Mouse Pad Öneri Lazım Arkadaşlar

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
908
Beğeniler
154
Puanları
43
Konum
Ordu
#1
Arkadaşlar selamlar. Harçlıkları aldık ve onları harcama yönünde ilerleyeceğiz inşallah :D. Sorum şu arkadaşlar ben böyle RGB efektleri çok seven bir insanım renkleri falan biliyorsunuz RGB Mousepadler bile çıktı artık. Sizce en fazla 30 TL verip Klavye'yide kapsayan dev gibi mousepadlardan mı alsam, yoksa Mouse'me uyan RGB 100 TL olan Bloody'nin Mousepadini mi alsam, yoksa aşırı aşırı aşırı hoşuma giden 150TL'lik Everest RGB yi mi alsam. Sizce bu 3 seçenkten hangisi arkadaşlar ? Yani Everest ne bileyim mouse pade 150 TL verecek kadar değer mi bilmiyorum alt tarafı mouse pad ama işte gönlüm de onda yani sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ?
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
908
Beğeniler
154
Puanları
43
Konum
Ordu
#3
Bloody A90'ım hayli hayli yetiyor ki hocam gerek yok çok memnunum ben :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ve biraz böyle aldığım şeyler gözüme güzel gözükmesi gerektiğinden bunlar cidden ilgimi çekmiyor hocam. Meslea Rampage Shine var ya Razer mamba gibi olan o çok hoşuma gidiyor ama benim mousenin yanlarınada RGB attırılmış versiyonu o yüzden mouseyi satıp da onlara para vermek ne bileyim olmaz şu an gerek yok :D.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
908
Beğeniler
154
Puanları
43
Konum
Ordu
#5
Bilmiyorum hocam ya 15 TL daha veririm o fiyata da RGB olan türler var onlara bakarım ya bilemiyorum hocam bunu da alacağıma gider klavyeyide kapsayan büyükleri alırım o yüzden bunu almam gibi ya.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Aynen Elba olabilir hocam. Razer'i alabilirdim ama 2 yerde sorun var 1. Ben bir şeyin setini tüm ürünleriyle dizmek isteyen biriyim. Yani Mousem Bloody olduğu için o Mousepad'i de almak istiyorum. Mesela kulaklığı sattığım da ( Bazı sorunları var ) Bloody'nin 7.1 destekli kulaklığı var ve 149 TL yani fiyatı da çok iyi ondan dolayı her şeyi Bloody almam lazım gibi hissediyorum. Ve Mousepad baktım da kutu açılımına biraz küçük geldi bu benim SGM X7 deki mousepad ile aynı boyutta o sıkıntı azıcık :D. Eğer rgb lerde aynı boydaysa almam 100 TL ye o kadar küçük pad gereksiz biraz. Everest'i yani istediğim mouse padi alırsam sırasıyla tüm ekipmanları satıp dizerim. Neden derseniz sadece bir mousepad için mi derseniz yok hocam. Bu Shine var ya 100TL'ye çok hoşuma giden tasarımı var, kulaklığıda yine o fiyatlarda 7.1 destekli gayet iyi, tek sıkıntı klavye 300 civarı ve azıcık pahallı ama zamanla onuda alırım ve iş biter diye düşünüyorum. Bilmiyorum kısaca kafam çok karışık :D.
 
Son düzenleme:

Death Mark

Dead Or Alive
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
25,125
Beğeniler
12,779
Puanları
113
Konum
Dead World
#6
Bilmiyorum hocam ya 15 TL daha veririm o fiyata da RGB olan türler var onlara bakarım ya bilemiyorum hocam bunu da alacağıma gider klavyeyide kapsayan büyükleri alırım o yüzden bunu almam gibi ya.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Aynen Elba olabilir hocam. Razer'i alabilirdim ama 2 yerde sorun var 1. Ben bir şeyin setini tüm ürünleriyle dizmek isteyen biriyim. Yani Mousem Bloody olduğu için o Mousepad'i de almak istiyorum. Mesela kulaklığı sattığım da ( Bazı sorunları var ) Bloody'nin 7.1 destekli kulaklığı var ve 149 TL yani fiyatı da çok iyi ondan dolayı her şeyi Bloody almam lazım gibi hissediyorum. Ve Mousepad baktım da kutu açılımına biraz küçük geldi bu benim SGM X7 deki mousepad ile aynı boyutta o sıkıntı azıcık :D. Eğer rgb lerde aynı boydaysa almam 100 TL ye o kadar küçük pad gereksiz biraz. Everest'i yani istediğim mouse padi alırsam sırasıyla tüm ekipmanları satıp dizerim. Neden derseniz sadece bir mousepad için mi derseniz yok hocam. Bu Shine var ya 100TL'ye çok hoşuma giden tasarımı var, kulaklığıda yine o fiyatlarda 7.1 destekli gayet iyi, tek sıkıntı klavye 300 civarı ve azıcık pahallı ama zamanla onuda alırım ve iş biter diye düşünüyorum. Bilmiyorum kısaca kafam çok karışık :D.
Everest'in malları fazla kaliteli değil. Şikayetçi olan insan çok. Bende mouse'u var. Tekerleğin hassasiyeti bozuldu daha ağır çalışıyor.
 
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
908
Beğeniler
154
Puanları
43
Konum
Ordu
#7
Everest'in malları fazla kaliteli değil. Şikayetçi olan insan çok. Bende mouse'u var. Tekerleğin hassasiyeti bozuldu daha ağır çalışıyor.
Hocam dediğim gibi SGM X7 vardı ya aldığım günün 3 saat sonrasında sol tık basmamaya başladı böyle inanılmazdı ama bilmiyorum son zamanlarda yaptığı ekipmanlar galiba iyi ya. Önerenler sayfalarda var ama bilemedim hocam.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
43
Beğeniler
10
Puanları
8
Konum
İstanbul
#9
Arkadaşlar selamlar. Harçlıkları aldık ve onları harcama yönünde ilerleyeceğiz inşallah :D. Sorum şu arkadaşlar ben böyle RGB efektleri çok seven bir insanım renkleri falan biliyorsunuz RGB Mousepadler bile çıktı artık. Sizce en fazla 30 TL verip Klavye'yide kapsayan dev gibi mousepadlardan mı alsam, yoksa Mouse'me uyan RGB 100 TL olan Bloody'nin Mousepadini mi alsam, yoksa aşırı aşırı aşırı hoşuma giden 150TL'lik Everest RGB yi mi alsam. Sizce bu 3 seçenkten hangisi arkadaşlar ? Yani Everest ne bileyim mouse pade 150 TL verecek kadar değer mi bilmiyorum alt tarafı mouse pad ama işte gönlüm de onda yani sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ?
Steelseries qck limited ı öneririm benim qck prism olmasa ondan alırdım. Dokunuşu çok yumuşak uzun oyun saatlerinde rahatlık sunacaktır.
 

Benzer Konular

Üst
stat counter