Sikayetvar.com Rezaleti!

Bu konuyu okuyanlar

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Malum şikayetlerimizi kullanmak için bu siteyi kullanıyoruz. 15-16 gün önce hepsiburada 'dan bir alışverişim oldu ve bir sıkıntı oldu bu alışverişte. Ben de herkes gibi şikayetimi internet ortamında paylaşmak için bu siteyi kullanacaktım.

Efendim üye oldum. İlk falso üye olurken geldi. Cep Telefonu ve Ev Telefonu doldurmak şart. Bir de süper üyelik var. Ücretsiz ama TC kimlik no istiyorlar. Arkadaşım ben nasıl güveneyim de vereyim size tc nomu, cep telefonumu.

Neyse süper üye değil de normal üye oldum. Cep ve ev telefonu yok yazdım. Sonra şikayetimi yazdım siteye. Onaylanması gerekiyor mesajın tabi. Bir e-mail geldi. Neymiş bilgilerim düzgün olmadığı için şikayetim onaylanmıyormuş. Neyse sinirlendim cep ve ev telefonumu girerek yeniden şikayetimi yazdım. Bu sefer de bekle babam bekle. Ne onay var ne de bilgi veren bir mesaj. Bunun sonucunda ordaki üyeliğimi iptal ettiemeye karar verdim.

Bir şikayetimizin yayınlanması bile o kadar zaman alıyorsa şikayet ettiğimiz e-ticaret sitesinden ne farkı kalıyor bunların.

Benim gözümde hiçbir halta yaramayan tamamen firmaların çıkarını gözeten bir site durumuna düştüler.
 

keyloger

Müdavim
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,267
Reaksiyon puanı
233
Puanları
63
ilk dönemki başarısını sürdürecek kalitede değiller, daha seri ve bağlantıları güçlü bir site kolayca bu sitenin önüne geçebilir. :)
 

cikofdx

Asistan
Katılım
22 Ekim 2009
Mesajlar
260
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Benim gözümde hiçbir halta yaramayan tamamen firmaların çıkarını gözeten bir site durumuna düştüler.[/QUOTE]

Aynen katılıyorum
 

WARIORKRAL

Doçent
Katılım
10 Mart 2007
Mesajlar
501
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
o sitedede saten her turden sikayet var :D hatta siteyi bile sikayet edelim gerekirse :D tam bir rezalet durumunda site 100 binlerce sikayet vardir belkide yanitlanmamis :D
 

S_T_A_L_K_E_R

Müdavim
Katılım
19 Aralık 2009
Mesajlar
2,946
Reaksiyon puanı
40
Puanları
0
Sadece şikayetinizi oraya yazdığınız bir site. Hiçbir etkisi yok. Onun yerine buraya yazmak daha etkili olur...
 

HapS

Müdavim
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,350
Reaksiyon puanı
63
Puanları
48
şikayetiniz şikayet olacak cep telefonunu bile vermekten çekinen bir adamın şikayetini neden ciddiye alsınlar bu güne kadar iki şikayetim oldu birisi finans bank bir diğeri euroka sigorta anında yanıt aldım anında işim çözüldü. şimdi sana gelelim şikayet ediyorsun ama cep telefonunu vermiyorsun nasıl ulaşacak sana şirket yetkilileri mail mi atacak facebook dan msn den mi ekleyecek seni ?
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Dostum sana cep telefonu vermek normal gelebilir ama bana göre normal değil. Ben 5-6 yıldır aynı hattı kullanıyorum ve üniversite zamanında şenliklerde olan bazı başvurularda cep numaramı kullandığım için hala cezasını çekiyorum. Devamlı zırt bırt sms geliyor. Tanıtım, reklam, vb. Ve bunlardan bıktım artık. Çok zorunlu olmadığı sürece cep numaramı hiçbir yere vermiyorum.

Nerden bileyim bu adamların da reklam şirketlerine para karşılığı üyelerin cep numaralarını vermiyeceklerini.

