Samsung Galaxy S3'e Smart Scroll Geliyor!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


shakal

Profesör
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
1,770
Puanları
48
sacmaliklardan secmeler ne ise yaracak aku bitirmekten baska ,alooo pil tuketimine care bulun
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,984
Puanları
113
S3 e gelirse eğer Samsung yanlış bir hamle yapmış olur. zaten S3 kullananların çoğu S4 almayacaktır. bu özelliklerde gelirse S4 ü hiç almazlar :)
 

BrknEs

Dekan
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
6,934
Puanları
63
Konum
EsBer
Gelsin abi gelsin nekadar özellik varsa bana da gelsin bütün güncellemeleri istiyorum
 

DumDumaq

Dekan
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
5,091
Puanları
0
Zaten birkaçı gelecek diyor okumadınızmı S4 te 1000 lerce yenilik var 1-2 tanesini s3 e getirmiş çokmu Samsung çok iyi bir strateji yapıyor halen S3 ün satışlarını koruma derdinde , hiç bir firma bir önceki nesil telefonlarına yaptıgı üvey evlat muamelesini s3 e yapmıyor helal :)
 

221BSHERLOCK

Dekan
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
6,906
Puanları
38
Telefonun kamerası vasat, dış görünü bence kötü. Ama yazılım desteği premium kardeşim, Samsung telefonu her an güncel tutarak yapabileceği en iyi işi yapıyor. Kullanıcı sadakatini güçlendiriyor.
 

DumDumaq

Dekan
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
5,091
Puanları
0
artık bana 4.8 inçte küçük gelmeye başladı valla aslında insanın en son büyüklüğü alacak bi son nokta söyleseler :) 5.00 inç çare olurmu ki derdime :p yoksa odamı küçük
 

serhatoz

Asistan
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
354
Puanları
16
S3 te bulunan ozelliklerin hepsi s2ye gelmedimi. Şaşılacak birsey değil bence.
 
Üst
stat counter