bilal26160
Öğrenci
- Katılım
- 2 Aralık 2015
- Mesajlar
- 7
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
Dün saat 18 civarları,Skyrim'i mobil ödeme ile satın almak için Steam'e giriş yaptım,oyunu sepetime ekleyip mobil ödeme işlemini seçtim.Beni normal olarak ''Boa Compra'' sitesine yönlendirdi,telefon numaramı yazarak işlemi onayladım,benden 7979'a ''EVET'' yazarak bir mesaj göndermemi istedi,daha önceki alışverişlerimde işlemi bilgisayar üzerinden onayladığım zaman telefonuma aynı aynda mesaj gelirdi bu sefer birkaç dakika geç geldi,3 dakika civarı sürem kalmıştı,benden istenen gibi 7979'a ''EVET'' yazarak mesajı gönderdim.30 saniye sonra bilgisayara baktığımda Boa Compra sitesi bana ''işlem hatası,lütfen tekrar deneyiniz.'' yazısını gösteriyordu.
Tekrar denedim.Yine aynı şekilde ''EVET'' mesajını gönderdim,aynı şekilde tekrar ''işlem hatası,lütfen tekrar deneyiniz.'' hatasını aldım.
Birkaç dakika içerisinde ben bu sorunun sebebini internette araştırırken telefonuma operatörüm olan Avea'dan ''Ödeme işleminiz tamamlanmıştır.'' mesajı aldım.9333'ü arayarak bakiyemi sorguladım ve bakiyemden 7.75 TL (oyunun fiyatı) eksilmişti.Steam hesabıma giriş yapıp kütüphaneme baktığımda oyun yoktu.İşlem geçmişine baktım,oyun ''Beklemede'' olarak gözüküyordu,bunu görünce vakit kaybetmeden Steam Destek'e ingilizce olarak dilimin yettiği kadar durumumu anlattım,şuan üzerinden 22 saat geçmesine rağmen bir cevap alamadım ve bu durumu sizinle paylaşmak,yardım almak istedim,şuan bu durumda ne yapabilirim ?Fotoğraflardaki saatlere dikkatinizi çekerim.Cevaplarınızı bekliyorum.
1-http://i.hizliresim.com/Mg0QbN.jpg
2-http://i.hizliresim.com/9qQz15.jpg
3-http://i.hizliresim.com/lrdX5r.jpg
Tekrar denedim.Yine aynı şekilde ''EVET'' mesajını gönderdim,aynı şekilde tekrar ''işlem hatası,lütfen tekrar deneyiniz.'' hatasını aldım.
Birkaç dakika içerisinde ben bu sorunun sebebini internette araştırırken telefonuma operatörüm olan Avea'dan ''Ödeme işleminiz tamamlanmıştır.'' mesajı aldım.9333'ü arayarak bakiyemi sorguladım ve bakiyemden 7.75 TL (oyunun fiyatı) eksilmişti.Steam hesabıma giriş yapıp kütüphaneme baktığımda oyun yoktu.İşlem geçmişine baktım,oyun ''Beklemede'' olarak gözüküyordu,bunu görünce vakit kaybetmeden Steam Destek'e ingilizce olarak dilimin yettiği kadar durumumu anlattım,şuan üzerinden 22 saat geçmesine rağmen bir cevap alamadım ve bu durumu sizinle paylaşmak,yardım almak istedim,şuan bu durumda ne yapabilirim ?Fotoğraflardaki saatlere dikkatinizi çekerim.Cevaplarınızı bekliyorum.
1-http://i.hizliresim.com/Mg0QbN.jpg
2-http://i.hizliresim.com/9qQz15.jpg
3-http://i.hizliresim.com/lrdX5r.jpg