Nissan mağduriyeti

Bu konuyu okuyanlar

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Nissan aracım 44 gündür serviste. Öğretmenim yaz tatilimiz rezil rüsva oldu. Sattıkları araçlara parça tedarik edemiyorlar, her şey arabayı satana kadarmış nissanda.
Ben hata edip sıfır araç aldım nissandan ama siz siz olun almayın arkadaşlar.
Nissandan önce pejo vardı onda kesinlikle hiç bir parça sıkıntısı ya da bu 44 gün boyunca yaşadığım rezilliğe benzer bir şey yaşamadım. Pejoyu 5 yıl kullandım onda yaşamadığım sıkıntıları bir yıl kullandığım nissan yaşattı. Bir de pejonun adı çıkmış alınmaz diye.
Nissandan ikinci bir alışveriş düşünmüyorum kimseye de tavsiye etmiyorum. Şikayetvar sitesinde de nasıl bir marka olduğu şikayetlerden belliymiş biz oraya bakmadan aldık ama son pişmanlık fayda etmiyor.
 

DKN NZY

Müdavim
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
13,933
Reaksiyon puanı
10,146
Puanları
113
Yaş
25
Nissan aracım 44 gündür serviste. Öğretmenim yaz tatilimiz rezil rüsva oldu. Sattıkları araçlara parça tedarik edemiyorlar, her şey arabayı satana kadarmış nissanda.
Ben hata edip sıfır araç aldım nissandan ama siz siz olun almayın arkadaşlar.
Nissandan önce pejo vardı onda kesinlikle hiç bir parça sıkıntısı ya da bu 44 gün boyunca yaşadığım rezilliğe benzer bir şey yaşamadım. Pejoyu 5 yıl kullandım onda yaşamadığım sıkıntıları bir yıl kullandığım nissan yaşattı. Bir de pejonun adı çıkmış alınmaz diye.
Nissandan ikinci bir alışveriş düşünmüyorum kimseye de tavsiye etmiyorum. Şikayetvar sitesinde de nasıl bir marka olduğu şikayetlerden belliymiş biz oraya bakmadan aldık ama son pişmanlık fayda etmiyor.
Teknoloji şans işidir
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Teknoloji şans ama markayı kendimiz seçiyoruz. parça desteği bu kadar berbat bir markayı bir daha seçmem ben
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Toyota’yı ben de beğeniyorum ama bütçemize uymadı geçen sene. Bir sonraki arabamın nissan olmayacağı kesin
 

kmurat

Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,488
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,711
Puanları
113
Ülkede üretilen bir Marka seçerseniz, yedek parça sorunu yaşamazsınız. Az sayıda satışı yapılan modellerde parça sorunu olur.
 

KamtariR

Müdavim
Katılım
2 Nisan 2019
Mesajlar
2,506
Reaksiyon puanı
2,697
Puanları
113
Nissan arabaları gerçekten çok kalitedir. Fakat Türkiye pazarında yaygın olmadığı için sorun yaşanıyor. Yoksa kalite olarak kalifiye arabalardır. Türkiye'de pazarı bir yakalasa, tadından yenmeyecek ama...
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Ülkede üretilen bir Marka seçerseniz, yedek parça sorunu yaşamazsınız. Az sayıda satışı yapılan modellerde parça sorunu olur.
kardeşim pejo da ülkede üretilmiyor ama sanayiye gittiğimde hiç bir parça sıkıntısı yaşatmadı bana. nissan bunu huy edinmiş şikayetvar da dünya kadar sıkıntı yaşayan insan var
Mesaj otomatik birleştirildi:

Nissan da modeli ne acaba?
nissan pulsar. sıfır araç sevdasına aldığımız bir araç
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gecmis olsun keske Lada Samara alsaydin hic sorun olmazdi.
olmazdı kardeşim. nissan kabusunu başka markalar yaşatmazdı sanırım. en azından daha önce kullandığım adı çıkmış pejo da yalamazdım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ülkede üretilen bir Marka seçerseniz, yedek parça sorunu yaşamazsınız. Az sayıda satışı yapılan modellerde parça sorunu olur.
arabayı satınalırken özellikle sordum parça sıkıntısı olur mu diye kesinlikle olmaz dediler. yasalarda da 10 yıl parça stoğu zorunluluğu mu ne varmış araştıracam bu konuyu da.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Nissan arabaları gerçekten çok kalitedir. Fakat Türkiye pazarında yaygın olmadığı için sorun yaşanıyor. Yoksa kalite olarak kalifiye arabalardır. Türkiye'de pazarı bir yakalasa, tadından yenmeyecek ama...
kardeşim arabamızın iç malzemesi kaliteli mesela ama herifler 2017 model arabaya öyle kullanışsız bir navigasyon koymuşlarki anlatamam hiç bir işlevi yok sırf navigasyonu var desinler diye konulmuş. ha ben çok kullanmam navigasyon ama araçtaki de kalitesiz
 
