mr_rain
Müdavim
- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,957
- Reaksiyon puanı
- 441
- Puanları
- 83
Renault, markanın daha coşkulu bir tasarıma doğru yönelişini simgeleyen konsept modeli DeZiri, Paris Otomobil Fuarındaki dünya prömiyerinden önce günışığına çıkardı..
Gözalıcı çizgileri ve canlı kırmızı rengi ile DeZir, otomobil tutkusunu dışa vuruyor.
Elektrikli bir motorla beslenen konsept, elektriğin otomobil tutkusuyla uyumlu olduğunu kanıtlıyor.
Laurens van den Acker tarafından yönetilen ilk proje olan DeZir, Renault Designın (Tasarım bölümü) yeni vizyonunu ortaya koyacak bir konsept araçlar serisinin başlama vuruşunu oluşturuyor. Otomobil, aynı zamanda Markanın gelecekteki modellerinin tasarımının temellerini atıyor.
DEZIR: RENAULT TASARIMIN YENİ VİZYONUNUN İLK ÖRNEĞİ
Markanın "Drive The Change" "Otomobili Değiştiriyoruz, Hayatı Değiştiriyoruz" şeklindeki yeni imzasından esinlenen Renault Tasarım, Laurens van den Ackerin öncülüğünde, yaşam döngüsü üzerine kurulu yeni bir strateji yoluyla şirketin tüm insan odaklı yaklaşımını dışa vurmak için Renaultnun marka kimliği kökenlerinden yararlanıyor.
Bu vizyon, böylece, marka ile müşteriler arasında yaşamlarının her deneyiminde bağlantı sağlıyor: Aşık olduklarında, dünyayı keşfettiklerinde, bir aile kurduklarında, çalıştıklarında, dinlenme ve eğlence alanlarında ve belli bir olgunluğa ulaştıklarında.
Bu strateji, markanın vizyonu ile uyumlu olarak, üç anahtar sözcükten esinlenen stilistik yeni bir dilin tanımıyla birleşiyor: "yalın", "gözalıcı", "sıcak."
Gözalıcı çizgileri ve canlı kırmızı rengi ile DeZir, otomobil tutkusunu dışa vuruyor.
Elektrikli bir motorla beslenen konsept, elektriğin otomobil tutkusuyla uyumlu olduğunu kanıtlıyor.
Laurens van den Acker tarafından yönetilen ilk proje olan DeZir, Renault Designın (Tasarım bölümü) yeni vizyonunu ortaya koyacak bir konsept araçlar serisinin başlama vuruşunu oluşturuyor. Otomobil, aynı zamanda Markanın gelecekteki modellerinin tasarımının temellerini atıyor.
DEZIR: RENAULT TASARIMIN YENİ VİZYONUNUN İLK ÖRNEĞİ
Markanın "Drive The Change" "Otomobili Değiştiriyoruz, Hayatı Değiştiriyoruz" şeklindeki yeni imzasından esinlenen Renault Tasarım, Laurens van den Ackerin öncülüğünde, yaşam döngüsü üzerine kurulu yeni bir strateji yoluyla şirketin tüm insan odaklı yaklaşımını dışa vurmak için Renaultnun marka kimliği kökenlerinden yararlanıyor.
Bu vizyon, böylece, marka ile müşteriler arasında yaşamlarının her deneyiminde bağlantı sağlıyor: Aşık olduklarında, dünyayı keşfettiklerinde, bir aile kurduklarında, çalıştıklarında, dinlenme ve eğlence alanlarında ve belli bir olgunluğa ulaştıklarında.
Bu strateji, markanın vizyonu ile uyumlu olarak, üç anahtar sözcükten esinlenen stilistik yeni bir dilin tanımıyla birleşiyor: "yalın", "gözalıcı", "sıcak."