonra geldi laptop. Para iadesi vb. haklarımızı alabilir miyiz ? Ne kadar zamanda sonuçlanır ?
 
Üst