Tamam ! Kabul ! Ben hatalıyım ! Ama...

Bu konuyu okuyanlar

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Geçen gün Pegasus havayollarından iki bilet satın aldım. Ablam ve yegenim için. Bizi ziyarete geleceklerdi. Ben de o heyecanla bileti alırken ablamın çift soyisim kullandığını unutmuşum. 2. soyismini yazmayı unuttum. Evlendikten sonrakini. Bana mesaj geldi mail adresime. O mail ile uyandım ki ben böyle bir avanaklık yapmışım. Ablama sordum bir şey olur mu diye, ablam "tabi olur!" diye bana kızdı.

Haklı, tamam ! Ben suçumu kabul ediyorum. Heyecanla yanlış yazdım. Ama şu var ki TC kimlik numaralarını yazdım. Normalde bunun bile yeterli olması lazım değil mi ? TC Kimlik numaraları uyuşuyor, bebek uyuşuyor... Neysee...

Pegasus müşteri hizmetlerini aradım, beni ücretli bir hatta yönlendirdiler. Beni dakikası 1.5TL olan bir hatta baya beklettiler ve beklerken de 1.5TL/dk tarifesi işliyor. Neyse, bayan açtı telefonu. Normal müşteri hizmetleri hattını aramışım gibi, lütfen sitemizde şuraya girip form doldurun ve mail cevabımızı bekleyin.

Hava yollarından tanıdığım vardı, rica ettim ve sağolsun kırmadı orada bilenlere sordu. Verdiği cevap şu oldu "Hep Anadolu Jetten alırdın, niye Pegasus'tan aldın ki ? Pis bir şirkettir kendisi". Hala cevap bekliyorum. Şu zamana kadar aldığım cevaplara göre şu an 20 aylık bir bebeğin seyahat etme hakkı var, ama gözle çok rahat görülebilen bir hata yüzünden annesinin seyahatine mani olabilirler. Bakalım müşteri hizmetleri çözecek mi sorunumu o da bir soru işareti. Biletin sırf bu yüzden yanma ihtimali var.

İlk uçuşum değil bu ve ilk internet alışverişim de değil. İtiraf etmek gerekirse flypgs arayüzü de oldukça garip bir arayüz. Hatasız olduğumu söylemiyorum ki çok aptalca bir hata yaptım ama bu hatayı bana karşı kullanıp beni bu kadar germeleri neden ?
 

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,310
Reaksiyon puanı
15,299
Puanları
113
Çok büyük bir haksızlık yapmışlar geçmiş olsun Şikayet edin hakkınızı arayın
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Paralı müşteri hizmetlerinde telefonumu açan bayan da bir afra tafra ile açtı. Yani bu kadar basit şeyi ücretsiz müşteri temsilcisi bana söyleyemiyor muydu ? Aradığımda lütfen şu numarayı arayın dedi, paralı servisi aradım, 15TL girdi bana, aldığım cevap da internet sitesinden form doldurun biz burada bir şey yapamıyoruz. Ben 15TL'yi 10 dakika o berbat müzik ile Pegasus'un reklamlarını dinlemek için verdim. Kimseye önermiyorum böyle bir şirketten alışveriş yapmasını. Anadolu Jetten daha önce defalarce kez alışveriş yaptım.

Pegasus'a verdiğim notlar;
Destek ve ilgi 2/10
Saygı 5/10
Kalite fiyat 3/10 (Web sitesindeki uçakta sunulan menülere bakın 10TL'ye sattıkları menünün içeriğine baksanız gülersiniz)
Web sitesi 1/10 (İngilizce arayüzle geliyor ve para birimi ayarlamasını kendimiz elle yapıyoruz. Kullanıcı dostu bir site değil.)

Anadolu Jet'e sütten çıkmış ak kaşık demiyorum ama en azından bana reklam dinlemem için para ödetmiyorlar ve müşteri hizmetleri gerçekten ilgili ve saygılı...

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şunu da belirtmek isterim ki bunlar "Eko" paket ismiyle bilet aldım diye. Olay bilet fiyatı değil, bu bilet fiyatına üst paketler de gördüm zamanında. Olay aynı bilet için daha fazla para vermedim. Bu yüzden neden bize daha fazla vermedin bilet alırken, al sana ceza diyorlar.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Eko paket diye dedikleri de ablam'dan 90TL aldılar 20 aylık bebek için 30TL aldılar.
 
