SamsungS7 Edge için Kırılımaz Ekran Koruyucu Önerisi

Konusu 'Akıllı Telefonlar' forumundadır ve sait oduncu tarafından 12 Nisan 2017 başlatılmıştır.


  1. sait oduncu

    sait oduncu Üyecik

    Katılım:
    12 Nisan 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    DENİZLİ

    - SamsungS7 Edge için Kırılımaz Ekran Koruyucu Önerisi

    Arkadaşlar merhaba ;
    Samsung S7 Edge kılıfsız kullandığımdan sadece ekranın kırılmasını önlemek için kırılmaz ekran koruyucu almak istiyorum. Kullandığınız ve önerebileceğiniz bir ürün var mı?
     


  2. wedoman

    wedoman Asistan

    Katılım:
    18 Ekim 2016
    Mesajlar:
    183
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İstanbul
  3. sait oduncu

    sait oduncu Üyecik

    Katılım:
    12 Nisan 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    DENİZLİ
    Hocam türkiyeden direk alınabilecek bir ürün varmı
     
  4. Harnapazade

    Harnapazade Asistan

    Katılım:
    16 Şubat 2017
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Meslek:
    Muhasebe ve Dış Ticaret
    Yer:
    Samsun
    Eğer bütçen varsa aşağıdaki ürün mükemmeldir :) Farklı renk seçenekleri de var ama bence şeffaf al hem tasarımını bozmaz telefonun. Renkli olanlar kasa rengiyle aynı olmuyor bire bir o yüzden. Bu camın aynısından XA Ultrada kullanıyorum çok memnunum. Parmak izi bırakmıyor, birinci sınıf yani A+ kalite bir cam öyle hemen yere düşünce kırılmıyor çok aşırı sert bir darbe alması lazım.
    Dafoni Samsung Galaxy S7 Edge Curve Tempered Glass Premium Şeffaf Full Cam Ekran Koruyucu
     
    Son düzenleme: 12 Nisan 2017
    Gaap bunu beğendi.
  5. sait oduncu

    sait oduncu Üyecik

    Katılım:
    12 Nisan 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    DENİZLİ
    Peki hocam S7 Edge de kullandınız mı? Çünkü çoğu ekran koruyucular yanlarından çıkıyormuş ondan sordum
     
  6. Harnapazade

    Harnapazade Asistan

    Katılım:
    16 Şubat 2017
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Meslek:
    Muhasebe ve Dış Ticaret
    Yer:
    Samsun
    S7 Edge hiç kullanmadım hatta Samsung hiç kullanmadım. Düzgün yapışkanı yoksa kenar kısımların tabiki çıkar hatta bazı kılıflar ekran koruyucuya engel olabiliyor herşeyi hesaplamak lazım fakat markalı ürün alırsan mesela Dafoni gibi kesinlikle sıkıntı olmaz. Bir örnek verecek olursam XA Ultrada 2.5D cam var ve bende gidip markalı almadım piyasada ucuz olanları var ama yan sanayi yada merdiven altı ürünler ne olduğu belli değil yani. Hatta 35 liraya almıştım ve senin yazdığın problemi yaşadım. Ekran koruyucunun yapışkanı dandikti ve ekrana tam yapışmadı araya toz girdi ve dokunmatik hassasiyeti azaldı. Dafonide böyle bir sorun yaşamazsın çünkü çok güçlü bir yapışkanı var ekrana deydirmeyi bırak yaklaştırdığın an ekranı kavrıyor. Çok iyi yapıştığı için dokunmatik hassasiyetini etkilemiyor zaten ince bunlar 0.3 mm birşey. Dafoni bu konuda öncü gelen markalardan bir tanesi olduğu için sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ama ekran koruyucu takma konusunda deneyimli değilsen bilen birine yaptırman iyi olur.
     
  7. Gaap

    Gaap Asistan

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Dostum üstâdın önerdiği cami aldin mi ? Kullaniyor musun ? Yeni konu acmak istemedim varken. S7 edge için kırılmaz cam önerisi. Ya da başka sağlam kırılmaz cam tavsiyesi verebilecek olan var mı ?
     
  8. sait oduncu

    sait oduncu Üyecik

    Katılım:
    12 Nisan 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    DENİZLİ
    Hocam aldim memnun kalmadim. Aldigima pisman oldum. Tuslarda basmama sorunu yapiyor. Sonra bir tane telefoncudan aldim ekran basmama sorunu yasadim. En son izmirde havaalaninda yaptirdim. Tam guzel dedim o da 2 hafta sonra telefon yere dusmemesine ve sert bir darbe almamasina ragmen ustte telefon ahize bolumunde catlamis. Sonrada kendi kendine acildi. Yani anlayacagin bu telefona kirilmaz cam falan dusunme hic. Cok sorunlu
     
  9. Gaap

    Gaap Asistan

    Katılım:
    20 Nisan 2015
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    ya çatlarsa çatlasın patlasın zatende öenmli olan telefonun camı :D basmama sorunu kötüymüş. baya araştırdım. çoğu kullanıcı aynen dertten muzdarip. Ancak S7 edge kullanıcılarının bu ekranı bir şekilde koruması gerek ben 2 yılda cihaz değiştiriyorum satıp. satarken çizil cazık ekranla veremem yani. yok mu bi kırılmaz cam telefonu koruyacak? ödüm patlıyor aman düşcek kırılcak Şuan da ne yapıyorsunuz ? başka bir kırılmaz cam kullanıyor musunuz ?
     
  10. Harnapazade

    Harnapazade Asistan

    Katılım:
    16 Şubat 2017
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Meslek:
    Muhasebe ve Dış Ticaret
    Yer:
    Samsun
    Dostlar ekran koruyucu kullanmak isteyenlere tavsiyem yeni keşfettim : Darbe Emici Ekran Koruyucu Filmler.
    Dokunmatiği etkilemesi imkansız 0.15 mm inceliğinde ve ekranda belli olmuyor. Millet ekran koruyucun yok mu diyor o kadar :)
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş