Sinemia nedir, nasıl kullanılır? Deneyimlerimi anlattım

Bu konuyu okuyanlar

Heroin

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
48
ayda 3 kere sinama ya gitme paketti de ayni şekil ozellikeri aynimi
Merhaba ilk kez foruma girdim yanlış bişiler yaparsam kusura bakmayın , sinemia kartı kargo ile geldi. Sinemaya gittim kasada kart çalışmadı. Applicasyonu yükledim. İleri tarihli veya anında al dedim olmadı sonra uğraşa uğraşa bi yerden aktivasyon et i buldum. Bugün denedim bilet almayı olmadı gene. Canlı desteği aradım bir saatin sonunda birbirimizi anlayamadık ben vazgeçtim ağalamak için de zaman yaratmak için görüşmeyi sonlandırdım, para isdesi de olmuyormuş bu arada, yalnız konuşmadan şunu çıkardım, aktif olarak kullandığım e maille aktive etmişim oradaki sistemde yollardır kullanmadığım gacebookla ilişkilendirdiiiğim mail hasabı gözüküyormuş ancak o şekilde aktivasyon fırsatını bi daha karşımda nasış göreceğimi bilemedim, o hesapta altivasyon maili yok, spşikasyonda da aktive et diye bi giriş yüslerce kere bakmama rağmen yok bulamadım, yardım ltfn
 

RasyoneL78

Öğrenci
Katılım
25 Ekim 2017
Mesajlar
92
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
26
Merhaba ilk kez foruma girdim yanlış bişiler yaparsam kusura bakmayın , sinemia kartı kargo ile geldi. Sinemaya gittim kasada kart çalışmadı. Applicasyonu yükledim. İleri tarihli veya anında al dedim olmadı sonra uğraşa uğraşa bi yerden aktivasyon et i buldum. Bugün denedim bilet almayı olmadı gene. Canlı desteği aradım bir saatin sonunda birbirimizi anlayamadık ben vazgeçtim ağalamak için de zaman yaratmak için görüşmeyi sonlandırdım, para isdesi de olmuyormuş bu arada, yalnız konuşmadan şunu çıkardım, aktif olarak kullandığım e maille aktive etmişim oradaki sistemde yollardır kullanmadığım gacebookla ilişkilendirdiiiğim mail hasabı gözüküyormuş ancak o şekilde aktivasyon fırsatını bi daha karşımda nasış göreceğimi bilemedim, o hesapta altivasyon maili yok, spşikasyonda da aktive et diye bi giriş yüslerce kere bakmama rağmen yok bulamadım, yardım ltfn
ya sistem aşırı saçma zaten 2 sinema var 2 side cinemaximum farklı avmler tabiki 1 inde kod geliyo onu veriyorum öyle alıyorum birinde kartı istiyo son hanesindeki şifreyi tuşlayarak alıyorum ileri tarihli almak istedim cok sıra vardı ileri tarihli alıyım sıraya girmeden girerim dedim saçma sapan şeyler sınırsız alıyorum ımax vs gelişmiş teknolojili filmlere ayda 1 girilebiliyo böyle saçmalık olurmu ya fiyat olarak farklı fiyatlandırma yok gold class dışında film biletleri aynı fiyat ama ayda 1 alabılıyorum e adamlar ımax dışında normal salona koymuyolar filmi bende hakkımı bitirmiş oluyorum aptal gibi kalıyorum öyle 2 kerede kullanamadım zaten sistem arızalı alamıyoruz dedi para vermek zorunda kaldım saçma salak işler ayda 5 den fazla filme gitmiyorsanız değmez yaşıcağınız strese yazık
 