Hadi bunu geçtim. Cep ve ev telefonumu verdim. Bu seferde şikayetin yayınlanmıyor.

Peki süper üyelik için TC kimlik no istemelerine ne demeli. Neyine güveneceksin de vereceksin TC noyu.
 

HapS

Müdavim
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,350
Reaksiyon puanı
63
Puanları
48
kimse seni zorlamıyor ver diye, hem etkili hizmet istiyorsun hem hiçbirşey vermek istemiyorsun bu ancak bizim milletimize has birşey ozaman hiçkimse birşey vermeden istediği şikayeti yazsın bu sence suistimal edilmez mi hiçbir suçu günahı olmayan bir kurumu gir öyle böyle at tut ne güzel dimi siz sadece kendi açınızdan düşünüyorsunuz empati denilen şey sıfır
 

RedBull

Asistan
Katılım
30 Kasım 2006
Mesajlar
116
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
orası bi halta yaramaz saçma bir site insana zaman kaybından başka bişey kazandırmıyor.
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Üstad sonuç itibariyle insanlar şikayetlerini forumlarda ya da çeşitli sitelerde de yapıyor. Forumlarda cep veya tc no istendiğine şahit oldun mu? Biri karalama veya suistimal yapacaksa bunu forumlarda daha etkili yapar çünkü günlük yüzlerce-binlerce kişi forumu ziyaret ediyor.

Eğer empati yapılacaksa bizim açımızdan da empati yapılmalı. Bir site üyelerin çıkarını değil de firmaların çıkarını düşünüyorsa burda empati yok demektir zaten.

Ayrıca empati olmadığını, firmaların çıkarının gözetildiğini de şurdan anlayabilirsiniz. Bazı şikayetlerde Çözüldü simgesi var. Şikayetin sahibi olan site herhangi bir cevap yazdığı zaman çözüldü simgesi ekleniyor hemen. Üyeye sormak yok çözüldü mü çözülmedi mi diye.
 

keyloger

Müdavim
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,267
Reaksiyon puanı
233
Puanları
63
kimse seni zorlamıyor ver diye, hem etkili hizmet istiyorsun hem hiçbirşey vermek istemiyorsun bu ancak bizim milletimize has birşey ozaman hiçkimse birşey vermeden istediği şikayeti yazsın bu sence suistimal edilmez mi hiçbir suçu günahı olmayan bir kurumu gir öyle böyle at tut ne güzel dimi siz sadece kendi açınızdan düşünüyorsunuz empati denilen şey sıfır

bu konuda haklısın, eskiden beri cep numarasını isterler, bizim evden 3 tane cep telefonu var kayıtlı, şikayet ettiğimizde ilgili firma arayıp ilgileniyor. Ancak bu yaz yaptığım şikayetlerde fark ettim ki eskiye oranla hem yavaşlamışlar hem sitelerinde problemler var. :)

Üstad sonuç itibariyle insanlar şikayetlerini forumlarda ya da çeşitli sitelerde de yapıyor. Forumlarda cep veya tc no istendiğine şahit oldun mu?

Eğer empati yapılacaksa bizim açımızdan da empati yapılmalı. Bir site üyelerin çıkarını değil de firmaların çıkarını düşünüyorsa burda empati yok demektir zaten.

Ayrıca empati olmadığını, firmaların çıkarının gözetildiğini de şurdan anlayabilirsiniz. Bazı şikayetlerde Çözüldü simgesi var. Şikayetin sahibi olan site herhangi bir cevap yazdığı zaman çözüldü simgesi ekleniyor hemen. Üyeye sormak yok çözüldü mü çözülmedi mi diye.

