Sistem Toplama Hakkında

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Bana en sağlamından bilgisayar lazım hep sordum ama hiç toplamadım bu sefer çok ciddiyim elimdeki bilgisayar bozuldu ve neredeyse hiçbir oyun oynayamıyorum. Öyle bir sıçrama yapmak istiyorum ki gözlerim grafik görsün.

  • GTX 2080Tİ
  • İ9 9900K
  • 16GB Ram
  • 1TB Hdd
  • 240Hz Monitör veya 144Hz hangisi daha mantıklıysa
  • SSD bilmiyorum siz halledersiniz
  • Daha ne gerekiyorsa koyun fiyat önemli değil gerekirse kredi çekip yine alıcam bıktım artık.
 

met 35

Profesör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
4,444
Puanları
113
Konum
İZMİR
20000 tl yi geçer.Biraz fazla bence. Daha hesaplı, ama yine de çok muazzam bi şey düşünün derim.İşlemcisi en çok 9700K, e.kartıda GTX 2080,2070 . Tamam dersen topluyalım.
 

FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Paranın canı cehenneme bir toz zerresi kadar değeri yok gözümde. Tamam toplayın merak ediyorum nasıl bir sanat eseri çıkacak.
 

FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Kredi çekerim veya eğer iyi bir iş sahibi olursam direk alırım para önemli değil yani. Bu arada en pahalısı değil en işlevli sini isterim.
 

FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Bütçe yok hangisi daha iyiyse o olsun para önemli değil ben bunu 1.5 yılda falan alıcam sınavın falan bitsin çalışıp alıcağım.
 

Görkem Say

Arise, Arise Riders of Theoden! Ride now! Death!
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
12,933
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
Bütçe yok hangisi daha iyiyse o olsun para önemli değil ben bunu 1.5 yılda falan alıcam sınavın falan bitsin çalışıp alıcağım.
O zamana kadar daha çok teknoloji çıkar donanımlar değişir. Almaya hazır olduktan sonra toplansa daha iyi olur.
 

FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Destek çıkalım arkadaşlar gönlünüzden ne koparsa 1000 2000 atalım 🥺
ShiftDelete bakar bana demi abi bakarsın sen yaparsın bir güzellik atarsın 5000 TL 🥳
 

Usain

Freedom
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
4,833
Puanları
113
Abe Allah rızası için az çok demeyelim boş geçmeyelim. Sistemimize yardım. Allah tuttuğunuzu altın etsin abiler ablalar.
 

FlexsNutella

Doçent
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
839
Puanları
63
Enes batur abi bana da at 20.000 TL abi lütfen abi 😭
Usain knk gurup kuruyoruz toplu dileniyoruz her konuda :D
 
Üst
stat counter