atekbir

Öğrenci
Katılım
5 Nisan 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
28
9 ay boyunca hiç sıkıntı yaşamadım. Güzel güzel kurallara uygun şekilde kullandım. Bazen konum bulmuyordu. İşte o zaman telefon ayarlarına girip konum servislerini kapatıp uygulamaya giriyordum ve sinemia konum servislerini açın diye uyarı veriyordu. Ayarlara girip konum servislerini açıyordum konumu buluyordu hemen. Haftada 3-4 kere falan sinemaya gidiyordum. Hatta bir ara ileri tarihle bilet alımında check-in yapmayı unuttum. 21 tl bilet ücreti istediler. Ödemezseniz üyeliğinizi açmayız dediler. Bende dedim sizin uygulamanız hata verdi o yüzden check-in yapamadım diye yalan söyledim. Müşteri memnuniyeti adına üyeliğiniz aktif ettim ve ücreti istemiyoruz ama bir daha check-in yapamazsanız bize ulaşın dediler. Hatta dedim ki içimden bu insanlar nasıl sinemia ile sorun yaşıyorlar. Ben niye yaşamıyorum dedim. Yoksa bana mı özel davranıyorlar falan dedim. Soru sorduğumda hemen yazıyorlardı. Güzel güzel kullandım ve üyeliğim bitti. Neyse Sonra ablam 12 aylık üyelik aldı. İki aşamalı bilet doğrulamada istendi. Birde bilet fotoğrafını yükle butonu 15-20 saniye sonra geç geliyor. Millette sanıyor ki fotoğraf istenmiyor ve tuzağa düşüyor. Bunu kasıtlı olarak yaptıklarını düşünüyorum. O biletimi göster ekranında bir dakika falan oyalanmak, tekrar girip çıkmak gerekiyor o zaman geliyor. Neyse bilet fotoğrafını gönder butonuna bastık ve telefonun ekranını kapattık. Fotoğraf gitti mi bilmiyoruz. Akşam mail atmışlar bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç gün farklı maillerden yüzlerce mesaj attık. Cevap yok, yardımcı olan yok. Olsa bile hep aynı cevap. Yazsalar da yazılan şu. Fotoğraf göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç günün sonunda yalvar yakar uğraşa uğraşa Onur diye bir müşteri temsilcisine cevap yazdırdık. Merhaba, Sistemlerimizde kontrol ettiğimizde fotoğraf gönderilmemiş olarak görüntülenmektedir, fakat mobil uygulamada 2 defa fotoğraf istendiği görülmüştür 2. defa yüklemiş olduğunuz fotoğraf bulanıktır fakat müsteri memnuniyeti adına üyeliğiniz tekrar aktfilenmiştir. Yazılan cevap bu. Bizde sevindik akşam için ileri tarihli bilet aldık. Ama bu sefer mail adresine Banu adlı müşteri temsilcisi aynı cihazda iki farklı üyelik kullandığınız için üyeliğiniz iptal edilmiştir yazmış. Hayydaaa. Ama haklılar. Ablamın hesabı iptal olunca benim hesabıma giriş yapmıştık. Müşteri temsilcilerine benim hesabımdan ulaşalım diye. Kurallarda yazıyormuş aynı cihazda iki üyelik kullanılamaz diye. Tekrar yazdık. Yine cevap veren yok. Verseler de bilet fotoğrafı göndermediğiniz iptal edildi diye yazmıyorlar. Banu adlı müşteri temsilcisi yazdığında