S8 fiyatı düşüyor mu?

Konusu 'Samsung' forumundadır ve teknikercnyt tarafından 12 Ağustos 2017 başlatılmıştır.


  1. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18

    - S8 fiyatı düşüyor mu?

    Sdn de haber vardi.note8 in piyasaya girmesiyle s8 fiyatlarinda dusus bekleniyor diye.ee ahali ne dusunuyorsunuz ???
     


  2. Mrtaltg

    Mrtaltg Huysuz Şirin Yönetici Moderatör

    Katılım:
    22 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.302
    Beğenileri:
    604
    Ödül Puanları:
    113
    Samsung bu düşer
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  3. Kupa Beyi

    Kupa Beyi Doçent

    Katılım:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    899
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İzmir
    Düşmez kalkmaz bir Allah... :D
     
    Sx105rRomules ve teknikercnyt bunu beğendi.
  4. despotango

    despotango Asistan

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Bence yakinda s7 edge ile ayni fiyatta olacak:)
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  5. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Oyle de cok cabuk oldu dusus.daha ne oldu cikali..
     
  6. despotango

    despotango Asistan

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Samsung fiyat politikasi ve peynir ekmek gibi yeni model cikarirsa olacagi bu ...
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  7. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Model olarak guzel ama insan dusunuyo acaba gecsemmi apple dan diye.bi bakiyosun 4500 sen cikmis 1 aya 4000 dusmus ee simdi yine disecek deniyo.ne arkadas bu ya :))saka gibi
     
  8. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Valla yazik ya
     
  9. F1kan

    F1kan Profesör

    Katılım:
    14 Ekim 2016
    Mesajlar:
    2.577
    Beğenileri:
    941
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    alanya
    Ama bir Lg değil :D
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  10. despotango

    despotango Asistan

    Katılım:
    10 Haziran 2015
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Bence epey yakininda ... :)
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  11. Sx105rRomules

    Sx105rRomules Doçent

    Katılım:
    30 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Erkek
    Meslek:
    Assistant / Bimeks
    Yer:
    aksaray
    düşsün bi zahmet yani
     
    teknikercnyt bunu beğendi.


  12. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Dogruda cok erken degilmi
     
  13. ConfickerBelasi

    ConfickerBelasi Guru

    Katılım:
    8 Ekim 2011
    Mesajlar:
    30.233
    Beğenileri:
    2.182
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Erkek
    düşmesi gerek hiçbir telefon hakettiği fiyatta değil 600-1000TL aralığında olmalı gereksiz pahalılar sanki çok değerli minerallerden yapılıyorlar...
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  14. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Aynen.tabi bu kadar ragbet olunca durmadan gazi aciyolar.
     
  15. cern99

    cern99 Profesör

    Katılım:
    5 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1.475
    Beğenileri:
    241
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Hocam S8'in maliyeti 1.100TL hayrına mı satacak telefonları :D
    Eğer TRT vergi şeysi artarsa düşeceğini sanmıyorum daha. Ama öyle bir şey olmazsa Bi s7 edge olmasa da 3100-3000 altına iner 5 6 aya.(Gittigidiyordaki ne idüğü belirsiz satıcılardan bahsetmiyorum.)
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  16. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Eger uretim maliyeti 1100 se dedigin gibi 4000-1100 = :)(&@!??!!
    Iyi opuluyoruz demekki.hayrina satmiycak tabide az opsun :)
    Bu arada trt zimbirtisi artiyo %10 olacak deniyorrrr
     
  17. SwateR

    SwateR Dekan

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9.587
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Samsung her sene yeni modelini çıkarıyor. Haliyle yeni gelen eskisinin fiyatını düşürüyor. S8 fiyatı da baya bir düşecektir.
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  18. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Oyle gorunuyor.almayi dusunenlere iyi bi firsat.ayni sey apple tarafinda da olsa o cephe kullanicilarina yariycakta cikk...
     
  19. cern99

    cern99 Profesör

    Katılım:
    5 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    1.475
    Beğenileri:
    241
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Yahu s9 un gelmesine 10-11 ay var. O zamana S9 çıkmasa bile düşer.
     
    teknikercnyt bunu beğendi.
  20. teknikercnyt

    teknikercnyt Asistan

    Katılım:
    8 Ekim 2015
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Bu dususu butun telefonlardan bekliyoruz.
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş