TD-W8901G şifre koyma

Konusu 'Donanım Sorunları ve Çözümler' forumundadır ve brainiac tarafından 4 Şubat 2011 başlatılmıştır.

  1. brainiac

    brainiac Doçent

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18

    - TD-W8901G şifre koyma

    ARKADAŞLAR BU MODEMı ALDIM ama wep 128 bit lik bi şifre koydum ama ağıma istediğim gibi giremıyorum şu kontrol panelınden ne secmem gerekıyor
    http://i1102.hizliresim.com/2011/2/4/2534.png
    allah aşkına yardım edın ağa başkalarıda giriyor
     
  2. LadyArch3r

    LadyArch3r Profesör

    Katılım:
    5 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    wep i seçmeseydin.wpa2 en güvenlisidir.ayrıca modem sürücüsünü tekrar yüklersen bunu seçmene gerek kalmaz.wpa ların hiçbiri değil diye biliyorum gerisini deneyerek bul
     
  3. brainiac

    brainiac Doçent

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    572
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Wpa2-psk var ama onada şifre koyunca yıne o tabloda seçiyorum ama bı türlü ağa bağlanamıyorum delı olucam ya

    ---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 14:55 ----------

    bari mac filtreleme nasıl yapılıyo onu bılen arkadaşlar varmı
     
  4. LadyArch3r

    LadyArch3r Profesör

    Katılım:
    5 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    wpa 2 kişisel yap modem ayarlarından ilk önce.daha yaptığın ayarı ona ayarla birdaha ona dokunmana gerek kalmaz
     

Sayfayı Paylaş