N11

Bu konuyu okuyanlar

afilli

Öğrenci
Katılım
12 Aralık 2007
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
1
Puanları
6
Sayın Arkadaşlar,
N11 den 4 tane metal usb bellek aldım.usb ler bozuk çıktı .Yetkili servisine gönderdim. Servis bana ürünlerin SAHTE olduğu ile ilgili rapor gönderdi.Yaklaşık 2 aydır bunun için uğraşıyorum , ürünleri iade edip ücretini almak istiyorum N11 sürekli olarak çamura yatıyor , oyalıyor.Her aradığımda biz sizi arayacağız diyorlar.Bu ürünlerin sahte olduğunun servis raporu var.
N11 den ürün almak isteyenlere DUYURULUR...
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Sayın Arkadaşlar,
N11 den 4 tane metal usb bellek aldım.usb ler bozuk çıktı .Yetkili servisine gönderdim. Servis bana ürünlerin SAHTE olduğu ile ilgili rapor gönderdi.Yaklaşık 2 aydır bunun için uğraşıyorum , ürünleri iade edip ücretini almak istiyorum N11 sürekli olarak çamura yatıyor , oyalıyor.Her aradığımda biz sizi arayacağız diyorlar.Bu ürünlerin sahte olduğunun servis raporu var.
N11 den ürün almak isteyenlere DUYURULUR...
N11'den aldığın ürünleri kutularına koy, senin adına kesmiş oldukları fatura ile beklemeden servis raporunuda dosyaya ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurunu yap. Gerisini tüketici hakem heyeti halledecektir. Ücret iadesi kararı çıkar tahminimce.
 

Son mesajlar

Üst