necati, başka yere yazdığın da ilgili firma seni arayıp şikayetini gidermeye çalışmıyor, şikayetvar'da üye firmayı şikayet ettiysen seni arayıp, ilgileniyorlar. :)
 

erdcan

Doçent
Katılım
7 Eylül 2009
Mesajlar
911
Reaksiyon puanı
14
Puanları
0
şikayetvar sitesi aslında geçen yıl bi anket çalışması yapacaktı. ankete katılanlara ödül filan vereceklerdi. güzel bi çalışmaydı. lakin ne anket var ortada ne de ciddi bir yönetim. sanırım patronlar siteye el koydu. eskisi kadar aktif değiller
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
necati, başka yere yazdığın da ilgili firma seni arayıp şikayetini gidermeye çalışmıyor, şikayetvar'da üye firmayı şikayet ettiysen seni arayıp, ilgileniyorlar. :)

Ama üye olurken ad ve soyad da giriyorsun. İlgili firma ad soyaddan kendi sistemlerinden bulur ve ararlar sizi.

Tamam biraz paranoyakım, kabul ediyorum :D Ama benim cep telden dilim yandığı için çekiniyorum arkadaş :D
 

HapS

Müdavim
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
3,350
Reaksiyon puanı
63
Puanları
48
bu birazda sizin yazdığınız şikayete bağlı birşey diyorum ya iki defa şikayetim oldu ikisinde de döşediğim şikayede anında yanıt geldi işimi hallettiler hatta ikinci şikayetimde kısmen haksızdım sigorta şirketi euroka normalde sigortadan para almanız için önce exper gelecek hasar tespiti yapacak vs. experler bağımsız çalişiyor şirket çalişani değil ben daha kesin sorun çıkarır bu hipne sigorta şirketleri diye daha exper gelmeden döşedim şikayeti :))) neyse euroka sigortadan aradılar anında dedim nerde exper kaç saat oldu kazanin olduğu vs. döktürüyorum telefonda sigorta yaparken kıçımdan ayrılmadınız vs. derken o gün exper geldi işini gücünü ve diğer müşterilerini birakip 3 günde işlemler tamamlandi 4. gün para hesabimdaydi bu işler böyle birazda siz bileceksiniz prosedürü mal bir müşteriyseniz bundan tabiki şirket faydalanacak mesele apple iphone çekme problemi vardi müşteri apple mail atiyor nedir felan steve jobs siktir ordan telefonu tutmayı öğren diye fırça atiyor elemana :))) adam mal hak ediyor steve fırçaliyor hahah
 

ersin

Asistan
Katılım
28 Aralık 2009
Mesajlar
236
Reaksiyon puanı
33
Puanları
0
Bu siteyi eskden beri takip ediyorum. İlk zamanlarında gayet iyiydi ve etkiliydi. Şimdi gene etkili , yazdığınız şikayete cevap alabiliyorsunuz ( marka imajına dikkate den firmalardan). Ama işleyişinde garip şeyler oluyor.
Yazdığım bir mesajı komple değiştirdiler bana sormadan , bunu imla düzeltmeleri diye düşünüp kendilerine mesaj attım. İmla düzenlemeleri için yaptığınız değişiklikler hem yazdığım şikayeti ifade etmeye çalıştığım şeyden çok farklı yansıtmış hem de yazdığım bazı cümleleri de atmışsınız dedim. Sonra düzelttiler biraz.
Şikayetim için firmadan aradılar beni, ama çözüme yönelik birşey olmadı. Firma aradığı için , sitede "Çözüldü" diye işaretlemiş. Ben de tekrar mesaj atarak, firma tarafından arandığımı fakat çözüme dair birşey olmadığını yazdım. Neden çözüldü diye işaretliyorsunuz ve ben bu duruma neden müdahale edemiyorum diye. Sonra "çözüldü" ibaresini kaldırdılar.

İşin özü, sistemde tıkanmış ve işlemeyen şeyler var. Kullanıcıları korumak yerine , firmaları koruma eğilimindeler.
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Şikayetim yayınlansaydı ben de ilgili firma aradığında iyi bir fırça kayacaktım. Şikayetimi yazdıktan sonra sonuç alamıyorum ki, yayınlanmıyor. Ayrıca şikayet metnim aşağıdaki gibi. Yayınlanmayacak bi falso mu var?

