S7 edge Yeşil ekran sorunu

Bu konuyu okuyanlar

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Hocam az çok sizin bu garanti olaylarını mahkeme olaylarını zamanında takip etmiştim ve gerçekten mağdur edilmiştiniz.

Yalnız şu an yaptığınız şeyi yaparak ne yapmayı amaçlıyorsunuz? "Mağdur edildiysem mağdur ederim" mantığıysa gerçekten yanlış çünkü Samsung size ödeyeceği telefon parasıyla batmaz.

Yaptığınız şeyin servis elemanları arasında:

"Bizim millet böyle abi mağdurum diye ortalığı yıkar sonra paranı verelim dersin sonuna kadar sömürmek için her fırsatı kollar. Bunlara var ya yağmurlu havada su vermeyecen aslında." tarzında muhabbetlere mahal verdiğini biliyor muydunuz?

Ben teknik serviste çalışmıyorum ya da samsung elemanı değilim ama her konuda milletçe bu şekilde davrandığımız için bu tarz kısır döngüden kurtulamıyoruz... Tabi onlar bunu derken buna benzer muhabbetleri bizler de buradan kasarak onların yaptığının aynısının farklı tonunu yapmış oluyoruz.

Velhasıl, daha çoook yolumuz var...

Yanlış anlamayın mal sizin çöpe atsanız bile sizin tasarrufunuzda ama buna benzer Türkiye çapında 1000 geri bildirim olduğunda adamlar herşeyi kısıyor işte tüketici olarak anlayamadığımız bu maalesef... Daha geçen gün s8 forumunda "telefonun arka camında ışığa tutulunca ancak görünebilen kılcal çizikten dolayı değişim isteyip alamadığı için ortalığı yıkan arkadaş yüzünden" siz ya da bir başkası mağdur oluyor.

Çünkü kimse kimseye güvenmiyor memlekette...

O hemen sıfır telefon veren apple bile son iki senedir yaşanan sahtekarlıklardan dolayı işi iyice sıkıya aldı...
Kısasa kısası severiz biz Türk milletiyiz :)
 

beyzabetül

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
Nokia 8 tanıtılacak deniyor 16 ağustosda
Sen onun TR satış tarihini en az 15-20 eylül olarak al.
Nokia 9 tanıtalacak mı ? Belli değil.
Nokia 8 üst segment bir cihaz olacak mı ? hayır 820den ve onun muadili 8890dan daha güçsüz olacak gibi duruyor.
Nokia 9 gelirse de S7 Edgeden mutlaka daha pahalı olacaktır.
nokıa 8 çıkış tarihide bayağa geçmiş.yakın zamanda çıksaydı hemen alırdım.beklesem samsung parayı vermemek için sorun da çıkarabilir.bir türlü karar veremedim
 

_X_

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
3,017
Reaksiyon puanı
1,544
Puanları
113
Arkadaşımızın cihazının arızası hakkında muhtemelen ufakda olsa darbe aldığı görüşüdür.

Gel gelelim servis muhabbetine.

Öncelikle şunu belirtmeliyimki Samsung cihazlardan en çok canı yananlardanım fakat samsung u hiçbir zaman gömmedim.
En komik arızalardan başıma gelen vaka telefonumun kendi kendini şarj ediyor gibi göstermesiydi. Tabi bana göre koyduğum teşhis soket arızası ve buna bağlı olarak yazılımsal kafa yemişliğiydi. Bir süre sonra kendiliğinden düzelmesi akabinde şarja taktığımda şarj etmesi gerekirken varolan şarjı tüketiyordu.
Cihazımın garantisi devam ediyor ve bende soluğu serviste alıyordum ki kullanıcı hatası denilmesi sonrası gerekli merciilere gitmiş hakkımı yedşrmemiştim. Fakat internette olsun çevremde olsun okuduğum samsung servisleri şikayetleri sonra kendi çapımda araştırmam gerektiği kanaati doğdu.

Asıl konu burada arkadaşlar ki sanırım daha önce bu konuda azda olsa bir yazı paylaşmıştım

Samsung büyük bir marka tamam

Cihazları olabildiğince kendi dönemlerine göre premium havası katılarak üretilmiş çok şık cihazlardır bunada tamam.

Fakat servis olayı neden böyle ?

