Pro Evolution Soccer 2011 PC İnceleme

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


1ruby1

Profesör
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
2,443
Puanları
48
FIFA 11 'den daha yüksek puan veren tek site sizsiniz sanırım =) IGN de FIFA 11 9.5 puan aldı, PES 2011 9.0 da kaldı.
 

by efsane

byefsane@shiftdelete.net
Yönetici
Admin
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
14,778
Puanları
113
Konum
Elazığ
Güzel inceleme olmuş teşekkürler.



Keşke gerçek maçta da kadro bu olsaydı:(
 

taydag

Üyecik
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
60
Puanları
6
açıkçası ben de PES ciyim ama bu seneki PES bana da "yeter be, PES artık" dedirtti... bir çok negatiflik aynı kalmış... kaleciler ve hakemler hala embesil.... çekilen şutlar da gerçeklik zayıf... özellikle ceza sahası dışından gelişine vurmaya çalıştığınızda sürekli rövaşataya çıkmaya çalışması tam bir hayal kırıklığı...
SDN nin bu incelemesini de oldukça yanlı buluyorum. PES e hiç toz kondurmuyorlar.... lüzumsuz övülüyor bu da oyun satışalrına yaptığı etki ile, yapımcıları tatmin ediyor ve oyunu geliştirmelerini engelliyor diye düşünüyorum.
 

by efsane

byefsane@shiftdelete.net
Yönetici
Admin
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
14,778
Puanları
113
Konum
Elazığ
açıkçası ben de PES ciyim ama bu seneki PES bana da "yeter be, PES artık" dedirtti... bir çok negatiflik aynı kalmış... kaleciler ve hakemler hala embesil.... çekilen şutlar da gerçeklik zayıf... özellikle ceza sahası dışından gelişine vurmaya çalıştığınızda sürekli rövaşataya çıkmaya çalışması tam bir hayal kırıklığı...
SDN nin bu incelemesini de oldukça yanlı buluyorum. PES e hiç toz kondurmuyorlar.... lüzumsuz övülüyor bu da oyun satışalrına yaptığı etki ile, yapımcıları tatmin ediyor ve oyunu geliştirmelerini engelliyor diye düşünüyorum.
Hiişşt Ses çıkarmayın.Konami'den yüklü bir miktar alıyoruz.Ve reklamını yapıyoruz.Sizde reklam yapın size de verelim bir çorba parası :D:D
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,048
Puanları
48
harbiden incelemeden cok tanıtım reklam yazisi okur gibi oldum...fifadan yüksek puan vermissiniz..ve kötü yanlarindan ki bunlar iyi yanlarindan fazla ne yazıkki hic bahsetmemissiniz. sadece beni güldürdü bu inceleme oyunu oynamasak inanıcaz.. sdn incelemeleri inandiriciligini yitirdi suandan itibaren...
 

origami__1988

Profesör
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
1,243
Puanları
0
fifa 11 diyorsunuz.

Şu sıralar facebokta fifa 11 saçmalığı dene bir video dolaşıyor bilmem baktınız mı?
 

Rqn Ltntp

Asistan
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
382
Puanları
0
Pes 2011'in eksiklikleri olan kadro güncellemesi ve bazı liglerin olmayışı. Onlarda yamalar ile kapatılabilen eksiklikler, bence Pes 2011 bu yılda zevkli bi oyun sunmuş..

Özellikle Become a Legend harika, teknik direktör maçtan önce yazı tahtasın da taktik veriyor aynı zaman da moral de veriyor hatta ateşliyor da, örneğin M.City'e transfer olduğumda UEFA kupası finalinden önce teknik direktör, "haydi çocuklar 3 puanı alıp şampiyon olalım gibi bi cümle söylemişti", bence çok hoş..

Takımda iyi oynayınca, gol atınca felan takım arkadaşların soyunma odasına girerken yanına gelip, çok iyi oynadığını felan söylüyor, Pes'e olan bu kadar çok eleştiri fazla sanki..

Bu arada editörü tebrik ediyorum, güzel bi inceleme olmuş..
 

TBM

Dekan
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
6,368
Puanları
63
fifada tek hata golden sonra sevinme sırasında oluyor yani gördüğüm
 

global_deejay

Doçent
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
524
Puanları
28
ISS den beri PES oynuyorum PES 11 mükemmel olmuş Become A Legend modunda 3. Sezondayım :)
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,048
Puanları
48
fifa 11 diyorsunuz.

Şu sıralar facebokta fifa 11 saçmalığı dene bir video dolaşıyor bilmem baktınız mı?
bahsetiginiz sacmaligi bende gördüm harbiden cok komik ve sacma. ama sadece bir kiside ortaya cikmis sacma bir bug icin bütün oyuna kötü demek cokmu mantikli. sanki fifa böle buglarla hatalarla doluymuş gibi davranmak sacma degilmi... ben 15 gündür hergün fifa oynuyorum hic böle bi hatayla karşılaşmadim. Oay sacmalıksa hataysa pesin hatalair youtubeda dolasmakta hemde bissürü.. ama siz onlari görmessiniz nede olsa fifada bi hata gördünüz ya savuncak bisey gecti elinize..

alın bi kac örnek daha dolu var....
[video=youtube;f_5l98yBl9o]http://www.youtube.com/watch?v=f_5l98yBl9o[/video]

[video=youtube;29nU2k9nQaM]http://www.youtube.com/watch?v=29nU2k9nQaM[/video]

[video=youtube;e6dqWb_j09g]http://www.youtube.com/watch?v=e6dqWb_j09g[/video]
 

Coreyy

Üyecik
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
77
Puanları
0
görmezler dostum..önce fifada gol sevincinde kale icine giriyo dediler onun bug olmadigi anlasildi simdi buna sardilar...onlarca video var youtubeda bunun gibi ama görmezler...
Aynen dostum :) Ben yıllardır PES oynardım ama bu sene bence PES rezalet. Bütün arkadaşlarımda aynı görüşte. Her akşam elemanlarla online oynuyoruz zevkine doyum olmuyor. Hem birazcık bilgisi olan Fifa'da golden sonra tamamen özgürce sevinme şansımızın olduğunu bug zannetmezdi.:wink:
 

kavrak

Profesör
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
1,315
Puanları
0
iki oyunuda oynamış birisi olarak elbette pes diyorum. daha gerçekçi ve tatmin edici bir futbol var pes de.
 

byyasin

Doçent
Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
532
Puanları
18
İnceleme taraflı olmuş.
Her ne kadar pes sever biri olsamda eksik yönlerinden hiç bahsedilmemesi incelemeyi taraflı bir inceleme yapmış.

Bu aralar sdn parayı çok alıyor heralde :)
 
Üst
stat counter