Samsung A7 2017 alınır mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
30
Beğeniler
0
Puanları
6
#1
Arkadaşlar Samsung A7 2017 alınır mı? şuan 2000tl fiyatında bütçemi zaten bayağa aştım 100 - 200 tl koyup daha üst model alamam Samsung Türkiye garantisi olması benim için önemli Kronik sorunu falan var mı? güncelleme alıyor mu? eğer önümüzde ki dönemlerde yeni model telefonlar çıkacaksa hazirana kadar bekleyebilirim.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
68
Beğeniler
20
Puanları
8
#2
arkadaşım bence bekle veya 2000 civarında para vericeksen 300-400 daha koyup mate 9 alman daha mantıklı olucaktır.
 

F1kan

Profesör
Katılım
14 Eki 2016
Mesajlar
3,428
Beğeniler
1,398
Puanları
113
Konum
alanya
#3
Arkadaşlar Samsung A7 2017 alınır mı? şuan 2000tl fiyatında bütçemi zaten bayağa aştım 100 - 200 tl koyup daha üst model alamam Samsung Türkiye garantisi olması benim için önemli Kronik sorunu falan var mı? güncelleme alıyor mu? eğer önümüzde ki dönemlerde yeni model telefonlar çıkacaksa hazirana kadar bekleyebilirim.
Cevap veriyorum. Hayır :D
Abi yapmayın ya :D Tvlerde reklamları görüp kanmayın o telefona. Üzerine para koyabiliyorsan S7 gibi bir canavar al. Hadi onu alamıyorsan 2.1 2.2 ye Sony Xz al.
A7 2017 hiç bir şekilde o parayı hak etmiyor
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
68
Beğeniler
20
Puanları
8
#5
bu ikisi arasında kalıyorsan arada çok ciddi farkla mate 9 önde
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
3,408
Beğeniler
839
Puanları
113
Konum
Mersin
#6
Mate9 ya da s7 bu arada note5 lerin piyasası ne durum da ben hiç bakmadım bir bak istersen. Fiyatını bilmiyorum şuan ki ama güzel telefon
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2,520
Beğeniler
157
Puanları
63
#7
Samsung garantisi olması daha tehlikeli.

Acıma huyu 0.

Onun yerine gidip Mate 9 Xperia XZ bakın. Ömürlük cihazınız olsun.

O telefon baştan sona göz boyama yani.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
68
Beğeniler
20
Puanları
8
#9
mate 9 bu söylediğiniz telefonlardan tasarım donanım malzeme olarak çok daha iyi bir telefon
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
30
Beğeniler
0
Puanları
6
#10
ithalatçı garantisi istemediğim için mate 9 kendi garantisi pahalı geldi bende p9 a karar kıldım
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2,520
Beğeniler
157
Puanları
63
#11
ithalatçı garantisi istemediğim için mate 9 kendi garantisi pahalı geldi bende p9 a karar kıldım
Tamam huawei garantisi çok iyi kabul ama.

Mate 9 için ona da razı gelinir yani.

P9 ara bir cihaz Mate9 asıl bomba.

4000 mAh batarya, OIS, Hızlı şarj, Leica sensörlerinin yenilenmiş hali varken P9 alınmaz yani. Yine karar sizin tabi.

GPU Mate 9 ile şaha kalktı. İşlemci güzel bir mimari ile bütünleşti. P9 daki GPU vasat. Yani normal. O fiyata normal bir GPU'ya sahip cihaz almak da pek akıl karı değil eğer merak edecek olursanız. Günümüz için drvasa bir sorun değil ama biz telefonu seneye değişirim ya diyenlerden olmadığımız için ileriyi düşünüp tercih yapıyoruz. Bu yüzden Mate 9 geleceğe uygun bir donanım taşıyor içerisinde. Bunu görmezden gelmeniz imkansız.

Ayrıca Mate9 P9 gibi güncelleme desteği erken kesilmez gibime geliyor. Çünkü Huawei 7.0 için pilot cihaz seçti Mate 9'u. Ne Mate8 ne de P9'u buna layık gördü.

