Port Açamama ve Aktif Edememe Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

fthusnmz

Öğrenci
Katılım
9 Mayıs 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Merhabalar;

İnternet sağlayıcım TürkNet ve Tp-Link'in (VDSL 2) TD-W9980 modemi ile 35 Mbps'e kadar internet kullanıyorum. Ping durumum maksimim 9, Download hızım ortalama 32 Mbps, Upload hızım minimum 2.70 Mbps civarında seyrediyor. Steam üzerinden ''Online'' oyun oynarken fark ettiğim bir aksaklık nedeni ile bilgilerinize danışmak istiyorum. Sorunumu; oyun içi ve muhtemelen İnternet kaynaklı kasma, donma, gecikme ve geç tepki verme şeklinde özetleyebilirim. İnternet kaynaklı diyorum çünkü ''Offline'' oyunlarda şimdiye kadar herhangi bir problem yaşamadım. Donanımsal olarak bilgisayarım ile ilgili herhangi bir sorunum yok, her şey güncel ve eksiksiz. Güvenlik duvarım ve virüs programlarım kapalı. Gereken izinleri ''Firewall'' bölümünden verdim fakat değişen hiçbir şey olmadı. TP-Link yetkilileri uzaktan bağlantı ile bilgisayarıma bağlanarak sorunuma çözüm aradılar. Port açmamı ve öncesinde İnternet sağlayıcımdan ''Statik IP'' edinmemi söylediler. ''Statip IP'' satın aldım ve gerekli bütün Port'ları açtım. Port'ların engelli olup olmadığıyla ilgili TurkNet yetkilileriyle irtibata geçerek ''Engelli olmadığının'' teyidini aldım fakat Açmış olduğum Port'lar ne yazık ki hala ''Aktif'' görünmüyor. Yardımcı olacağınızı ve sorunumu bir sözüme erdireceğinizi düşünüyorum. Cevaplarınızı bekliyor, kolaylıklar ve başarılar diliyorum.

Saygılarımla.
 

Ekli dosyalar

  • Güvenlik Duvarı Durumu.PNG
    Güvenlik Duvarı Durumu.PNG
    30.9 KB · Görüntüleme: 613
  • Kullanılan Modem.jpg
    Kullanılan Modem.jpg
    41.6 KB · Görüntüleme: 675
  • Modem Güvenlik Duvarı.PNG
    Modem Güvenlik Duvarı.PNG
    134.2 KB · Görüntüleme: 641
  • Port Testi.PNG
    Port Testi.PNG
    105.5 KB · Görüntüleme: 614
  • Statik IP.PNG
    Statik IP.PNG
    21.3 KB · Görüntüleme: 693
  • Uygulama İçin Açılan Portlar.png
    Uygulama İçin Açılan Portlar.png
    112 KB · Görüntüleme: 314
  • Windows Defender.PNG
    Windows Defender.PNG
    132.6 KB · Görüntüleme: 399
  • Windows Güvenlik Duvarı.PNG
    Windows Güvenlik Duvarı.PNG
    26.1 KB · Görüntüleme: 402

TP-Link Türkiye

Temsilci
Temsilci
Katılım
26 Mart 2013
Mesajlar
464
Reaksiyon puanı
102
Puanları
43
fthusnmz Merhaba,

Yönlendirme yapılan uygulamanın servis portları ve ip adres yapılandırması modeme girildiğinde herhangi bir hata almıyorsanız portlar tabloya ekleniyorsa modem tarafında farklı bir işlem uygulanmamaktadır. Yönlendirme yapılan uygulamanın güvenlik ayarlarının kontrol edilmesi gerekmektedir. Aynı portu kullanan farklı bir servis olmaması gerekmektedir. Daha sağlıklı yardımcı olabilmek adına ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz teknik problem ile ilgili olarak [email protected] mail adresimize ürünün model numarasını, seri numarasını ve yaşamış olduğunuz problemi açıklayıcı bir şekilde iletebilirseniz, hızlı bir şekilde yardımcı olabiliriz.
 
Üst