4-5 tane Samsung serviste çalışan kişilerle ortak arkadaşlarım aracılığıyla tanışmıştım ki bunlardan biri benim doğrudan arkadaşımdı şimdilerde samsungdan ayrıldı o ayrı mesele.

Kendilerinin yerine göre üstü kapalı yerine göre açık söylemleri şuydu.
Puanlamaya göre servis şubeleri çalıştığından fabrika çıkışlı olduğunu reddedemeyeceğimiz büyük arıza tespitleri dışında kalan diğer arıza çeşitlerini minimum masraf çıkarmak için olabildiğince müşteriye yığmaya çalışıyoruz. Bu masraflandırma ve puanlama sonunda servis şubesi merkezlerden ödüllendirilir ve prim alır özetiydi.

Yani bunu yapan bizzat samsung değildir dikkatinizi çekeyim ki yine yurdum insanıdır ve para hırsıyla belli bi makam mevkide oturanların yaptığı kurnazlık işgüzarlık hile hurda artık adı neyse bu sebepten doğan mağduriyetlerdir.
Durum eskisi gibimidir hayır hala varmıdır bu anlayış tabiki vardır.

İşin diğer boyutu ise müşterilerin kendilerince kurnazlık yapıp cihazın kullanıcı hatasından doğan arızalarında ise kendi kendine bozulduğu havasını vermektir ki birçoğu insan mağdur edebiyatı yapıp yok tüketici hakları yok mahkeme ile atıp tutanlarla uğraştıklarıdır. Servis tamir ücretleri diğer esnaflara göre yüksek olması doğal olduğundan cihaz sahipleri cihaz arızasını cihaza bağlayıp karşılarındaki kişileri saf yerine enayi yerine koyduklarını düşünüyorlar ki adamlar bunu açıkça söylüyor bizi buraya layık görüp iş verenlere bizlerde birikimlerimizi sunarak emek veriyoruz ve bir cihazı olabildiğince tasarlayan mühendisleri kadar iyi tanıyor ve doğabilicek arızaları da yine %90 oranında zaten biliyoruz. Durum böyleyken müşteriler gelip bizi mal yerine koymasınlar ve sabrımızı lütfen zorlamasınlar diyede eklemişlerdi ki çokda haklıydılar.

Durum budur arkadaşlar.
 

Ankara bebesi

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
29
bir gelişme varmı ?

Yukarıda yazdığım yazı dışında herhangi bir gelişme olmadı. Artık mahkeme sürecini bekleyip göreceğiz. Bir gelişme ya da bilir kişiden bir haber sonuç gelirse buraya yazacağım.
 

Ankara bebesi

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
29
İyi bir sonuç alırsın umarım.

İnşallah. Tek umudum 6 ay önce bozulmuş mal'ın ayıplı, Kusurlu mal olarak kabul ediliyor olması.
--- Gönderi Güncellendi ---
Arkadaşımızın cihazının arızası hakkında muhtemelen ufakda olsa darbe aldığı görüşüdür.

Gel gelelim servis muhabbetine.

Öncelikle şunu belirtmeliyimki Samsung cihazlardan en çok canı yananlardanım fakat samsung u hiçbir zaman gömmedim.
En komik arızalardan başıma gelen vaka telefonumun kendi kendini şarj ediyor gibi göstermesiydi. Tabi bana göre koyduğum teşhis soket arızası ve buna bağlı olarak yazılımsal kafa yemişliğiydi. Bir süre sonra kendiliğinden düzelmesi akabinde şarja taktığımda şarj etmesi gerekirken varolan şarjı tüketiyordu.
Cihazımın garantisi devam ediyor ve bende soluğu serviste alıyordum ki kullanıcı hatası denilmesi sonrası gerekli merciilere gitmiş hakkımı yedşrmemiştim. Fakat internette olsun çevremde olsun okuduğum samsung servisleri şikayetleri sonra kendi çapımda araştırmam gerektiği kanaati doğdu.

Asıl konu burada arkadaşlar ki sanırım daha önce bu konuda azda olsa bir yazı paylaşmıştım

Samsung büyük bir marka tamam

Cihazları olabildiğince kendi dönemlerine göre premium havası katılarak üretilmiş çok şık cihazlardır bunada tamam.

Fakat servis olayı neden böyle ?

