OHA: Türk Hava Yolları'nın müşteriye doğumgünü tebriki sanki biraz samimiyetsiz geldi

Bu konuyu okuyanlar

Mengü Tunçbilen

Öğrenci
Katılım
18 Kasım 2010
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
THY.jpg

Üstte: Üç saat önce havada olmuş olması gereken bu uçağın sahibi THY, sebepsiz rötar nedeniyle hayatlarını altüst ettikleri yolcularına birer "Şeker Bayramınız Kutlu Olsun!" mesajı göndermeyi ihmal etmedi

ANKARA - Şimdiye kadar 18 kere hiç bir sebep vermeden rötar eden, aktarmalı uçuşlarda bagajlarını üç defa kaybedip telefonda kendisine cevap dahi vermeyen, uçuşlarda isteklerini oflaya poflaya yerine getiren Türk Hava Yolları'nın Classic Kart sahibi müşterisi Doğan Beşer'e gönderdiği doğumgünü kutlama emaili sanki biraz samimiyetsiz bulundu.

"Benimle dalga geçiyor olabilirler," dedi THY müşterisi Beşer, doğumgünü kutlama mesajına şüpheli bir ifadeyle göz atarken. "Geçen sefer Miles&Smiles'ımdaki biriken millerle Kayseri'ye iş için dönüş bileti aldım. Dönüşüm aşırı sis nedeniyle ertelenince millerim ve biletim silindi ve yeni bilet almak zorunda kaldım. Şikayet ettiğimde 'bakarız' dediler. Bu beş ay önce oluyor, ne arayan oldu ne soran. Ben aradığımda hala 'bakacağız' diyorlar. Hatta bir keresinde müşteri temsilcisi sinirlenip telefonu suratıma kapattı. Sonra bu doğumgünü tebriki geliyor. Ne bileyim, sanki aslında doğumgünüm pek umurlarında değilmiş gibi bir his var içimde."

THY'nin geçen sene de kendisine bayram kutlama emaili gönderdiğini belirten Beşer, o zaman da o kutlama mesajını samimiyetsiz bulduğunu açıkladı.

"Abi geçen sene Kurban Bayramı kutlama mesajı gönderdiklerinde THY'yle uçuyordum," dedi Beşer, ekşi bir surat ifadesiyle. "Önce internetten biletimi düşük fiyata bir türlü alamadım. Aradığımda ha bire 'bir daha deneyin' dediler ama sonuç aynı. Telefondan daha pahalı bir bilet almak zorunda kaldım. Sonra kardeşim rahatsızlanıp hastaneye kaldırıldığı için biletimin tarihini iki gün ileriye almak istediğimde bana 250 TL ödettiler. Valizlerim kayboldu, bulundu, üç gün sonra yollandı, ve paramparça olmuştu. Ama sağ olsunlar, o arada Kurban Bayramımın 'en içten dilekleriyle mutlu geçmesini' temenni ettiler. Neyse, en azından bütün havayolu şirketleri batarken THY'nin nasıl rekor karlar elde ettiğini anlıyorum artık."

Aynı zamanda Turkcell müşterisi olan ve yurtdışındayken kontör yüklemediği için kendisine bildirilmeden hattı kesilen Beşer, geçen Aralık'ta yollanan "Turkcell yeni yılınızı kutlar!" emailini hem samimiyetsiz hem de alaycı bulduğunu sözlerine ekledi.

(OHA)

http://oltahaberajans.blogspot.com/2010/11/turk-hava-yollarnn-dogumgunu-tebriki.html
 
Üst