Bence Mate9 asıl alınası cihaz.

P9 güzel cihazdı ama devri bitti yani o fiyatla.
 

cern99

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
3,656
Beğeniler
848
Puanları
113
Konum
İzmir
#12
P9 veya Sony Xperia XZ. A5 falan hikaye. Samsung alacaksan S7 veya üstünü alacaksın.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
30
Beğeniler
0
Puanları
6
#13
Tamam huawei garantisi çok iyi kabul ama.

Mate 9 için ona da razı gelinir yani.

P9 ara bir cihaz Mate9 asıl bomba.

4000 mAh batarya, OIS, Hızlı şarj, Leica sensörlerinin yenilenmiş hali varken P9 alınmaz yani. Yine karar sizin tabi.

GPU Mate 9 ile şaha kalktı. İşlemci güzel bir mimari ile bütünleşti. P9 daki GPU vasat. Yani normal. O fiyata normal bir GPU'ya sahip cihaz almak da pek akıl karı değil eğer merak edecek olursanız. Günümüz için drvasa bir sorun değil ama biz telefonu seneye değişirim ya diyenlerden olmadığımız için ileriyi düşünüp tercih yapıyoruz. Bu yüzden Mate 9 geleceğe uygun bir donanım taşıyor içerisinde. Bunu görmezden gelmeniz imkansız.

Ayrıca Mate9 P9 gibi güncelleme desteği erken kesilmez gibime geliyor. Çünkü Huawei 7.0 için pilot cihaz seçti Mate 9'u. Ne Mate8 ne de P9'u buna layık gördü.

Bence Mate9 asıl alınası cihaz.

P9 güzel cihazdı ama devri bitti yani o fiyatla.
Anlıyorum lakin ben telefonda oyun oynayan ve yüksek işlemci gücü gerektiren bir iş yapan birisi değilim fotoğraf olarak da öyle şehir şehir dolaşıp çok iyi fotoğraf çekmek için yarışan biri değilim sadece ders notlarımı çeksin yeter bana önselfie kamerasını falan kullanmam yani onun dışında youtube dan ders videosu izlemek internetten araştırma yapmak için kullansam bana yarı yolda hatalar vermesin kronik sorunları olmasın kamerası o kadar kötü olmasın yeter. kullandığım en ekstrem uygulama spotify bunlar için hem 300 tl fazla verip ithalatçı garantili telefon alıp riske girip hemde kullanmadığım bir ton özelliği olan telefon almak yerine 300 tl daha az fiyata huawei türkiye garantili telefon alıp beni 3 yıl çıkaracak ve yarı yolda bırakmayacak bir telefon almak daha mantıklı bence eğer teknoloji ile gerçekten iç içe olacak vaktim olsa 900 tl fazla verip huwei türkiye garantili mate 9 alırdım. o konuda sıkıntı yok zaten
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
295
Beğeniler
86
Puanları
28
Konum
İstanbul
#15
Anlıyorum lakin ben telefonda oyun oynayan ve yüksek işlemci gücü gerektiren bir iş yapan birisi değilim fotoğraf olarak da öyle şehir şehir dolaşıp çok iyi fotoğraf çekmek için yarışan biri değilim sadece ders notlarımı çeksin yeter bana önselfie kamerasını falan kullanmam yani onun dışında youtube dan ders videosu izlemek internetten araştırma yapmak için kullansam bana yarı yolda hatalar vermesin kronik sorunları olmasın kamerası o kadar kötü olmasın yeter. kullandığım en ekstrem uygulama spotify bunlar için hem 300 tl fazla verip ithalatçı garantili telefon alıp riske girip hemde kullanmadığım bir ton özelliği olan telefon almak yerine 300 tl daha az fiyata huawei türkiye garantili telefon alıp beni 3 yıl çıkaracak ve yarı yolda bırakmayacak bir telefon almak daha mantıklı bence eğer teknoloji ile gerçekten iç içe olacak vaktim olsa 900 tl fazla verip huwei türkiye garantili mate 9 alırdım. o konuda sıkıntı yok zaten
Eğer ihtiyaçlarınız bu kadarsa can-ı gönülden bu kadar para harcamayın derim size. Huawei p9 lite 2017 alın 1200 TL civarına ve keyfinize bakın.
 