Son düzenleme:

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,729
Puanları
113
Yaş
30
Yeni araçların hepsinde tedarik süreci sancılı geçebilir. Alacağınız bir talisman da aynı sorunu yaratabilirdi. Özellikle şu sıralar gümrük ve ithalat kan ağlarken..
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Yeni araçların hepsinde tedarik süreci sancılı geçebilir. Alacağınız bir talisman da aynı sorunu yaratabilirdi. Özellikle şu sıralar gümrük ve ithalat kan ağlarken..
kardeş bu gümrükte ne sıkıntı çıkıyor acaba başkaları da gümrükte sıkıntı var bu aralar dedi. her zamankinden farklı ne oldu bu gümrüğe acaba
 

astegon

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,973
Reaksiyon puanı
1,361
Puanları
113
kardeş bu gümrükte ne sıkıntı çıkıyor acaba başkaları da gümrükte sıkıntı var bu aralar dedi. her zamankinden farklı ne oldu bu gümrüğe acaba

Allah kolaylık versin. Gümrükte olanlar belli. Her şey didik didik ediliyor. Ben Haziran 14'ünde aliexpress den kişisel olarak verdiğim sipariş hala gelmedi. Nerede olduğunu da bilmiyorum.

Tüketici yasası gereği gerekli girişimlerde bulunun derim. Öteki forumdan da okudum yazınızı ve bir avukat ile görüşün durumu belirtin. Gerekli girişimleri başlatın. Hakkınızı yedirmeyin. Mağdur etmiş durumda Nissan sizi. Yasal haklarınızı kullanın derim.
 

kmurat

Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,488
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,711
Puanları
113
Model yeniyse, bu kadar çabuk arıza yapacağı düşünülememiştir ve o nedenle yedek parça üretimi de başlatılmamış olabilir. Gümrük mümrük hikaye. Adamlar Aliexpress'ten sipariş vermiyor İthalat izniyle mall getirtiyor.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,117
Puanları
113
Gerci gumrukten bisey gecirtmek gittikce daha zor oluyor bu nedenle yedek parcalari yerli uretmek zorunda olsalardi bu sorun olmazdi ortak yedek parca olayina girseler cok kara gecerlerdi nerde bunu dusuncekler?
 

lotusadana

Doçent
Katılım
9 Mart 2015
Mesajlar
644
Reaksiyon puanı
220
Puanları
43
Arızayı servise bildirdikten sonra 30 işgünü içerisinde onarım sağlamamışlarsa elinizdeki servis belgesiyle tüketici mahkemesinde dava açın. İade talep edin.
Kısa sürede karar çıkar böyle durumlarda.
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Arızayı servise bildirdikten sonra 30 işgünü içerisinde onarım sağlamamışlarsa elinizdeki servis belgesiyle tüketici mahkemesinde dava açın. İade talep edin.
Kısa sürede karar çıkar böyle durumlarda.
avukatla görüştüm zaten. servis belgesini de ispat içim kullanacağız tabi ama maddi ve manevi tazminat davası açmak istiyorum nissana. gelecek hafta bu işlerle uğraşacağım zaten.
 

lotusadana

Doçent
Katılım
9 Mart 2015
Mesajlar
644
Reaksiyon puanı
220
Puanları
43
Tüketici mahkemeleri tazminat kararı veremez. İşin o yönüne girmezler. Onu hiç karıştırmadan önce araç tarafı halledilmeli.
Manevi tazminat zordur.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,117
Puanları
113
Araci yaptirip satman mantikli bir secenek olur degisim ve iade zor gibi...
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Araci yaptirip satman mantikli bir secenek olur degisim ve iade zor gibi...
evet kardeşim değişim ve iade zor görünüyor. ben daha çok maddi ve manevi tazminat davası açmaya yönlendim ama maneviye de zor demiş bi arkadaş. bakalım artık avukat parasını gözden çıkardım ama kaybetme ihtimalini de düşünmek istemiyorum
 

root61

Müdavim
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,243
Reaksiyon puanı
459
Puanları
83
2013 yılında garantisi devam eden micra nın cvt şanzumanı arızalandı.
Servis aracı alıp yedek araç gönderip 3 gün sonra garantiden şanzıman değiştirip teslim etmişlerdi.
Araba firmaları şu an sinek avlıyorlar müsterileri kendilerine küstürmemeliler. Bak honda silindi gitti.
 

