Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kardes bende anca istediği kadar puan toplayabiliyom bazen 2 ye katladığımda oluyor.
Püf noktası yolun işaretli bölümleri bence burada arabayı fazla sarsmadan drift yapmaya çalış.
Ancak bunu diyebilirim ama eski oyunlara nazaran acaip zorlamışlar drift kısmını.
Bende modifiyeli BMW 135 Coupe ve Chevrolet Camaro (yine modifiyeli ) SS var.Aslında Tier2'de drift bölümünde kendisi veriyor arabayı ama başka zamanda 135 Coupe almaya mecbur bırakıyor.Yani Camaro'yu alamıyorum.Şu an Tier 2'de drift bölümünün 1. kısmındayım.Orda Nissan 370Z veriyor yanılmıyorsam.
Ben Mazda RX-7 kullanıyordum. Ancak istediği puanı biraz geçip birinci oluyordum.
Yapılamayacak kadar zor değil. Quick race bölümünden kendini geliştirebilirsin.
Valla bende ilk birkaç turda zorlanmıştım ama sonra alışınca işte az çok geçtim hatta öyle bir alışmıştım ki araba bir keresinde uzun bir yolu yan yan kayarak bitirmişti uzun dediysem fazla uzun değil sonra dönüşü yaptıktan sonra düz yol vardı düz yolu yan yan bitirdim genelde de fark atıyordum diğer adamlara ama gerçekten araba seçimi bayağı önemli bu drift olayında.
Valla ben dönüşlerde basıyordum araba dönerken bırakıyordum tuşu sonra tekrar kontrolü alıyordum elime ama çok oldu sildim ben o oyunu.
Hele dönüşlerde sakın sağ sol tuşuna basılı tutma benim tavsiyem bu.
Araçtan başka herşeye benziyordu hurdacıya versin küfür ederdi sana öyle diyim yani.
Neyseki sadece otomatik seçilen arabalar bölümünde bir araba çok iyi gelmişti yeşildi orjinali oyunda unuttum ismini ama sonu 7di galiba birde 8 i vardı şimdi dilimin ucunda ama işte söyleyemiyorum çok iyi drift aracıydı gerçekten iyi driftler yaptım o araçla.
sen viraja girdiğinde drifte başlıyorsun burası normal. ama bilgisayar kendisi direksiyonu kırıp toparlatmaya çalışıyor. işte buna izin verme. sen yine direksiyonu viraja göre çevirmeye çalış (bu dediğim driftte tokyo bölümünde sonuna doğru uzun bi u şeklinde viraj var, orda çok işe yarıyor ) normal virajlarda ise drifte başla, gazı bırak veya bas-bırak yap. yani gazı kendin ayarla. spin atmaya bir çözüm olabilir. yani diyeceğim driftte (90 derecelik virajlarda) gaza basılı tutmucan. gaz kontrol altında olcak. benim drift tarzım bu. umarım yardımcı olmuşumdur.
Gidiyorsun bir tane Logitech G25 alıyorsun. Sonra virajlarda hafif ayagını gazdan cekiyorsun , hafif debriyaja basılı tutuyorsun . Dönüşlerde gaza çok yüklenmeden ara gazı veriyorsun . Drifte ters mantık vardır. Sol doğru kayarken tekerler sağa dönecek sağa doğru kayarken tekerler sola dönecek. Kaydırmak içinde el freni yerine vitesi düşürürsen teker pati koyar daha çok puan toplarsın. Alacağın araba çok hızlı olmasına değil atik olması dikkat edeceksin özellikle 1 ve 3 vitesleri kalkışları çok iyi olmalı. 1. ve 2. vites geçişi arası çok kısa ve ya çok uzun olan arabaları seçme.
Ben böyle oynuyorum
Dipnot ; Direksiyonu döndürürken parmalarınla kavrayak degil avuç içinle döndürürsen daha kolay olur
valla bende direksiyonla oynuyorum bende gt serisi var zaten feed back sayesinde aracı hissettiğiniz için refleksleriniz otomatik yanıt veriyor ben direksiyonu yumuşak çevirip hemen sert bir hareketle başlatıyorum drifti klavye ile zor oluyor
valla bende direksiyonla oynuyorum bende gt serisi var zaten feed back sayesinde aracı hissettiğiniz için refleksleriniz otomatik yanıt veriyor ben direksiyonu yumuşak çevirip hemen sert bir hareketle başlatıyorum drifti klavye ile zor oluyor