Son düzenleme:

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,310
Reaksiyon puanı
15,299
Puanları
113
Paralı müşteri hizmetlerinde telefonumu açan bayan da bir afra tafra ile açtı. Yani bu kadar basit şeyi ücretsiz müşteri temsilcisi bana söyleyemiyor muydu ? Aradığımda lütfen şu numarayı arayın dedi, paralı servisi aradım, 15TL girdi bana, aldığım cevap da internet sitesinden form doldurun biz burada bir şey yapamıyoruz. Ben 15TL'yi 10 dakika o berbat müzik ile Pegasus'un reklamlarını dinlemek için verdim. Kimseye önermiyorum böyle bir şirketten alışveriş yapmasını. Anadolu Jetten daha önce defalarce kez alışveriş yaptım.

Pegasus'a verdiğim notlar;
Destek ve ilgi 2/10
Saygı 5/10
Kalite fiyat 3/10 (Web sitesindeki uçakta sunulan menülere bakın 10TL'ye sattıkları menünün içeriğine baksanız gülersiniz)
Web sitesi 1/10 (İngilizce arayüzle geliyor ve para birimi ayarlamasını kendimiz elle yapıyoruz. Kullanıcı dostu bir site değil.)

Anadolu Jet'e sütten çıkmış ak kaşık demiyorum ama en azından bana reklam dinlemem için para ödetmiyorlar ve müşteri hizmetleri gerçekten ilgili ve saygılı...

---- Mesajlar birleştirildi ----

Şunu da belirtmek isterim ki bunlar "Eko" paket ismiyle bilet aldım diye. Olay bilet fiyatı değil, bu bilet fiyatına üst paketler de gördüm zamanında. Olay aynı bilet için daha fazla para vermedim. Bu yüzden neden bize daha fazla vermedin bilet alırken, al sana ceza diyorlar.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Eko paket diye dedikleri de ablam'dan 90TL aldılar 20 aylık bebek için 30TL aldılar.

Şikayet edin orayı ben böyle insafsızlık görmedim ya sırf daha fazla para almak için
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Şikayet edin orayı ben böyle insafsızlık görmedim ya sırf daha fazla para almak için
Güzel diyorsun da dostum, kimi kime şikayet edecem. Adamlar sözleşmede bunun maddesini koymuşlar. Şikayet etsem kabul ediyorum diye tıkladığım sözleşme benim aleyhime. Dava açsam onlar kazanır.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Artık umarım uçuş sırasında oradaki personel sıkıntı çıkarmaz. Personelin pislik yapacağı tutar diye benim korkum. Yoksa bir şey olmayacağını sanıyorum. Çünkü TC. kimlik numarası belli, isimler belli, internette 2 ismi olup sadece 1'ini yazdım hep ama hiç sorun yaşamadım diyenleri görüyorum. Benim sinirim müşteri hizmetlerinin bu tavırlarına biraz da. Üstelik niye değiştirip benim içimi rahatlatmıyorsunuz ?

Bir daha bu şirketten alışveriş yapmamaya yeminliyim şu dakikadan sonra -_-
 
Son düzenleme:

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,310
Reaksiyon puanı
15,299
Puanları
113
Güzel diyorsun da dostum, kimi kime şikayet edecem. Adamlar sözleşmede bunun maddesini koymuşlar. Şikayet etsem kabul ediyorum diye tıkladığım sözleşme benim aleyhime. Dava açsam onlar kazanır.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Artık umarım uçuş sırasında oradaki personel sıkıntı çıkarmaz. Personelin pislik yapacağı tutar diye benim korkum. Yoksa bir şey olmayacağını sanıyorum. Çünkü TC. kimlik numarası belli, isimler belli, internette 2 ismi olup sadece 1'ini yazdım hep ama hiç sorun yaşamadım diyenleri görüyorum. Benim sinirim müşteri hizmetlerinin bu tavırlarına biraz da. Üstelik niye değiştirip benim içimi rahatlatmıyorsunuz ?

