PC Reset Atıyor

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


burakcan58

Üyecik
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
15
Puanları
3
Selamun aleyküm abilerim ve kardeşlerim, bilgisayarımda oyun oynarken bilgisayarım kapanıyor ve reset atmak zorunda kalıyorum ne yapabilirim?
 

Ekli dosyalar

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,451
Puanları
113
Konum
Ankara
Sistem nedir?
 

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,451
Puanları
113
Konum
Ankara
Tüm sistem hocam.
 

burakcan58

Üyecik
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
15
Puanları
3
İntel(r) Pentium(r) cpu 4560 @ 3.50 ghz. 3.50 gh.z
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben sıcaklıktan oldugunu düsünmüyorum 2 yıl once aldım bilgisayarı aldıgımdan belli hep oyle 2018 eylul ayında garantiye vermistim ve gene aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tüm sistem hocam.
Tüm sistemlere nerden bakabilirim
 

burakcan58

Üyecik
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
15
Puanları
3
Sıcaklık 75 70 arasında kapandı bilgisayar.
 
Son düzenleme:

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,451
Puanları
113
Konum
Ankara
Sistem kilitlenince hoparlör veya kulaklıktan darrrrrrr diye ses geliyor mu?
 

ahmett.sayarr

Üyecik
Katılım
9 Tem 2019
Mesajlar
32
Puanları
8
Kardeşim Teknik Servis Mesleğim.
Oyun oynuyosun ister istemez işlemcin ısınıyo , soğutma yetersiz kalıyo.
PC çalışrken içine bak fanlardan biri çalışmıyo olabilir.
Ya da soğutma yetersiz olduğu için yapıyodur extra fan alırsın ya da sulu soğutma takarsın başka çözümü yok.
Bide ekran kartında fan varsa onada bak çalışmıyosa fanını deyiştirir teknik servisler.
 

burakcan58

Üyecik
Katılım
12 Tem 2019
Mesajlar
15
Puanları
3
Sistem kilitlenince hoparlör veya kulaklıktan darrrrrrr diye ses geliyor mu?
Evet aniden geliyor abi ve sıcrıyorum o ses gelince
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kardeşim Teknik Servis Mesleğim.
Oyun oynuyosun ister istemez işlemcin ısınıyo , soğutma yetersiz kalıyo.
PC çalışrken içine bak fanlardan biri çalışmıyo olabilir.
Ya da soğutma yetersiz olduğu için yapıyodur extra fan alırsın ya da sulu soğutma takarsın başka çözümü yok.
Bide ekran kartında fan varsa onada bak çalışmıyosa fanını deyiştirir teknik servisler.
Abi 75 70 arasinda kapaniyor normal mi kapanmasi
 

Utku Cabir

Önce O inandı.Sonra Millet inandı. İşte Zafer Anı!
Yönetici
Moderatör
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
14,451
Puanları
113
Konum
Ankara
Evet aniden geliyor abi ve sıcrıyorum o ses gelince
Mesaj otomatik birleştirildi:


Abi 75 70 arasinda kapaniyor normal mi kapanmasi
Ekran kartı arızalanmış yüksek ihtimalle.
Ekran kartını söküp, İntel HD Graphixs sürücülerini kur. Sonra o sorunun oluştuğu hafif bir oyuna gir. Bakalım olacak mı?
 
Üst
stat counter