4-5 tane Samsung serviste çalışan kişilerle ortak arkadaşlarım aracılığıyla tanışmıştım ki bunlardan biri benim doğrudan arkadaşımdı şimdilerde samsungdan ayrıldı o ayrı mesele.

Kendilerinin yerine göre üstü kapalı yerine göre açık söylemleri şuydu.
Puanlamaya göre servis şubeleri çalıştığından fabrika çıkışlı olduğunu reddedemeyeceğimiz büyük arıza tespitleri dışında kalan diğer arıza çeşitlerini minimum masraf çıkarmak için olabildiğince müşteriye yığmaya çalışıyoruz. Bu masraflandırma ve puanlama sonunda servis şubesi merkezlerden ödüllendirilir ve prim alır özetiydi.

Yani bunu yapan bizzat samsung değildir dikkatinizi çekeyim ki yine yurdum insanıdır ve para hırsıyla belli bi makam mevkide oturanların yaptığı kurnazlık işgüzarlık hile hurda artık adı neyse bu sebepten doğan mağduriyetlerdir.
Durum eskisi gibimidir hayır hala varmıdır bu anlayış tabiki vardır.

İşin diğer boyutu ise müşterilerin kendilerince kurnazlık yapıp cihazın kullanıcı hatasından doğan arızalarında ise kendi kendine bozulduğu havasını vermektir ki birçoğu insan mağdur edebiyatı yapıp yok tüketici hakları yok mahkeme ile atıp tutanlarla uğraştıklarıdır. Servis tamir ücretleri diğer esnaflara göre yüksek olması doğal olduğundan cihaz sahipleri cihaz arızasını cihaza bağlayıp karşılarındaki kişileri saf yerine enayi yerine koyduklarını düşünüyorlar ki adamlar bunu açıkça söylüyor bizi buraya layık görüp iş verenlere bizlerde birikimlerimizi sunarak emek veriyoruz ve bir cihazı olabildiğince tasarlayan mühendisleri kadar iyi tanıyor ve doğabilicek arızaları da yine %90 oranında zaten biliyoruz. Durum böyleyken müşteriler gelip bizi mal yerine koymasınlar ve sabrımızı lütfen zorlamasınlar diyede eklemişlerdi ki çokda haklıydılar.

Durum budur arkadaşlar.


Yazdıklarınıza hepsi doğrudur. Katılıyorum. Ben bu şikayet için gittiğim de samsung da ki adamların bana biz burada bir şey yapamıyoruz. Sen en iyisi tüketici mahkemesine başvur demesiydi. Servis insaflı mı çıktı yoksa başından savmak mı istedi anlayamadım.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
113
çok garip bana hiç sorun çıkartmadı samsung servisi ya izmir servisi daha iyi yada benden çekiniyorlar san ki...
o servis nerede?
 

Ankara bebesi

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2017
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
29
Arkadaşlar mahkeme sonucu 3 gün önce geldi. Davayı kazandım. Telefonun para iadesini yapacaklar. 15 günlük davaya itiraz etme hakları varmış. Sonuca itiraz edeceklerini zannetmiyorum. Eğer böyle bir olay olursa direk mahkemeye başvurun. Yardımcı olabileceğim bir konu olursa sorabilirsiniz. :)
 

Mura_T

Öğrenci
Katılım
30 Ağustos 2017
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
Arkadaşlar mahkeme sonucu 3 gün önce geldi. Davayı kazandım. Telefonun para iadesini yapacaklar. 15 günlük davaya itiraz etme hakları varmış. Sonuca itiraz edeceklerini zannetmiyorum. Eğer böyle bir olay olursa direk mahkemeye başvurun. Yardımcı olabileceğim bir konu olursa sorabilirsiniz. :)
Herhangi bir maddi kaybın oldu mu? Sadece meraktan sordum. :)
 

7 Bela Hüsnü

Öğrenci
Katılım
29 Ağustos 2017
Mesajlar
45
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
24
beyler benimde youtube bildirimler geliyor ama ses gelmiyor nasıl çözerim diğer uygulamalarda geliyor ses ?
--- Gönderi Güncellendi ---
help pls 1 el atın beyler
 

mete1300

ASELSAN TR
Katılım
19 Temmuz 2023
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
31

Ekli dosyalar

  • hata_1.jpeg
    hata_1.jpeg
    125.5 KB · Görüntüleme: 18
Üst