Regedit ve cmd sorunu

Konusu 'Windows' forumundadır ve erdemkurt tarafından 14 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

  1. erdemkurt

    erdemkurt Üyecik

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    - Regedit ve cmd sorunu

    İyi çalışmalar arkadaşlar.
    Yaklaşık 1 haftadan beri başımda bir sıkıntı var.3 tane şirket bilgisayarında da problem aynı.
    Çalıştıra regedit veya cmd yazınca explorer kendini kapatıp yeniden açıyor ve antivirüs programı (AntiVir hariç) kurunca nod,avast... gibi internete girmiyor , nod falan kendini güncellemiyor.Web sitesi bulundu diyor öyle kalıyor.Ama msn falan çalışıyor.Yalnız oda açıkken işlemciyi %80 falan kullanıyor.
    Başka arkadaşlarımın başına gelmiş ve Sp3 kurunca bir kısmınınki düzelmiş kimiside aynen duruyor.Ad-aware ile tarattım bir takım şeyler buldu , temizledim ama sorun devam ediyor. sfc /scannow la onarım yaptım ama nafile.
    Ticari oldukları için sistemi yeniden kuramıyorum ama en son olmazsa yapacak birşeyde yok.

    Yardımlarınızı bekliyorum kardeşlerim.Şimdiden teşekkürler.
     
  2. karcx

    karcx Profesör

    Katılım:
    26 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.400
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Malwarebyte full sürümünü kur ve keyfine bak...
     
  3. EnziM

    EnziM Doçent

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    789
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Tüm bilgisayarların ağ kablosunu çek sadece birisini bağla int.de olsun format çek tüm diske tamamen biçimlendir üstüne kurma kurulum biter bitmez bir adet kaspersky internet securty 2009 kur güncelleştirmesini yap ondan sonra işyerinde kullandığın programları tek tek tarat virüslü olanları sil temiz programlarını ayır bu sırada diğer bilgisayarları sakın ağa bağlama sırasıyla bu işlemleri diğer pclerede yap. Network Ağını bağlama dememin sebebi ağdan çok çabuk bulaşan trojanlardan dolayı ki senin sorununda bu arka planda sürekli bi siteye bağlanıp sistemi ve ağını kasıyor olması.
     
  4. Cursed

    Cursed Asistan

    Katılım:
    26 Eylül 2006
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    combofix çalıştır.düzelicek.
     
  5. erdemkurt

    erdemkurt Üyecik

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    malwarebyte la taradım olmadı,combofix zaten çalışmıyor bilgisayarda bu yüzden.
    başka çözüm önerileri bekliyorum.
     
  6. bjk0045

    bjk0045 Üyecik

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş bu olay benımde basıma geldı ben sistem geri yükleme yaptım duzeldi düzeldikten sonra garantıye almak için nod 32 yle tarrattım nodu kaldırıp kasper le daha sonra combofix derken sorunsuz kullanıyorum dene derim
     

Sayfayı Paylaş