Şirket Giderlerini Düşürme

Katılım
29 May 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
#1
Merhaba arkadaşlar,

Hayırlısı ile ajansımızı açtık. Mecidiyeköy'de küçük bir ofisimiz var. 3 kişilik bir ekibiz.

Tecrübeli olan arkadaşlara bir kaç sorum olacak:
  1. Ofisin giderlerini en başından sıkı tutmak istiyoruz. Daha ucuza akaryakıt, elektrik vs kullanmalıyız. Tedarikçi anlaşmaları için önereceğiniz bir yol var mı?
  2. Muhasebe için hangi programı tavsiye edersiniz?
  3. Bir de e-ticaret sitesi projemiz var. Hangi kargo şirketi ile anlaşmalıyız (mümkünse en ucuzu)?
Şimdiden teşekkür ederim.
 

Neutral

Profesör
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
1,946
Beğeniler
167
Puanları
63
#2
İnsanlar iş yeri açar açmaz hemen buraya üye olup şirketleri hakkında bilgi almak için sizden yardım istiyor. Bence tecrübelerinizi az çok yeni ticaret insanlarına söylemelisiniz. @Hakkıalkan

Hakkı Alkan
 

kmurat

Profesör
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
2,964
Beğeniler
453
Puanları
83
#4
- Telefon görüşmelerini kısa ve öz tutabilmek için aranızda prova yaparak alıştırma yapın.
- Yakıt tasarrufu için binanın doğru bir şekilde izolasyonunu yaptırın.
- Kargo'yu müşteri ödeyecekse, fiyatı sorun değil. Siz ödeyecekseniz, her şirketten teklif alın.
- Elekrik ve su giderlerini kısmanın yolları, Tasarruflu ancak gereğinden düşük vat kullanmayan ampuller kullanın. Spot kullanmayın, ısı yapıyor ve yazın klimaya gerek dudurur.Pencerelerde işiğı iyi geçiren tül veya benzeri kullanın. Duvarlar açık renk olsun. Su ısıtıcısı küçük boy olsun. Temizlik malzemeleri ve çay kahve gibi şeyler için, otellere ve büyük işletmelere servis/satış yapan toptancı şirketler ile anlaşın.

En radikal tassaruf her zaman personel giderleridir. Az çalışan ile çok çalışanın işini yaptırabilmek. (Temizlik ve büro işlerini, engel olmadığı sürece, kendiniz yapabilirsiniz)
 

Bu konuyu görüntüleyen üyeler (Toplam:0)

stat counter