MSI 1080 TI LIGHTNING Z Coil Whine Servispoint iade almadı !

Bu konuyu okuyanlar

emirhan1270

Öğrenci
Katılım
4 Mayıs 2015
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
1
Puanları
6
15.12.2017 Tarihinde MSI 1080 TI LIGHTNING Z Ekran kartını aldım oyun açınca ekran kartından garip sesler geliyordu bende biraz araştırma yaptım sorunun Coil Whine yani bobin sızlması olduğunu öğrendim ilk önce ekran kartından şüphelenmedim direk Corsair CX750 80+ Bronze olan PSUmu değiştirdim yerine Super GD 850W 80+ Gold aldım aynı ses devam ediyordu. bende bilgisayarı onboarda oyun çalıştırıp test ettim ses yoktu kesin emin olmak için 1070 ekran kartıyla test ettim ses yine yoktu o sesle kullanmaya çalışıyordum ekran kartını ama artık sabır sabır derken artık dayanamayıp 16.01.2018 tarihinde ServisPoint'e yolladım 1 Gün sonra ellerine ulaştı 2 gün sonra bana şöyle dendi:
Ekran kartınızı burada denedik özellikle de ayrıca inceledik belirttiğiniz derecede yüksek bir ses duyulmuyor. Standart dışı bir durumla karşılaşmadık.Emin olmak için tekrar platforma takıp farklı platformlarda tekrar test ettik ama durum aynı. Kartınız normal MSI standartlarının haricinde bir ses yok. Dedi ServisPoint. sesi kabul ediyorlar. 20.01.2017 Tarihinde ekran kartım elime ulaştı. bende MSI Globla durumu belirttim bana geri dönüş yapılcağı söylendi 1 gün sonra ServisPointen Geri Dönüş yapıldı şöyle yazmışlardı:
Servisimize göndermiş olduğunuz MSI marka, GeForce GTX 1080 Ti LIGHTNING Z model, ******* seri numaralı ekran kartı kontrolleri sırasında belirtmiş olduğunu Coil Whne sıkıntısına maalesef rastlanmamıştır. Satın almış olduğunuz ekran kartı yüksek bir model olup, 3 adet 8 pin elektrik girişi bulunmaktadır. Coil whine sesleri daha çok ekran kartından değil, elektrik tesisatından ve güç kaynağından kaynaklanmaktadır. Özellikle seçmiş olduğunuz ekran kartının güç gereksinimi, belirtmiş olduğunuz GTX 1070 ekran kartından daha fazladır. Basit bir karşılaştırma yapacak olursak, GTX 1070 ekran kartı 1 adet 6 pin ve 1 adet 8 pin güç girişi bulunmaktadır ancak GTX 1080 Ti modelinizde 3 adet 8 pin girişi bulunmaktadır. Neredeyse güç istenimi 1,5 2 katıdır. Bu nedenden ötürü GTX 1070 ekran kartını kullanırsak sorun görmeyip ancak GTX 1080 ekran kartını kullandığınızda stabil elektrik akışı olmadığından Coil whine sesinden rahatsız olabiliyor olabilirsiniz. Size önerimiz bu denli güç bir ekran kartını 1000W üstü Gold sertifikalı bir güç kaynağı ile kullanmanızdır. Coil Whine dediğiniz ses aslında, ekran kartı üzerindeki bobinlerin üzerinden geçen akım/elektrik nedeniyle bobinler içindeki tellerin sıkışıp-genişlemesinden meydana gelmektedir.
Başka bir konuda yardımımızı isterseniz lütfen paylaşın.

Suçu PSU yüklediler hem OnBoarda hemde farklı bir ekran kartından ve farklı bir test etmeme rağmen ses çıkmıyordu ama servispoint ve MSI Global ısrarla PSUya suç atıyor ama sesi kabul ediyorlar yukarda yazdıklarına göre "Kartınız normal MSI standartlarının haricinde bir ses yok" "belirttiğiniz derecede yüksek bir ses duyulmuyor."

Arkadaşlar ne yapabilirim ekran kartımın iadesini veya değişimini yapmıyorlar ne yapmamı önerirsiniz ?

MSI 1080 TI LIGHTNING Z COİLWHİNE VİDEOSU İÇİN TIKLAYIN

1070 İle PSU DAN GELİP GELMEDİĞİNİ TEST ETME VİDEOSU İÇİN TIKLAYIN

MSI GLOBALE AÇTIĞIM KONUYU GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,994
Puanları
113
Tüketici haklarına başvurun.Videoyu izlerken ben rahatsız oldum o derece.Böyle bir ses ile oyun oynamak kesinlikle mümkün değil.Birde 1000w istemişler sanki SLI yapıyorsunuz.850W +Gold sertifikalı bir PSU gayet yeterli.Bu iş belki sizi biraz uğraştırabilir ama hakkınızı sonuna kadar arayın bence.Elinizdeki kart az para eden bir ürün değil.
 

emirhan1270

Öğrenci
Katılım
4 Mayıs 2015
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
1
Puanları
6
Elimden geleni yapıcam. Bir kez daha ServisPointe Yollicam ekran kartını eğer yine bir sorun yok derlerse Tüketici Haklarına vermekten başka çarem kalmicak.
 

Dentist23

Doçent
Katılım
10 Nisan 2016
Mesajlar
502
Reaksiyon puanı
165
Puanları
43
Yaş
33
Bu cızırtıyla iyi bile dayanmışsınız. Kesinlikle tüketici hakem heyetine başvurun hakkınızı arayın.
 

emirhan1270

Öğrenci
Katılım
4 Mayıs 2015
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
1
Puanları
6
SerivsPointen Cevap Geldi:

Merhaba Emirhan bey,


Ürünün dikkatime gönderimini sağlarsanız, değişim/iade işlemi yapılacaktır.

Ürünün yenisini veya para iadesini satıcı firma ile görüşebilirsiniz.

Ancak, alacağınız farklı marka farklı model bir ekran kartı olsa da aynı sorunu yaşama riskiniz bulunmaktadır.

Bilginiz olsun.

Çok mutlu oldum. çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar :)
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,243
Reaksiyon puanı
459
Puanları
83
CW siz 1080ti var mı?
 
Üst