hatalı kullanımız tespit edildi diyor, diğer müşteri temsilcileri ise yazdıklarında bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi diyorlar. Hepsi farklı konuşuyor. Parasını verelim diyoruz yine bir şey yazmıyorlar. Banu yazarsa hatalı kullanım yaptınız diyor, diğerleri yazınca bilet fotoğrafı göndermediniz diyor.12 aylık üyeliğin 5 ayını kullandık 7 ayı kaldı. İşin garip tarafı başka maillerden soru sorduğunuzda hemen cevap yazıyorlar ama üyelik iptal edilince yazmıyorlar. Üyelik almak istiyorum yardımcı olun diyorum hemen yazıyorlar. Ama ablamın üyeliğini açın diyorum kimse yazmıyor. Yani kısaca bu uygulamayı kurallara uygun, titiz bir şekilde kullanırsanız hiçbir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Ama en ufak hatanızda da gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Yani bizim durumumuzda sinemia haklı. Aynı zamanda da haksız. Sanki sistemleri tek bir merkezden değil de farklı farklı bağımsız çalışıyor gibi. Yani birbirlerinden haberleri yok. Bence toplam da 10-12 kişilik bir ekipler ve vardiyalı çalışıyorlar. Şu an arkadaşım 12 aylık üyelik aldı. Kartın gelmesini bekliyoruz. Bir sıkıntı olursa tekrar yazacağım buraya. Kendi üyeliğimi yenilemek istiyorum fiyatlar pahalı. Kamparya olunca size mail atacağız diyorlar. Bakalım hayırlısı.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Merhaba ilk kez foruma girdim yanlış bişiler yaparsam kusura bakmayın , sinemia kartı kargo ile geldi. Sinemaya gittim kasada kart çalışmadı. Applicasyonu yükledim. İleri tarihli veya anında al dedim olmadı sonra uğraşa uğraşa bi yerden aktivasyon et i buldum. Bugün denedim bilet almayı olmadı gene. Canlı desteği aradım bir saatin sonunda birbirimizi anlayamadık ben vazgeçtim ağalamak için de zaman yaratmak için görüşmeyi sonlandırdım, para isdesi de olmuyormuş bu arada, yalnız konuşmadan şunu çıkardım, aktif olarak kullandığım e maille aktive etmişim oradaki sistemde yollardır kullanmadığım gacebookla ilişkilendirdiiiğim mail hasabı gözüküyormuş ancak o şekilde aktivasyon fırsatını bi daha karşımda nasış göreceğimi bilemedim, o hesapta altivasyon maili yok, spşikasyonda da aktive et diye bi giriş yüslerce kere bakmama rağmen yok bulamadım, yardım ltfn
kart gelince tc kimlik ad soyad doğum tarihi girip kartı hesabınıza tanımlayarak üyeliğiniz aktif etmeniz gerekir ve bilet almadan önce check-in yapmanız lazım. sizin karşılaştığınız sorun nedir?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Pardon 6 aylık üyelik satın almışım. 18.05.2017 tarihinde almışım. 18.11.2017 tarihinde bitmiş üyeliğim. Fazla bile kullanmışım. Bende diyordum hatta neden bitmedi üyeliğim diye. :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

