Sony Merkezinde İlginç olay

TurX

Asistan
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
348
Beğeniler
24
Puanları
18
#1
Merhaba arkadaşlar,

Sony Xperia Z5 telefonum var. Ekran sararması yüzünden şu an garanti servisine vermiş durumdayım. Toplam 4. ya da 5. gidişi oldu. Garantiye vermeden önce telefon değişimi için Xperia servisini aradım. Talep formu oluşturdular. Sonra garanti servisine verdim.Garantiye verdiğim yer bir avm içinde Sony merkezi oldu. KVK teknik servis kayıt rezarvasyon formu doldurdu adam . Bir kaç sorun daha vardı. Onlarıda adama söyledim ve söylememe rağmen forma yazılmamış. Telefon değişimi talep ettim onuda ekleyin demiştim fakat oda eklenmemiş. Bu adam sizce bilerek mi yapmış olabilir ya da bundan bir çıkarı olabilir mi? Ya da telefon değişimi ona bir etkisi var mı? Bir de neredeyse 1 sayfalık açıklama yazdım. o kağıdı sizce KVK ya gönderirler mi?Göndermeme gibi bir hile yapılabilir mi? AVM içinde bir Sony merkeziydi. Daha durumu yeni farkettim. ayın 6sında akşam vermiştim.

Ve aynı sorun ekran sararması 4 defa yaşandı. Telefonu değiştirirler mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
2,929
Beğeniler
673
Puanları
113
Konum
Mersin
#2
Merhaba arkadaşlar,

Sony Xperia Z5 telefonum var. Ekran sararması yüzünden şu an garanti servisine vermiş durumdayım. Toplam 4. ya da 5. gidişi oldu. Garantiye vermeden önce telefon değişimi için Xperia servisini aradım. Talep formu oluşturdular. Sonra garanti servisine verdim.Garantiye verdiğim yer bir avm içinde Sony merkezi oldu. KVK teknik servis kayıt rezarvasyon formu doldurdu adam . Bir kaç sorun daha vardı. Onlarıda adama söyledim ve söylememe rağmen forma yazılmamış. Telefon değişimi talep ettim onuda ekleyin demiştim fakat oda eklenmemiş. Bu adam sizce bilerek mi yapmış olabilir ya da bundan bir çıkarı olabilir mi? Ya da telefon değişimi ona bir etkisi var mı? Bir de neredeyse 1 sayfalık açıklama yazdım. o kağıdı sizce KVK ya gönderirler mi?Göndermeme gibi bir hile yapılabilir mi? AVM içinde bir Sony merkeziydi. Daha durumu yeni farkettim. ayın 6sında akşam vermiştim.

Ve aynı sorun ekran sararması 4 defa yaşandı. Telefonu değiştirirler mi?
Çok geçmiş olsun normalde diğer firmalar 3 defa aynı sorun ile gittiği zaman ya değişim veriyor ya da ürün fiyat iadesi yapıyor ama bilmiyorum Sony servisinde işler nasıl ilerliyor
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
527
Beğeniler
7
Puanları
18
#3
Eğer garantiye 4 ve daha fazla gitmişse tüketici haklarına başvurup para iadesi alın verdiğiniz parayı geri alın gidin ya sıfırını ya da değişiklik olsun diye başka telefon alın :);)
 

Bu konuyu görüntüleyen üyeler (Toplam:0)

stat counter