Oyun Klavyesi Arıyorum !!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Bowen32

Doçent
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
770
Puanları
16
Arkadaşlar oyun klavyesi arıtorumda A4tech in bir tane aldım 24 tl ye ancak ucu usb değil ve benim pc de de bir temassızlık var USB uçlu fiyat sınırı 40 tl ye kadar olan oyun klavyeleri biliyor musunuz ?
 

e|2hNx

Asistan
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
191
Puanları
0
40 tl oyuncu klavyelerı var ama tam oyuncu klavyesi değil tabi eğer tam üst düzey birşey düşünürsen 100 küsür lirayı gözden çıkar

razer modelleri işini görür
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
a4 tech x7 g800V modelini alıcaksın MU modelini değil. v nin usb ucu var. 45 lira teknobiyotikte..
 

Bowen32

Doçent
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
770
Puanları
16
çok kapsamlı birşey istemiyor x7 diye bir kalvye var 50 liraya buldum ama biraz falzla yani çok kapsamlı olmasını istmemiyoruz zaten tuşları rahat olsun yeter :)
 

karacaerc

Profesör
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
2,500
Puanları
38
Bence Bu Ürün Gayet Güzel Bu Fiyata :thumbup:
50 liraya bulmuştumda burda daha ucuzmuş ya bunu alıcağım yada everst'in var ondan ilgilendiğin için teşşekür ederim
Bilmiyorum aldınız mı ama ürün kötü :D benim klavyem olup PS2 ile bağlandığında pek çok oyunda problem çıkıyor aynı anda tuşlara basmak gibi. Aynı anda 4 tuşu desteklemiyordu. Hele ki yarış oyunu olunca mevzu bahis gayet de sık başınıza geliyor bu durum. Bu klavyenin USB portundan bağlananı alabiliyorsanız alın. Üzerinde USB kablosu var bu sizi yanıltmasın, klavyede USB girişi var onu bağlamak adına konmuş bir parça. Ekstra olarak G tuşlarını kullanamıyorsunuz makro için. Bazı klavyelerde yazılım ile makro görevler atanabiliyor. Bence yine bu klavyenin bir eksisidir...
 

Tepelii

Asistan
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
436
Puanları
18
Bilmiyorum aldınız mı ama ürün kötü :D benim klavyem olup PS2 ile bağlandığında pek çok oyunda problem çıkıyor aynı anda tuşlara basmak gibi. Aynı anda 4 tuşu desteklemiyordu. Hele ki yarış oyunu olunca mevzu bahis gayet de sık başınıza geliyor bu durum. Bu klavyenin USB portundan bağlananı alabiliyorsanız alın. Üzerinde USB kablosu var bu sizi yanıltmasın, klavyede USB girişi var onu bağlamak adına konmuş bir parça. Ekstra olarak G tuşlarını kullanamıyorsunuz makro için. Bazı klavyelerde yazılım ile makro görevler atanabiliyor. Bence yine bu klavyenin bir eksisidir...
Ovv Ben Usb Sanıyordum O Zaman Bilemiycem :) Ancak Bir Şey Sorayım Senin Ps2 Portunda Sıkıntı Olabilir mi Normalde O Sıkıntıları Çıkarmaması Lazım ?
 

karacaerc

Profesör
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
2,500
Puanları
38
Ovv Ben Usb Sanıyordum O Zaman Bilemiycem :) Ancak Bir Şey Sorayım Senin Ps2 Portunda Sıkıntı Olabilir mi Normalde O Sıkıntıları Çıkarmaması Lazım ?
Yok diye biliyorum ama hatırladığım kadarı ile bunu başka forumlarda da okumuştum problemli yani bu yönden. Bir de uyuz... Mesela sök çıkart bilgisayar açıkken çalışmıyor. Yeniden başlatman gerekiyor falan. Bana sorarsan oyuncu klavyesi gerçekten bu işten anlayanların üretebildiği bir şey. Mesela razor ya da roccat gibi firmaların klavyeleri coşuyor... Ayrıca bu kişiyle de alakalı mesela benim ellerim büyük o yüzden bu klavyede çok rahat hareket ediyorum. Eğer küçük olsa bir yerden bir yere yetişmesi çok zor olurdu cidden. Eskiden de laptop klavyesi kadar olanı var da o da küçük gelirdi 10 tuşa birden basardım :D dediğim gibi bir eline al sağına soluna bak falan ;) kauçuk tuşlar öyle çok işe yaramıyor bunu da belirtiyim :D
 