9 ay boyunca hiç sıkıntı yaşamadım. Güzel güzel kurallara uygun şekilde kullandım. Bazen konum bulmuyordu. İşte o zaman telefon ayarlarına girip konum servislerini kapatıp uygulamaya giriyordum ve sinemia konum servislerini açın diye uyarı veriyordu. Ayarlara girip konum servislerini açıyordum konumu buluyordu hemen. Haftada 3-4 kere falan sinemaya gidiyordum. Hatta bir ara ileri tarihle bilet alımında check-in yapmayı unuttum. 21 tl bilet ücreti istediler. Ödemezseniz üyeliğinizi açmayız dediler. Bende dedim sizin uygulamanız hata verdi o yüzden check-in yapamadım diye yalan söyledim. Müşteri memnuniyeti adına üyeliğiniz aktif ettim ve ücreti istemiyoruz ama bir daha check-in yapamazsanız bize ulaşın dediler. Hatta dedim ki içimden bu insanlar nasıl sinemia ile sorun yaşıyorlar. Ben niye yaşamıyorum dedim. Yoksa bana mı özel davranıyorlar falan dedim. Soru sorduğumda hemen yazıyorlardı. Güzel güzel kullandım ve üyeliğim bitti. Neyse Sonra ablam 12 aylık üyelik aldı. İki aşamalı bilet doğrulamada istendi. Birde bilet fotoğrafını yükle butonu 15-20 saniye sonra geç geliyor. Millette sanıyor ki fotoğraf istenmiyor ve tuzağa düşüyor. Bunu kasıtlı olarak yaptıklarını düşünüyorum. O biletimi göster ekranında bir dakika falan oyalanmak, tekrar girip çıkmak gerekiyor o zaman geliyor. Neyse bilet fotoğrafını gönder butonuna bastık ve telefonun ekranını kapattık. Fotoğraf gitti mi bilmiyoruz. Akşam mail atmışlar bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç gün farklı maillerden yüzlerce mesaj attık. Cevap yok, yardımcı olan yok. Olsa bile hep aynı cevap. Yazsalar da yazılan şu. Fotoğraf göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç günün sonunda yalvar yakar uğraşa uğraşa Onur diye bir müşteri temsilcisine cevap yazdırdık. Merhaba, Sistemlerimizde kontrol ettiğimizde fotoğraf gönderilmemiş olarak görüntülenmektedir, fakat mobil uygulamada 2 defa fotoğraf istendiği görülmüştür 2. defa yüklemiş olduğunuz fotoğraf bulanıktır fakat müsteri memnuniyeti adına üyeliğiniz tekrar aktfilenmiştir. Yazılan cevap bu. Bizde sevindik akşam için ileri tarihli bilet aldık. Ama bu sefer mail adresine Banu adlı müşteri temsilcisi aynı cihazda iki farklı üyelik kullandığınız için üyeliğiniz iptal edilmiştir yazmış. Hayydaaa. Ama haklılar. Ablamın hesabı iptal olunca benim hesabıma giriş yapmıştık. Müşteri temsilcilerine benim hesabımdan ulaşalım diye. Kurallarda yazıyormuş aynı cihazda iki üyelik kullanılamaz diye. Tekrar yazdık. Yine cevap veren yok. Verseler de bilet fotoğrafı göndermediğiniz iptal edildi diye yazmıyorlar. Banu adlı müşteri temsilcisi yazdığında hatalı kullanımız tespit edildi diyor, diğer müşteri temsilcileri ise yazdıklarında bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi diyorlar. Hepsi farklı konuşuyor. Parasını verelim diyoruz yine bir şey yazmıyorlar. Banu yazarsa hatalı kullanım yaptınız diyor, diğerleri yazınca bilet fotoğrafı göndermediniz diyor.12 aylık üyeliğin 5 ayını kullandık 7 ayı kaldı. İşin garip tarafı başka maillerden soru sorduğunuzda hemen cevap yazıyorlar ama üyelik iptal edilince yazmıyorlar. Üyelik almak istiyorum yardımcı olun diyorum hemen yazıyorlar. Ama ablamın üyeliğini açın diyorum kimse yazmıyor. Yani kısaca bu uygulamayı kurallara uygun, titiz bir şekilde kullanırsanız hiçbir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Ama en ufak hatanızda da gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Yani bizim durumumuzda sinemia haklı. Aynı zamanda da haksız. Sanki sistemleri tek bir merkezden değil de farklı farklı bağımsız çalışıyor gibi. Yani birbirlerinden haberleri yok. Bence toplam da 10-12 kişilik bir ekipler ve vardiyalı çalışıyorlar. Şu an arkadaşım 12 aylık üyelik aldı. Kartın gelmesini bekliyoruz. Bir sıkıntı olursa tekrar yazacağım buraya. Kendi üyeliğimi yenilemek istiyorum fiyatlar pahalı. Kamparya olunca size mail atacağız diyorlar. Bakalım hayırlısı.

