Pixel boyut mudur ?

Bu konuyu okuyanlar

PapillonV

Öğrenci
Katılım
16 Temmuz 2018
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
26
Arkadaşlar ben oyun geliştiricisiyim yani öyle olmaya çalışıyorum diyeyim Unity de bir 2 d oyun üzerinde çalışıyorum bir şey dikkatimi çekti arkadaşımın illustator da çizdiği bir sprite var boyutu 480 x 800 benim game screenimin boyutu da bu çözünürlükte bu sprite i tam ortaya yerleştirdiğimde sprite ve game screen boyutu aynı olması gerekmez mi sprite ancak %70 ini fln dolduruyor pixel pixel eşit bunlar nasıl dolduramaz içini kafayı yemek üzereyim 1 haftadır bunu düşünüyorum hiçbir mantıklı açıklamasını bulamadım nette de bir şey yazmıyor profesyonel varsa açıklayabilir mi şu olayı
 

Mortus

Asistan
Katılım
9 Temmuz 2018
Mesajlar
141
Reaksiyon puanı
95
Puanları
28
Arkadaşlar ben oyun geliştiricisiyim yani öyle olmaya çalışıyorum diyeyim Unity de bir 2 d oyun üzerinde çalışıyorum bir şey dikkatimi çekti arkadaşımın illustator da çizdiği bir sprite var boyutu 480 x 800 benim game screenimin boyutu da bu çözünürlükte bu sprite i tam ortaya yerleştirdiğimde sprite ve game screen boyutu aynı olması gerekmez mi sprite ancak %70 ini fln dolduruyor pixel pixel eşit bunlar nasıl dolduramaz içini kafayı yemek üzereyim 1 haftadır bunu düşünüyorum hiçbir mantıklı açıklamasını bulamadım nette de bir şey yazmıyor profesyonel varsa açıklayabilir mi şu olayı

Merhaba, arkadaşın Illustrator'de muhtemelen 300dpi çalışmış. Bu yüzden 480x800'ün katı olarak kaydediyor. Tavsiyem, dosyayı Photoshop'a atıp çözünürlüğü kontrol edip .PNG formatında kaydetmeniz, ardından Unity'nin Inspector bölümünden Texture Type'ı, "Sprite (2D and UI)"şeklinde ayarlayın.

Ek olarak; attığınız karakteri Scale Tool ile istediğiniz boyuta getirebilirsiniz. Kamera ayarınızıda kontrol edin.
 

PapillonV

Öğrenci
Katılım
16 Temmuz 2018
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
5
Puanları
8
Yaş
26
Merhaba, arkadaşın Illustrator'de muhtemelen 300dpi çalışmış. Bu yüzden 480x800'ün katı olarak kaydediyor. Tavsiyem, dosyayı Photoshop'a atıp çözünürlüğü kontrol edip .PNG formatında kaydetmeniz, ardından Unity'nin Inspector bölümünden Texture Type'ı, "Sprite (2D and UI)"şeklinde ayarlayın.

Ek olarak; attığınız karakteri Scale Tool ile istediğiniz boyuta getirebilirsiniz. Kamera ayarınızıda kontrol edin.
Merhaba, arkadaşın Illustrator'de muhtemelen 300dpi çalışmış. Bu yüzden 480x800'ün katı olarak kaydediyor. Tavsiyem, dosyayı Photoshop'a atıp çözünürlüğü kontrol edip .PNG formatında kaydetmeniz, ardından Unity'nin Inspector bölümünden Texture Type'ı, "Sprite (2D and UI)"şeklinde ayarlayın.

Ek olarak; attığınız karakteri Scale Tool ile istediğiniz boyuta getirebilirsiniz. Kamera ayarınızıda kontrol edin.
teşekkür ederim :)))
 
Üst