74597224 sipariş numaralı mutfak robotu alımını 2 Eylül günü yaptım. Ama 15 gündür ürünüm hala gelmedi. 4 gün önce aşağıdaki gibi bir mail geldi:

Sayın Müşterimiz, 74597224 nolu siparişiniz 2 iş günü içerisinde temin edilip en kısa sürede tarafınıza ulaştırılacaktır. Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz. Ürününüz kargolandığında üyeliğinizde belirttiğiniz cep telefonunuza sms ve e-posta adresinize mail olarak bilgi verilecektir. Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Saygılarımızla.. Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz: http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Ama 3 gündür sipariş durumuna baktığımda "Ürünleriniz kutulanıp, kargoya teslim edilmektedir..." yazısı çıkıyor hep önüme. Nasıl bir ürünse 3 günde kutulanıp kargoya verilemedi. Telefonla arıyorum hatları meşgul. İnternet üzerinden soru soruyorum soruya cevap yok.

Bir de neymiş efendim gecikmeden ötürü bi miktar puan yolladılar. Puanın 1 lira bile karşılığı yok. Ayrıca bir daha alışveriş yapacağımı zannediyorlar sanırım :)
 

mila12

Müdavim
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Sikayetvar.com artık kendisi şikayet edilebilecek site haline gelmiştir. Ayrıca sorunlar çözülmese bile hemen çözüldü ye alıyorlar. Orada artık boşa vakit kaybetmeyin. Zaten çoğu firma bile bakmıyor oraya
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Evet @ersin ve @mila12 'nin dediği gibi şikayetler üyelere sorulmadan Çözüldü statüsüne alınıyor. Buna bizzat şait oldum okuğum şikayetlerde.
 

DarKeN

Müdavim
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
1,184
Reaksiyon puanı
88
Puanları
48
HapS isimli arkadaşın söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Eğer iyi bir hizmet istiyorsan sana ulaşabilmeleri için cep telefonu numaranı vermelisin eğer oradan ulaşılamazsan ev telefonundan ulaşılır ve gereksiz şikayetlerle, dalga geçmek için siteyi suistimal ediyorsan tc kimlik no nu da verirsin ki seni dava edebilme hakları ellerinde olsun... Site oldukça başarılı daha önce bir sefer kullanmıştım ve sorunum halledildi. Şu an sitenin yoğunluğundan mıdır bilemem ama bazı gecikmeler yaşanabiliyor diye duyumlar alıyorum.
 

NikeSteeL

Müdavim
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,420
Reaksiyon puanı
131
Puanları
63
Daha Önce Bi kaç Firma ile Sorunum Oldu Şikayetvar.com Ortamında Paylaşmıştım Sonra Firmalar bana Geri Döndü

Benim Çok Beğendiğim ve Çok Yararlı Olduğunu Düşündüğüm Bir Site!
 

eray045

Müdavim
Emektar
Katılım
12 Nisan 2008
Mesajlar
12,600
Reaksiyon puanı
250
Puanları
63
bende bur siteden kredi kartı kart ücretini geri aldırmıştım..
telefon numaramı vermeseydim bana nasıl geri ulaşabilirdi banka..

bu arada şikayetvarda geçen komik bir anımı paylaşıyım :D
uzun uzun yazmak istemiyorum şikayet bu..
ŞikayetVar / Şikayet Oku / NİLÜFER TURİZM Mesafem İçin Fazla Para Alınıyor!
ilk yazdığımda nilüfer turizm gayet güzel bir mail attı ve telefon açtı. gereğinin yapılacağını filan diyerek firmayı övdüler filan..
daha sonra sitede gördüğünüz cevabı yayınladılar..
adamlar benim yüzümden manisadaki 2 yazıhaneyi kapattılar :D
 