---- Mesajlar birleştirildi ----


kart gelince tc kimlik ad soyad doğum tarihi girip kartı hesabınıza tanımlayarak üyeliğiniz aktif etmeniz gerekir ve bilet almadan önce check-in yapmanız lazım. sizin karşılaştığınız sorun nedir?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Pardon 6 aylık üyelik satın almışım. 18.05.2017 tarihinde almışım. 18.11.2017 tarihinde bitmiş üyeliğim. Fazla bile kullanmışım. Bende diyordum hatta neden bitmedi üyeliğim diye. :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

9 ay boyunca hiç sıkıntı yaşamadım. Güzel güzel kurallara uygun şekilde kullandım. Bazen konum bulmuyordu. İşte o zaman telefon ayarlarına girip konum servislerini kapatıp uygulamaya giriyordum ve sinemia konum servislerini açın diye uyarı veriyordu. Ayarlara girip konum servislerini açıyordum konumu buluyordu hemen. Haftada 3-4 kere falan sinemaya gidiyordum. Hatta bir ara ileri tarihle bilet alımında check-in yapmayı unuttum. 21 tl bilet ücreti istediler. Ödemezseniz üyeliğinizi açmayız dediler. Bende dedim sizin uygulamanız hata verdi o yüzden check-in yapamadım diye yalan söyledim. Müşteri memnuniyeti adına üyeliğiniz aktif ettim ve ücreti istemiyoruz ama bir daha check-in yapamazsanız bize ulaşın dediler. Hatta dedim ki içimden bu insanlar nasıl sinemia ile sorun yaşıyorlar. Ben niye yaşamıyorum dedim. Yoksa bana mı özel davranıyorlar falan dedim. Soru sorduğumda hemen yazıyorlardı. Güzel güzel kullandım ve üyeliğim bitti. Neyse Sonra ablam 12 aylık üyelik aldı. İki aşamalı bilet doğrulamada istendi. Birde bilet fotoğrafını yükle butonu 15-20 saniye sonra geç geliyor. Millette sanıyor ki fotoğraf istenmiyor ve tuzağa düşüyor. Bunu kasıtlı olarak yaptıklarını düşünüyorum. O biletimi göster ekranında bir dakika falan oyalanmak, tekrar girip çıkmak gerekiyor o zaman geliyor. Neyse bilet fotoğrafını gönder butonuna bastık ve telefonun ekranını kapattık. Fotoğraf gitti mi bilmiyoruz. Akşam mail atmışlar bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç gün farklı maillerden yüzlerce mesaj attık. Cevap yok, yardımcı olan yok. Olsa bile hep aynı cevap. Yazsalar da yazılan şu. Fotoğraf göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi. Üç günün sonunda yalvar yakar uğraşa uğraşa Onur diye bir müşteri temsilcisine cevap yazdırdık. Merhaba, Sistemlerimizde kontrol ettiğimizde fotoğraf gönderilmemiş olarak görüntülenmektedir, fakat mobil uygulamada 2 defa fotoğraf istendiği görülmüştür 2. defa yüklemiş olduğunuz fotoğraf bulanıktır fakat müsteri memnuniyeti adına üyeliğiniz tekrar aktfilenmiştir. Yazılan cevap bu. Bizde sevindik akşam için ileri tarihli bilet aldık. Ama bu sefer mail adresine Banu adlı müşteri temsilcisi aynı cihazda iki farklı üyelik kullandığınız için üyeliğiniz iptal edilmiştir yazmış. Hayydaaa. Ama haklılar. Ablamın hesabı iptal olunca benim hesabıma giriş yapmıştık. Müşteri temsilcilerine benim hesabımdan ulaşalım diye. Kurallarda yazıyormuş aynı cihazda iki üyelik kullanılamaz diye. Tekrar yazdık. Yine cevap veren yok. Verseler de bilet fotoğrafı göndermediğiniz iptal edildi diye yazmıyorlar. Banu adlı müşteri temsilcisi yazdığında hatalı kullanımız tespit edildi diyor, diğer müşteri temsilcileri ise yazdıklarında bilet fotoğrafını göndermediğiniz için üyeliğiniz iptal edildi diyorlar. Hepsi farklı konuşuyor. Parasını verelim diyoruz yine bir şey yazmıyorlar. Banu yazarsa hatalı kullanım yaptınız diyor, diğerleri yazınca bilet fotoğrafı göndermediniz diyor.12 aylık üyeliğin 5 ayını kullandık 7 ayı kaldı. İşin garip tarafı başka maillerden soru sorduğunuzda hemen cevap yazıyorlar ama üyelik iptal edilince yazmıyorlar. Üyelik almak istiyorum yardımcı olun diyorum hemen yazıyorlar. Ama ablamın üyeliğini açın diyorum kimse yazmıyor. Yani kısaca bu uygulamayı kurallara uygun, titiz bir şekilde kullanırsanız hiçbir sıkıntı yaşamıyorsunuz. Ama en ufak hatanızda da gözünüzün yaşına bakmıyorlar. Yani bizim durumumuzda sinemia haklı. Aynı zamanda da haksız. Sanki sistemleri tek bir merkezden değil de farklı farklı bağımsız çalışıyor gibi. Yani birbirlerinden haberleri yok. Bence toplam da 10-12 kişilik bir ekipler ve vardiyalı çalışıyorlar. Şu an arkadaşım 12 aylık üyelik aldı. Kartın gelmesini bekliyoruz. Bir sıkıntı olursa tekrar yazacağım buraya. Kendi üyeliğimi yenilemek istiyorum fiyatlar pahalı. Kamparya olunca size mail atacağız diyorlar. Bakalım hayırlısı.