kmurat

Müdavim
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,488
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,711
Puanları
113
Ben sokakta baya yeni tip Honda görüyorum.
 

Darknesia

Öğrenci
Katılım
27 Nisan 2018
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
38
Nissan aracım 44 gündür serviste. Öğretmenim yaz tatilimiz rezil rüsva oldu. Sattıkları araçlara parça tedarik edemiyorlar, her şey arabayı satana kadarmış nissanda.
Ben hata edip sıfır araç aldım nissandan ama siz siz olun almayın arkadaşlar.
Nissandan önce pejo vardı onda kesinlikle hiç bir parça sıkıntısı ya da bu 44 gün boyunca yaşadığım rezilliğe benzer bir şey yaşamadım. Pejoyu 5 yıl kullandım onda yaşamadığım sıkıntıları bir yıl kullandığım nissan yaşattı. Bir de pejonun adı çıkmış alınmaz diye.
Nissandan ikinci bir alışveriş düşünmüyorum kimseye de tavsiye etmiyorum. Şikayetvar sitesinde de nasıl bir marka olduğu şikayetlerden belliymiş biz oraya bakmadan aldık ama son pişmanlık fayda etmiyor.

Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. 10 iş gününü geçtiğinde size rent a car'dan aracınız size teslim edilene kadar araç tahsis etmeleri gerekli. Umarım bu konu ile ilgili size yardımcı olmuşlardır. Bende Nissan'dan mağdur olan biriyim. Aracım Qashqai 2 senede 12 kez servise girdi ve hepsi farklı sebeplerden dolayı. Bir daha Nissan mı? ASLA! Alana da engel olurum, kimseye de tavsiye etmem. Dava yolu sizinde bildiğiniz üzere zorlu ve uzun bir süreç. Ben 6 ay önce değer kaybı ve maddi tazminat davası açtım. Aynı sorunu çıkarmadığı için misli ile değişim davası açamıyorum maalesef. Yıllar süren davalar var. Umarım hakkınızda hayırlısı olur. Hakkınızı sonuna kadar yılmadan arayın. Ayıplı mal satmamayı, insanları mağdur etmemeyi öğrenmeleri gerekiyor. Nissan pişmanlıktır, aracımı sattıktan sonra bir daha kapısından bile geçmeyeceğim! Tekrar geçmiş olsun, tez zamanda işlerini hallolur inşallah.
 

epilepsi25

Öğrenci
Katılım
28 Ağustos 2019
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Merhaba kardeşim teşekkürler size de geçmiş olsun. kazadan sonra kasko 12 günlük araç verdi ve aracı kaskoya geri verdikten sonra yaklaşık bir ay araçsız kaldık. nissan 30 iş günü dolduktan sonra araç verdi bize, 9 gündür ikame araç kullanıyorum. yani servise aracı bıraktıktan 10 gün sonra ikame araç vermiyor bu cimriler paraları kıymetli onların. siz manevi tazminat davası açmamışsınız sanırım. benim yaz tatilim mahvoldu ve şu an çalıştığım ildeyim 50 günü geçti halen aracım serviste. bundan dolayı manevi tazminat davasına daha çok yüklenmek istiyorum. İnşallah siz de hakkınızı alırsınız nissandan. arabamı seviyorum ama bir daha nissan asla almam ve aldırmam. bu araba elimden çıkana kadar nissanla işim olur ondan sonra kapısından geçmem.
 

osos11

Asistan
Katılım
13 Ağustos 2014
Mesajlar
436
Reaksiyon puanı
124
Puanları
43
Toyota’yı ben de beğeniyorum ama bütçemize uymadı geçen sene. Bir sonraki arabamın nissan olmayacağı kesin

Renault ile ortak olunca çok bozdular. Eski hakiki Japon malı araçları hâlâ taş gibi. Parçalarıda çoğu yerde bulunabiliyor.
 
Üst