Tepelii

Asistan
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
436
Puanları
18
Yok diye biliyorum ama hatırladığım kadarı ile bunu başka forumlarda da okumuştum problemli yani bu yönden. Bir de uyuz... Mesela sök çıkart bilgisayar açıkken çalışmıyor. Yeniden başlatman gerekiyor falan. Bana sorarsan oyuncu klavyesi gerçekten bu işten anlayanların üretebildiği bir şey. Mesela razor ya da roccat gibi firmaların klavyeleri coşuyor... Ayrıca bu kişiyle de alakalı mesela benim ellerim büyük o yüzden bu klavyede çok rahat hareket ediyorum. Eğer küçük olsa bir yerden bir yere yetişmesi çok zor olurdu cidden. Eskiden de laptop klavyesi kadar olanı var da o da küçük gelirdi 10 tuşa birden basardım :D dediğim gibi bir eline al sağına soluna bak falan ;) kauçuk tuşlar öyle çok işe yaramıyor bunu da belirtiyim :D
Evet O Zaman Alacak Olan Arkadaşın Bu Bilgiler İşine Yarayacaktır :) Hepsi Burada'da Kötü Yorum Yapanda Olmamış Ama Demek ki Tercih Meselesi :D
 

giskur11

Profesör
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
3,501
Puanları
63
Konum
izmir
Arkadaşlar oyun klavyesi arıtorumda A4tech in bir tane aldım 24 tl ye ancak ucu usb değil ve benim pc de de bir temassızlık var USB uçlu fiyat sınırı 40 tl ye kadar olan oyun klavyeleri biliyor musunuz ?
a4tech x7 klavye+mause set öneririm 50-60 civarı klavyesi çok sağlam.Ama dediğin gibi usb oluyor onun içinde usb den ps2 ye döüştürücülerden alsan olur.
 

karacaerc

Profesör
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
2,500
Puanları
38
Evet O Zaman Alacak Olan Arkadaşın Bu Bilgiler İşine Yarayacaktır :) Hepsi Burada'da Kötü Yorum Yapanda Olmamış Ama Demek ki Tercih Meselesi :D
Ben bulduğum yere yazıyorum valla affetmem :D:D Bir dünya marka var, akasa ve a4tech den bıkın artık. Ürünleri çok dandik...
 

giskur11

Profesör
Katılım
9 Eyl 2012
Mesajlar
3,501
Puanları
63
Konum
izmir
Pardon usb yi ps2 ye dönüştürücü bakarsan usb li girişlerini dönüştürebilirsin üstteki yazımın kusuruna bakma.
 

wasp071

Doçent
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
743
Puanları
0
Selam arkadaşlar.Sağlam,güvenilir bir markadan Oyuncu klavyesi ve mausu almak istiyorum. Bütçe max 50 tl.

http://www.vatanbilgisayar.com/Klavye/logitech-920-005205-g103-gaming-keyboard---tr-layout/productdetails.aspx?I_ID=66366#allImages


http://www.vatanbilgisayar.com/Klavye/everest-km-8320-km-8320-kablosuz-gaming-klavye-mouse-set/productdetails.aspx?I_ID=59091

Bu iki secenkte yogunlaşmıs durumdayım.Sorularım olacak
1-Logıtech veya everest klavye konusunda nasıldır.
2-Başka öneriniz varmı .
 
Üst
stat counter