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
133
Beğeniler
32
Puanları
28
Konum
İstanbul
#16
Samsungun En Sevmediğim Özellikleri Koydukları Özelliklere göre fiyat koymuyorlar çok kazık oluyor ve telefonun arkasında durmuyorlar :) yani samsung marka diye tercih etmeyin derim
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,905
Beğeniler
322
Puanları
83
#17
Arkadaşlar Samsung A7 2017 alınır mı? şuan 2000tl fiyatında bütçemi zaten bayağa aştım 100 - 200 tl koyup daha üst model alamam Samsung Türkiye garantisi olması benim için önemli Kronik sorunu falan var mı? güncelleme alıyor mu? eğer önümüzde ki dönemlerde yeni model telefonlar çıkacaksa hazirana kadar bekleyebilirim.
Parasının karşılığını vermiyor
 
Katılım
7 Nis 2017
Mesajlar
377
Beğeniler
40
Puanları
28
Konum
eskişehir
#18
biz s7den şüphe duyuyoruz bizi yarı yolda bırakırmı diye sen A7 demişsin bulaşma A serilerine hacı S serisine bak yada samsungu kafadan çıkart 2000 tl hayatta verılmez taş çatlasa 1500
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
17,761
Beğeniler
4,512
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#19
biz s7den şüphe duyuyoruz bizi yarı yolda bırakırmı diye sen A7 demişsin bulaşma A serilerine hacı S serisine bak yada samsungu kafadan çıkart 2000 tl hayatta verılmez taş çatlasa 1500
Kim şüphe duyuyormuş S7den ? Biz derken ? Kendi adına konuş lütfen S7den şüphe duyanlar ancak apple fanları geri kalan insanların S7 den bir şüphesi yok. Şüphe duyuyoruz ediyoruz diye insanların aklını bulandırma.

Konu sahibine : A7 2017 o fiyata çöp bir model hele yakınlarında Xperia XZ varken almanı tavsiye etmem. Bir çok orta segmentten üstün özellikleri olabilir. Ama 2150 TLye Xperia XZ satılırken A7 2017 ÇÖP bir modeldir.
 
Katılım
7 Nis 2017
Mesajlar
377
Beğeniler
40
Puanları
28
Konum
eskişehir
#20
Kim şüphe duyuyormuş S7den ? Biz derken ? Kendi adına konuş lütfen S7den şüphe duyanlar ancak apple fanları geri kalan insanların S7 den bir şüphesi yok. Şüphe duyuyoruz ediyoruz diye insanların aklını bulandırma.

Konu sahibine : A7 2017 o fiyata çöp bir model hele yakınlarında Xperia XZ varken almanı tavsiye etmem. Bir çok orta segmentten üstün özellikleri olabilir. Ama 2150 TLye Xperia XZ satılırken A7 2017 ÇÖP bir modeldir.
bu yorumum seni neden ilgilendirdi anlamadım samsung deyınce şüphe duyan çok arkadaş var apple kullanıpda samsunga geçmek isteyen bu sadece s7e özel bişey değil samsung fanlığı yapmanın alemi yok telefonun sağlamlığını garanti rezilliğini gözden çıkartırsak çok güzel bi telefon gelelim asıl konu A7 ye samsung hiç doğru duzgun satış yapamadığı için 999 tane tel serisi üretiyor A7 özellıklerıne bak 16 mp kamera var 4k video yok 5.7 inç 2017 telefona adıda samsungken full HD 386 piksel çok saçma bunun 2 katı ekran kalitesini LG g3 gibi rezil bi marka bile 2 katını karşılıyor 2000 Tlyi bırak 1500 bile vermeye düşündürür 2017 model diye telefonu hemen mercedes yapma 2013 2014 yılının teknolojisini sağlayan telefonlardan bile alt segmentte biraz samsung fanlığını bırakın bi altı cam üstü cam garantiside rezil insanları mağdur bırakıp hakaret eden bi garantisi var
 
stat counter