KNMX
Müdavim
- Katılım
- 2 Temmuz 2017
- Mesajlar
- 6,936
- Reaksiyon puanı
- 3,747
- Puanları
- 113
Kısasa kısası severiz biz Türk milletiyizHocam az çok sizin bu garanti olaylarını mahkeme olaylarını zamanında takip etmiştim ve gerçekten mağdur edilmiştiniz.
Yalnız şu an yaptığınız şeyi yaparak ne yapmayı amaçlıyorsunuz? "Mağdur edildiysem mağdur ederim" mantığıysa gerçekten yanlış çünkü Samsung size ödeyeceği telefon parasıyla batmaz.
Yaptığınız şeyin servis elemanları arasında:
"Bizim millet böyle abi mağdurum diye ortalığı yıkar sonra paranı verelim dersin sonuna kadar sömürmek için her fırsatı kollar. Bunlara var ya yağmurlu havada su vermeyecen aslında." tarzında muhabbetlere mahal verdiğini biliyor muydunuz?
Ben teknik serviste çalışmıyorum ya da samsung elemanı değilim ama her konuda milletçe bu şekilde davrandığımız için bu tarz kısır döngüden kurtulamıyoruz... Tabi onlar bunu derken buna benzer muhabbetleri bizler de buradan kasarak onların yaptığının aynısının farklı tonunu yapmış oluyoruz.
Velhasıl, daha çoook yolumuz var...
Yanlış anlamayın mal sizin çöpe atsanız bile sizin tasarrufunuzda ama buna benzer Türkiye çapında 1000 geri bildirim olduğunda adamlar herşeyi kısıyor işte tüketici olarak anlayamadığımız bu maalesef... Daha geçen gün s8 forumunda "telefonun arka camında ışığa tutulunca ancak görünebilen kılcal çizikten dolayı değişim isteyip alamadığı için ortalığı yıkan arkadaş yüzünden" siz ya da bir başkası mağdur oluyor.
Çünkü kimse kimseye güvenmiyor memlekette...
O hemen sıfır telefon veren apple bile son iki senedir yaşanan sahtekarlıklardan dolayı işi iyice sıkıya aldı...