SONY XPERİA XA1 ULTRA Kullanıcı Yorumu

Bu konuyu okuyanlar

Mukremin42

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2017
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
37
Selamun aleykum, 3-4 gün önce eşime Sony Xperia XA1 Ultra cihazı aldım. Evde cihazı kurcaladım, yazılım güncellemesi yaparken gece fark ettim, ekranın en sağında yukarıdan aşağıya dümdüz bir çizgi vardı ışık sızması, ekran ile kasanın birleşim yerinden, ve telefonda çekim sorunu olduğunu gördüm. Hatlarımız Türk Telekom bende Note2 var iki cihazı yanyana koyduğumuzda Note2 full çekim, xa1 ultra da ise ya tek diş yada sıfır çekim vardı. Ertesi gün geri götürdüm Teknosaya ordaki arkadaş kendi hattını takıp denedi hiç çekmedi telefon ve değişim yaptılar. Sıfır kutu telefon geldi hattı taktık çekim sorunu yoktu ama bu telefonunda iki kenarında ışık sızması vardı. Yapabilecekleri birşey olmadığını söylediler ve talep oluşturup servise göndeririz dediler sadece. Mecburen kabul ettim, kutusundan açalı bir saat olan telefonu servise gönderdik bakalım iade için beklemekteyiz.
 

BlondRookie

Asistan
Katılım
16 Ekim 2017
Mesajlar
442
Reaksiyon puanı
112
Puanları
43
O fiyata gerçekten daha güzel ve sorunsuz cihazlar var idi..
 

Mukremin42

Öğrenci
Katılım
27 Ekim 2017
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
37
Tekrar merhaba.
Telefonu satın aldığımız gün servise göndermiştik. 20 iş gününü geçti, teknosaya gidip iade istedim. Muhatabımızın artık teknosa olmadığını söylediler ve kvk ile iletişime geçmem gerektiğini söylediler. Kvk yı aradığım zaman ise üretici firmadan haber bekleniyor diyor kaç gündür, her gün arıyorum her gün aynı şeyi söylüyorlar. Hakem heyetine başvuru yapayım mı bekleyeyim mi, başvuru yaparsam teknosayı şikayet etmem gerekmiyor mu yoksa kvk yı, bi fikir verirseniz sevinirim.
 
Üst