---- Mesajlar birleştirildi ----


kart gelince tc kimlik ad soyad doğum tarihi girip kartı hesabınıza tanımlayarak üyeliğiniz aktif etmeniz gerekir ve bilet almadan önce check-in yapmanız lazım. sizin karşılaştığınız sorun nedir?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Pardon 6 aylık üyelik satın almışım. 18.05.2017 tarihinde almışım. 18.11.2017 tarihinde bitmiş üyeliğim. Fazla bile kullanmışım. Bende diyordum hatta neden bitmedi üyeliğim diye. :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

:D :DEkli dosyayı görüntüle 37902
 

Ekli dosyalar

  • sinemia-yatirim-pozu.jpg
    sinemia-yatirim-pozu.jpg
    91.1 KB · Görüntüleme: 646
  • Adsız.png
    Adsız.png
    616.2 KB · Görüntüleme: 434
Son düzenleme:

melih özer

Öğrenci
Katılım
13 Nisan 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
44
Si̇nemi̇a karta sakin yakşalmayin sakinnnnnnnnn. Bi̇r sürü palavra i̇le cebi̇ni̇zden paranizi alip tekrar geri̇ i̇ade etmi̇yorlar ve söyedi̇kleri̇ çoğu şeyi̇ yapmiyorlar. Hep bi̇r bahaneyle üyeli̇ği̇ni̇zi̇ dondurup tekrar tekrar para yatirmanizi i̇sti̇yorlar!!!!

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hakkı abi boşuna övmüşsün sinemia sistemini tam bir rezalet. Bununla ilgili yüzlerce şikayet oluştu sitelerde şikayet varda vs. Hatta facede ayrı bir sinemia mağdurları sayfası kuruldu :(
 

Ekli dosyalar

  • 5.jpg
    5.jpg
    88.1 KB · Görüntüleme: 706

RasyoneL78

Öğrenci
Katılım
25 Ekim 2017
Mesajlar
92
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Yaş
26
ben 1 senedir kullanıyorum 69 tl ye aylık sınırsız kullanıyorum 1 senelik almadım bişe olursa bırakırım diye yani ara sıra sorun cıkarıyo ama karlı ya destekleri cok kanser harbiden 2 tarafta birbirini anlamıyor
 

murat_göztaşlar

Öğrenci
Katılım
11 Ekim 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
43
Sinemia 'nın 6 aydır kullanıcısıyım sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim. Bilgi paylaşıldıkça çoğalır :)
dostum sinemaya gittik filme 20 dk kala checkin yapıyoruz sonra gişeye gidiyoruz gişede ne oluyo orayı biraz analatırmısın orda koltuğumu seçiyosun seçtikten sonra ne oluyo
 
Üst