Edirneli
Profesör
- Katılım
- 20 Mart 2011
- Mesajlar
- 2,745
- Reaksiyon puanı
- 15
- Puanları
- 38
Renault ünlü MPVsi Scenicin bir crossover varyantı olan yeni Scenic XMODı tanıttı. XMOD, tazelenmiş yedi kişilik Grand Scenic modeliyle beraber tanıtıldı.
Scenic XMOD hâlâ Scenicin tipik MPV şeklindeki gövdesine sahip, ama Renaultnun yeni aile yüzüne kavuşmuş; aracın ön kısmında yeni Clionun önünde de bulunana benzer bir ızgara ve büyük Renault arması bulunuyor.
Sürüş yüksekliği arttırılan araca yeni, koruyucu bir gövde kiti, krom kaplamalı tavan çubukları ve yeni LED gündüz seyir farları da eklenmiş.
XMOD ayrıca yeni, sağlam görünüşüne uygun düşen Grip Xtend çekiş kontrol sistemiyle donatılmış. Bu sistem sürücünün yol koşullarına göre ayarları değiştirmesine imkân tanıyor.
Sistemde üç mod bulunuyor: Yol, Gevşek Zemin ve Uzman. Birincisi standart ayar ve sıradan bir çekiş kontrol sistemi gibi işliyor. Gevşek Zemin modu etkinleştirildiğinde motor torkunu kontrol edebiliyor ve az tutuşlu yüzeylerde fren kontrolünü optimize ediyor. Uzman modda ise freni sistem üstlenirken sürücü motor torkunu kontrol ediyor.
Eski Scenicin bagaj kapasitesi 522 litreyken, XMODda bu 555 litreye çıkarılmış. Koltuklar bağımsız ve katlanabiliyor ya da çıkarılabiliyor. İç kabin bir TFT dijital ekran ve mutlimedya sistemini kontrol etmek için bir joystick içeriyor.
Kaynak
Scenic XMOD hâlâ Scenicin tipik MPV şeklindeki gövdesine sahip, ama Renaultnun yeni aile yüzüne kavuşmuş; aracın ön kısmında yeni Clionun önünde de bulunana benzer bir ızgara ve büyük Renault arması bulunuyor.
Sürüş yüksekliği arttırılan araca yeni, koruyucu bir gövde kiti, krom kaplamalı tavan çubukları ve yeni LED gündüz seyir farları da eklenmiş.
XMOD ayrıca yeni, sağlam görünüşüne uygun düşen Grip Xtend çekiş kontrol sistemiyle donatılmış. Bu sistem sürücünün yol koşullarına göre ayarları değiştirmesine imkân tanıyor.
Sistemde üç mod bulunuyor: Yol, Gevşek Zemin ve Uzman. Birincisi standart ayar ve sıradan bir çekiş kontrol sistemi gibi işliyor. Gevşek Zemin modu etkinleştirildiğinde motor torkunu kontrol edebiliyor ve az tutuşlu yüzeylerde fren kontrolünü optimize ediyor. Uzman modda ise freni sistem üstlenirken sürücü motor torkunu kontrol ediyor.
Eski Scenicin bagaj kapasitesi 522 litreyken, XMODda bu 555 litreye çıkarılmış. Koltuklar bağımsız ve katlanabiliyor ya da çıkarılabiliyor. İç kabin bir TFT dijital ekran ve mutlimedya sistemini kontrol etmek için bir joystick içeriyor.
Kaynak