İnternetten bilet satın alıyorsanız formu yanlış doldurmak biraz sıkıntıya yol açar ama bu ciddi bir sorun söz konusu değil Sözleşmede tam olarak ne yazıyor konuyla ilgili ayrıca bu işlerle THH ilgilenmiyormuydu bütün olanları harfiyen anlat şansını dene
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
onu bunu bırakın :
Ekran Görüntüsü 2018-01-17 18-20-30.png

bu nasıl oluyor? abartılı güvenlik kimlik nosu uyuştuğu için yeterli olmalı K.İ.S. isim olsada ...
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Cevap geldi, biletimiz yandı. Hayırlı uğurlu olsun. Kimlikte ne yazıyorsa aynen o olacak diye diretiyorlar. Aptala yatıyorlar. "USUL BUYMUŞ". Parayı da alacaklarmış, üstüne bir de yeni bilet satmaya kalkıyorlar. BU ROKET BİLİMİ DEĞİL ! AYNI TC. KİMLİK NUMARASINA SAHİP İKİNCİ BİR BEN YOK! EĞER BENİM TC. KİMLİK NUMARAM UYUŞUYORSA, GERİ KALAN BÜTÜN BİLGİLER DE UYUŞUYORSA, ORTADA İŞKİLLENİLECEK BİR ŞEY DE YOK! SADECE SOYADLARDAN BİRİSİNİ YAZMADIM DİYE 120TL'YE KONDULAR. Dertleri 2. kere bilet satmak. Hakkım haram zıkkım olsun. Kimseye önermeyeceğim Pegasus hava yollarını. Hayatımda hiç kullanmadım, bir kere kullandım ve başıma gelmedik şey kalmadı. Anadolu Jet güzel. İade edince bilet parasının bir kısmı onlarda kalacak tabi, o da sadakam olsun. Lazım belli...

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hayırlı uğurlu olsun, İstanbul-Samsun arası uçuş 2 saatten az sürdüğü için para iadesi de vermiyorlar. 120TL yandı. :mad:
 
Son düzenleme:

yuzugullu

Asistan
Katılım
2 Ocak 2018
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
35
Puanları
28
Yaş
30
bana da fikir olmuş oldu seçenek şansım olursa pegasusu seçmeyiz artık
 

_Zaur_

VİP üye
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
13,851
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
22,777
Puanları
113
Yaş
30
Bizde de böyle saçmasalak bişey olmuştu, Yakın zamanlada 1 hafta olur ya olmaz havaalanına giderken söylediler Git internetten online bilet al orada ucuz. Efenim Geliyorum eve karta para vurup bilet alma işlemine başlıyorum. Para ödeme kısmında kartı onaylıyorum ki para çeksin Hiçbir şey yapılmamış gibi aynı pencerede kartı onayla penceresinde kalıyordu ödemiyordu Ve bilet satışı da yapılmıyordu.
Aslında şimdi de yapılmıyor da Neyse artık Benimde kontörlerimi boş yere havaya uçurdular mürteri hizmetleri.
Gittik İnternetten bile ucuz aldık havaalanında biletleri. :D


Eğer Baküde olanınız varsa Bende BUTA AİRWAYS sitesinden Online bilet almaya kalkışmanızı önermiyorum. Zaten alamazsınız da zamanınızı ve kontörünüzü harcamayın müşteri hizmetleriyle.
 

kmurat

Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,486
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,709
Puanları
113
Şimdi ablan uçtumu? uçamadımı? Normalinde bilet kimin elindeyse o uçar. (Ama bilet elektronik bilet olunca kimlik ile uçuyor. Belki biraz bekletirler)
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Yeniden bilet aldık 120TL daha verip. Tam o tarihte lazımdı bilet ve yine lanet olsun o tarihte en ucuz veren yer Pegasus'tu. Katiyen gelmesin, geri döner dediler. THY'de soyismini yazmayı unutup uçan, sadece soyismini yazıp TC. kimlik numarasından anlaşıldığı için uçan varmış. Pegasus burada bize pislik yaptı. Bu kadar basit bir hata için biletimizi yaktılar. Şimdi araştırıyorum, anladığım kadarıyla 80TL'yi geri isteme hakkım var. Ücretsiz hattı arıyorum bildikleri halde beni ücretliye yönlediriyorlar. Küfür etsem kendileri zeytin yağı misali üste çıkacaklar.

Genel Kurallar | Pegasus
"2 saatten fazla zaman" ve "2 saatten az zaman" diye iki terim kullanmışlar. Neye 2 saat kala ? Bunu bana bedavaya açıklayan paralı bir müşteri temsilcisinin bile olduğunu sanmıyorum. Bu hava yollarından bir bilet aldınız mı ? SAKIN MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAYIN! Sadece telefonunuzun faturası kabaracak ama hiçbir bilgi alamayacaksınız, sizinle dalga geçecekler baya. Bedava hat sizi ücretsiz hatta yönlendirecek, ücretli hat ise sizi flypgs.com'a girin, oradan öğrenin diyecek. Bu yani müşteri hizmetleri. Siteden öğrenebilsem aramazdım zaten sizi !

