Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
25 temmuz 2013 tarihi itibariyle ttnet ses ve internet aboneliğimi 24 ay taahhüt ile yalın adsl internet kampanyası ile süperonline taşıdım. Devir işlemleri için gelen kişi 3-4 gün içinde internet ve telefon
hizmetinden yararlanmaya başlayacağımızı söyledi. Aradan 4 gün geçip internet ve telefonumuz ttnet tarafından kapatıldıktan sonra süperonline müşteri hizmetlerini aradığımda geçiş süresinin
6-7 iş günü süreceğini söyledi. 7 gün bekledikten sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradığımızda bir sorun olduğunu ve şikayet kaydı oluşturduklarını 48 saat içinde geri arama yapacaklarını
söylediler. Beklenildiği gibi 48 saatin sonunda arayıp soran olmadı internet ve telefonsuz geçen 10 gün aradan sonra tekrar arayıp sorunun ne olduğunu öğrenmek istediğimde ısrarla
şikayet kaydı oluşturup 48 saat içinde döneceklerini söylediler(geri dönme olayı kesinlikle yalan) . Sorunun ne olduğu hala belirsiz ama kesin olan ttnet ses ve internet hizmetini kesmiş olmasına rağmen şu ana kadar
(25 temmuz dan itibaren 13 gün geçti) süperonline dan ne ses ne de internet hizmeti alamadım. Sorunun ne olduğu da belirsizmiş. Turkcell gibi güvenilir kabul edilen bir firma hatta
yıllarca internet hizmeti aldığım(ilk çıktığı yıllarda) ve kalitesini bildiğim süperonline nasıl duyarsız bir firma haline dönüşmüş anlayabilmiş değilim. Bu yazıları okurken yetkililer
müşterimizle irtibat kurulmuş sorun halledilmiş derlerse ne anlamı var artık her işlemin internet üzerinden yapıldığı günümüzde 13 gün internetsiz kalmamı sağlayan süperonline yetkililerini
kınıyorum. Umarım her platforma yazacak olduğum ve mail ile gerekli mercilere iletecek olduğum bu mesajı aklı başında bir şirket yetkilisi okur çare olur.
Saygılarımla
Bayram Altun
müşteri no : 52048951