PES 2018 nasıl olacak? - İşte tüm bilinenler!

  • Konbuyu başlatan shiftdelete.net
  • Başlangıç tarihi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
25 Mar 2017
Mesajlar
558
Beğeniler
215
Puanları
43
Konum
Bursa/İzmir
#2
Valla takımlardan şu logolarını yayınlama hakkını alsa güzel olacak. Garip gurup hayali takımlarla oynuyoruz. Fifa şu an sadece bununla handikaplı oyun cıkarıyor.
 
Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Düzce
#3
Bana göre Pes...Ben 2 oyunu da oynadım,biliyorum.Neden pes derseniz? Çünkü pesin tek eksiği lisans.O da küçük bir yamayla hallediliyor.Ama fifa nın eksiklikleri çok.Mesela fifa da oyun hiç akıcı değil.Oyuncular çok mekanik yani çok robotsu.Ayrıca kale ağı hiç hareket etmiyor sanki tel gibi.Peste kale ağı gerçek gibi.Pes çok gerçekçi ve akıcı.Bir de fifa da avrupa lisansları yok yani şampiyonlar liginin adı değişik müziği değişik resmi değişik görüntüleri değişik.Pes te şampiyonlar ligi var avrupa ligi var süper kupa var.Son olarak fifa nın grafikleri pes e bin basar diyenlere hiç inanmayın.Ben onlara inandım fıfa 17 yi yükledim.Açıkçası iki oyunun da grafikleri aynı.Fifa nın grafikleri bin basar diyenlerin gözlerine gözlük parasını ben vereceğim.Bir de fifa nın arkasında Ea var FIFA var.Yani fıfa çok zengin bir şirket bu sayede lisansları topluyor.Pes ise maddi sıkıntılar içerisinde fıfa ile yarışmaya devam ediyor.PES E HELAL OLSUN!!!KRAL PESSS...
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
16
Beğeniler
3
Puanları
3
#4
Şu grafikleri az yenilesinler başka bişey istemiyorum. Yıl olmuş 2017 hala çubuk adamlar ile oynuyoruz resmen. Oyun için gereken sistem gereksinimlerine bi bakarmısın abi bu nedir ?
 
stat counter