---- Mesajlar birleştirildi ----

Tamamdır, ben olayı çaktım. Dikkatli bakınca hiç bir zaman ücreti geri alamayacağımı anladım. Benim baktığım değişiklik bölümüymüş. İptalde kesinlikle para iadesi yok :nomouth:
 
Son düzenleme:

_Zaur_

VİP üye
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
13,851
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
22,777
Puanları
113
Yaş
30
kimsede dövmüyor onları hayret...
Kim dövecek ya? Kendilerine kanun yazmışlar Mahkeme bile olsa haklı çıkacaklar, Çünkü bilet alırken sözleşmeni kabul ediyorum diye bir tık var ona tıklıyorsun. :)

Bu arada dostum diğer forumda mesajımı beğendiğini gördüm. Orası baya bilgi dolu forum haa yeni gördüm şaşırdım vallaha. :D
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Kim dövecek ya? Kendilerine kanun yazmışlar Mahkeme bile olsa haklı çıkacaklar, Çünkü bilet alırken sözleşmeni kabul ediyorum diye bir tık var ona tıklıyorsun. :)

Bu arada dostum diğer forumda mesajımı beğendiğini gördüm. Orası baya bilgi dolu forum haa yeni gördüm şaşırdım vallaha. :D
Ubuntu Forum'dan mı bahsediyorsun ? :D
 

kmurat

Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,486
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,709
Puanları
113
Müşterinin az olduğu dönemde her elde ettiğimiz kuruş kær diyorlardır. Peki uçuş değişikliğ gibi bir şey olmuyormuydu? (erteleme, isim değişikliği v.s.)
 

_Zaur_

VİP üye
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
13,851
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
22,777
Puanları
113
Yaş
30
Ubuntu Forum'dan mı bahsediyorsun ? :D
Ubuntuya bakıcam şimdi. Ama Kontrol Kalemi isimli site var. Forumunu da beğendim üye oldum. Havya yapma konusu açtım yardım istedim baktım Beğeniler geldi. Biride ConfickerBelası`ydı Şaşırdım ama :D:)
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
o tasarım gayet güzel ve mantıklı bir tane bana da gereklipw01 powerway 4gb mp3 playeri tamir etmek için lazım...
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Ubuntuya bakıcam şimdi. Ama Kontrol Kalemi isimli site var. Forumunu da beğendim üye oldum. Havya yapma konusu açtım yardım istedim baktım Beğeniler geldi. Biride ConfickerBelası`ydı Şaşırdım ama :D:)
Kontrol kalemine üye değilim :)
 

michuozawa

Müdavim
Emektar
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,604
Reaksiyon puanı
492
Puanları
83
Şu sıralamadan şaşmam,
Thy>Atlas>Onur. Pegasus mu ASLA!

Geçmiş olsun hakkınızı yedirmeyin. Peşine düşün.
 

eronis

Müdavim
Emektar
Katılım
25 Mart 2016
Mesajlar
5,389
Reaksiyon puanı
4,382
Puanları
113
Naptık, ettik sadece 17TL fazlayla eski o yanan bileti kurtardık :) Ama yeni aldığımız tarihin bilet fiyatı 65TL idi. Yani 120TL verdiğimiz bileti 65TL'lik biletin saatiyle değiştirdiğimiz halde 17TL fazla verdik. Vardır bunda da bir hayır :)
 

_Zaur_

VİP üye
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
13,851
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
22,777
Puanları
113
Yaş
30
Naptık, ettik sadece 17TL fazlayla eski o yanan bileti kurtardık :) Ama yeni aldığımız tarihin bilet fiyatı 65TL idi. Yani 120TL verdiğimiz bileti 65TL'lik biletin saatiyle değiştirdiğimiz halde 17TL fazla verdik. Vardır bunda da bir hayır :)
Helal olsunbeyaw :D İyi yapmışsınız. Kontörlerinin bir kısmınıda kurtarmışsın :D

Bu arada Kontrol kalemi forumunuda öneririm. Güzel bilgi dolu forum
 
Üst