P Smart 2019 Garantiden değişim talep etmek istiyorum

Bu konuyu okuyanlar

frktskn0

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2019
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Abilerim kardeşlerim. 05.03.2019 tarihinde İnternet üzerinden arkadaşım ile birlikte Huawei P Smart 2019 aldım. İlk günden beri cihazın bataryası çok hızlı bitiyor, işlemcisi aşırı ısınıyor. Ayrıca cihazın arkası rahatsız edecek kadar çok çizildiği için cihazı garantiye gönderip batarya ve işlemci sorunlarını bahane ederek değişim talep etmek istiyorum. Cihazın sıfır bir cihazla değişimi yapılması sizce ne kadar mümkündür? Bu sorunlar ile değişim mümkün değil ise cihazın sıfırı ile değişimi için yazacağım dilekçe de ne tür sorunları bahane etmeliyim?

Ek bilgi : cihazın garanti firması fixsmart.
 

frktskn0

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2019
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
NOT : KUTU İÇERİĞİNE KOYACAĞIM DİLEKÇE ŞU ŞEKİLDEDİR :


FİXSMART TEKNİK SERVİSİNE

05.03.2019 tarihinde www.hepsiburada.com sayfasının BittiBitiyor (Huawei Türkiye resmi websitesinde satın al seçeneğine tıklandığında yönlendirilen mağaza) mağazasından satın aldığım xxx İMEİ’li Huawei P Smart 2019 model cep telefonu, şahsıma hatalı olarak gönderilmiştir. Mağazadan cihazı Mavi renk sipariş etmeme rağmen, siyah modeli gönderilmiştir. Cihazı teslim aldığım günden beri cihazın şarjı çok çabuk tükeniyor, işlemcisi aşırı derecede ısınıyor ve ses çıkışı diğer P Smart 2019 cihazlarına göre daha kalitesiz ses sunuyor. Ek olarak animasyon geçişlerinde takılma ve donma, oyunlarda diğer P Smart 2019 modellerine göre daha fazla takılma mevcut.

Huawei Müşteri Hizmetleri ile görüşmelerimde, cihaza Hard Reset atmam halinde sorunların düzeleceğini söylendi. Söylenilen talimatlar eşliğinde cihazımı fabrika ayarlarına geri döndürdüm. Ek olarak 2 ila 3 gün sonrasında Hard Reset yönetimi uyguladım. Lakin belirttiğim hiçbir sorun düzelmedi.

Not : Bu sorunlar, aynı mağazadan alınan başka bir Huawei P Smart 2019 modeli ile karşılaştırılarak tespit edilmiştir. Karşılaştırma başlangıcında ve (bazı faktörler için) süresince şarj seviyesi, oda sıcaklığı, parlaklık, arkaplanda çalışan uygulamalar, senkronizasyon ve diğer faktörler, her iki telefon içinde aynı ve eşittir. Karşılaştırmalar sırasında kullanılan uygulamalar :

  • Spotify
  • Huawei Müzik
  • İnstagram
  • YouTube
  • PUBG Mobile
  • GTA : San Andreas
  • Google Chrome

Cihazın yeni yazılım yüklenip veya parça değişimi yapılıp şahsıma gönderilmesi yerine (mümkünse Mavi renk) hatasız (sıfır) bir cihaz ile ücret talep edilmeden değişimini en kısa sürede talep ediyorum.



ADRES
07350

Birincil telefon numarası : +xxx
İkincil telefon numarası : +xxx
 

teamscriptim

Asistan
Katılım
20 Mart 2014
Mesajlar
221
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Y7 2018 modelinde biz de aynı problemleri yaşadık ama bir çözüm elde edemedik. Umarım siz halledersiniz. Konuyla ilgili güncellemeleri duymak isterim. İyi günler.
 

brbgdc

Öğrenci
Katılım
4 Mart 2019
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
21
Abilerim kardeşlerim. 05.03.2019 tarihinde İnternet üzerinden arkadaşım ile birlikte Huawei P Smart 2019 aldım. İlk günden beri cihazın bataryası çok hızlı bitiyor, işlemcisi aşırı ısınıyor. Ayrıca cihazın arkası rahatsız edecek kadar çok çizildiği için cihazı garantiye gönderip batarya ve işlemci sorunlarını bahane ederek değişim talep etmek istiyorum. Cihazın sıfır bir cihazla değişimi yapılması sizce ne kadar mümkündür? Bu sorunlar ile değişim mümkün değil ise cihazın sıfırı ile değişimi için yazacağım dilekçe de ne tür sorunları bahane etmeliyim?

Ek bilgi : cihazın garanti firması fixsmart.
Eğer ithalatçı garantili ise işin zor(anladığım kadarıyla öyle) telefonun ölçüm ve test değerleriyle tutarlılık olmadığını ve vaatleri karşılamadığını söyleyip tüketici hakem heyetine gidersen şansın olabilir.
 

frktskn0

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2019
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Eğer ithalatçı garantili ise işin zor(anladığım kadarıyla öyle) telefonun ölçüm ve test değerleriyle tutarlılık olmadığını ve vaatleri karşılamadığını söyleyip tüketici hakem heyetine gidersen şansın olabilir.
Yok hocam Huawei Türkiye garantili
 

TheAzxtech

Öğrenci
Katılım
3 Mart 2019
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
13
Puanları
8
Yaş
30
İlk günlerden beri batarya da sorun yaşıyor isen bunun düzelmediğini firmaya tekrar bildirsen iyi olurdu. Çizilme kullanıcı hatalı ise firma katiyen bir değişiklik yapmaz lakin telefon teslim alındığında çizikse değiştirilir lakin bence siz bu çizik için epey geç kaldınız. Bence en fazla cihazın arızalı yerlerini onarırlar ücretsiz olarak en fazla bu olur. Çizik vs. için yeni kasa vs. veya yeni bir cihaz vereceklerini hiç sanmıyorum. Sonuçta nasıl desem misal ben cihazı aldım bana geldi paketi açtım çizik çıktı burada firmayla iletişime geçerim. Lakin ben cihazı alıp üzerinden zaman geçtiyse firma zaten bunu doğal olarak kullanıcı hatası sayar. Dediğim gibi yeni cihaz vereceklerini sanmam en fazla işlemci, batarya vs. ne hataları varsa onları değiştirirler veya onarırlar.
 
Üst