limerick

Müdavim
Katılım
28 Temmuz 2008
Mesajlar
1,188
Reaksiyon puanı
8
Puanları
38
Site ismini ilk defa duydum, girip soyle bir bakayim dedim. Sirket aradan Rastgele Avon u sectim, gordum ki toplam 280 kadar sikayet var ve %95 i cozuldu yaziyor. Bunlarin %40 gibisi cozulmedi kardesim ne diye cozuldu yaziyorsunuz gibi mesaj lar attigi halde Cozuldu ibaresi duruyor. Diger %55 kisim ise bir kere yazip birdaha siteye donup bakmamis. Avon kendi kendine gelin guvey olmus :4: .

bilincli tuketici olmak lazim. Sorun cozulmediyse oraya cozuldu yazdirmamak gerek.
 

ahmeta

Müdavim
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
48
Geçen Sene Teknosa ile ilgili bi sorunum oldu ve şikayetvar.com'a şikayet ettim (Teknosa müşteri hizmetleri ile epey süren tartışmalar sonuç vermeyince) ama çözüm tabiki olmadı Teknosa bildiğini okudu ve o günden beri Teknosa düşmanıyım, şikayetvar.com eskiden sorunlar ile daha çok ilgilenip daha iyi çözüyorlardı ama şimdi eski günlerini aratıyor...
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
şikayetvarı bilirim. günde yüzlerce şikayet yazılıyor. yoğunluktan dolayı yazdığın şikayeti 3 gün sonra yayınlayabiliyorlar. Personel yetmezliği var, tabii ki sadece şikayetleri onaylayacak birilerini de alıp onlara maaş vermek olmuyor.
 

N3CAT1

Müdavim
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
şikayetvarı bilirim. günde yüzlerce şikayet yazılıyor. yoğunluktan dolayı yazdığın şikayeti 3 gün sonra yayınlayabiliyorlar. Personel yetmezliği var, tabii ki sadece şikayetleri onaylayacak birilerini de alıp onlara maaş vermek olmuyor.

Niye personel alıp olmayacak ki bu iş? Yetmiyorsa elemanları almaları lazım. Benim oraya üye olup da şikayet ettiğim konu da üründeki gecikmeydi. Şikayetimin yayınlanması da gecikmeli olacaksa ürün aldığım firma ile aralarında fark kalmıyor.

Benim gördüğüm kadarıyla firmalarla organik bağları var ve firmalardan da belirli bir ücret aldıklarını düşünüyorum.
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
dediğin kısmen doğru tabii, bir ücret var ama o şekilde bir ücret değil. reklam + hazır cevap ücreti var. hazır cevap dedikleri de şikayet firmanın ekranına geldiğinde biz göremiyoruz, firma görüp sorunla ilgilenip cevaplarını yazabiliyorlar. Bir sonraki gün yayına alınıyor. Ayrıca şikayeti yazarken de otomatik mesajlarla da şikayetin yazılmasını engellemek amacıyla bilgilendirme yazıları çıkıyor. Şikayetvar bundan yıllık bir ücret talep ediyor. Personel sayısına gelince de, şikayetvarın bağlı olduğu firma sadece sikayetvar ile ilgilenmiyor. O yan iş gibi bir şey oluyor. Bu yüzden olabilir. Sen şikayet yazmakta haklısın tabi, ama onlarda senden telefon numarası istemekte haklılar. Mademki ortada şikayet var, o zaman çözüm için de sana ulaşabilecek bir numara olması gerekiyor.
 

POWER

Müdavim
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,275
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Başlangıçta çok iyi işliyordu. Sonra firmalar ile anlaşma yoluna gittiler. Böylece şikayetiniz çözülmese bile siz aransanızz çözüldü ibaresi ekleniyor. Hatta aranmıyosunuz ama aranmışsınız da açmamışsınız teli gibi mazeretler uyduruyorlar.
 

Son mesajlar

Üst