Moderatörler (Deneme Süresi)

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Moderatörler Deneme Süresinden Geçmeli mi?

  • Evet.Gerekli.

    Kullanılan: 61 73.5%
  • Hayır.Gerek Yok.

    Kullanılan: 22 26.5%

  • Kullanılan toplam oy
    83

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

findukfaresi

Dekan
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
7,349
Puanları
0
bence bundan sonra bir hatamız olursa acımayın eleştirin derin ben. böyle böyle kendimizi geliştiririz.
 

osmanhasimcan

Asistan
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
177
Puanları
0
bende bir yöneticiyim..
moderatörlük ve editörlük sıradan işler değildir. moderatörlük bir forum için son derece önemli görevdir. mesaj sayısına göre değerlendirmek de son derece basit bir seçimdir..
bir moderatör forum bilgisine ve yetkilerinin bilincinde olacak şekilde bilgi sahibi olmalıdır
bir moderatörde mesaj sayısından çok üyelerin dikkatini çekebilecek etkili çalışmalar gözlemlenmelidir... ayrıca web üzerinde ve programlar hakkında azda olsa bilgiye sahip olmalıdır...
msn ve facebook kullanmakla counter strike crysis oynamakla, bilgisayarı açıp kapatmakla bu işler öğrenilmiyor....

türkiyede bazı forumlarda sırf iş olsun diye hiç bir bilgiye sahip olmayanlar mesaj sayısı çok diye admin oluyor. bu iş oyuncak değil. eğer oyuncak olursa o forumda ciddiyet yoktur demektir..

saygılarımla..
 

TehPARADOX

Profesör
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
2,145
Puanları
0
bende bir yöneticiyim..
moderatörlük ve editörlük sıradan işler değildir. moderatörlük bir forum için son derece önemli görevdir. mesaj sayısına göre değerlendirmek de son derece basit bir seçimdir..
bir moderatör forum bilgisine ve yetkilerinin bilincinde olacak şekilde bilgi sahibi olmalıdır
bir moderatörde mesaj sayısından çok üyelerin dikkatini çekebilecek etkili çalışmalar gözlemlenmelidir... ayrıca web üzerinde ve programlar hakkında azda olsa bilgiye sahip olmalıdır...
msn ve facebook kullanmakla counter strike crysis oynamakla, bilgisayarı açıp kapatmakla bu işler öğrenilmiyor....

türkiyede bazı forumlarda sırf iş olsun diye hiç bir bilgiye sahip olmayanlar mesaj sayısı çok diye admin oluyor. bu iş oyuncak değil. eğer oyuncak olursa o forumda ciddiyet yoktur demektir..

saygılarımla..
Katılmamak elde değil.
 

acuster

Asistan
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
220
Puanları
0
Burda Önüne geleni MOdaratör olduğuna ve çoğunun İşini doğru yapmadığını üyelerle AŞIRI samimi olduğunu düşünüyorum(Hepsinin değil).
 

Mert Ahmet

Dekan
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
5,724
Puanları
48
Benim eskiden takıldığım bir forumda konu üzerinde uzman olan kişiler moderatör olurdu. Mesela donanım sorunları bölümüne iyi donanım bilen sorunu olanlara yardım edebilecek biri seçilirdi. Bunun her forumda böyle olması gerektiğini düşünüyorum. İyi bir uygulamaydı bana göre :)
 

braveheart.fb

Profesör
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
1,984
Puanları
48
BURADA daha mantıklı bir öneri gelmişti; Moderatörler ATANMASIN
Üyeler SEÇSİN. Orda bile "nayır n'lamaz" denmişti.
 

TehPARADOX

Profesör
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
2,145
Puanları
0
Bir tane evet gerekli diyecek moderatörümüz gelecek mi acaba konuya?
 

Karargaht

Dekan
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
9,282
Puanları
48
Bi hata yada yeterlilik olmazsa göreve son verilir zaten. Kasmayalım forumu. :)
 

Persona Grata

Profesör
Onursal Üye
Katılım
21 Ara 2009
Mesajlar
3,530
Puanları
48
Kendisine verilen görevinde yeterli bulunmayan moderatörün görevine son verilecektir zaten.
 

ugurhanuslu

Profesör
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
1,704
Puanları
48
by efsane hakkında
Moderatör Alımında Üyelerde Olması Gereken Kriterler

2) Daha önce ceza almamış olmalıdır.
ve
ceza puanım yok ama bi defa banlandım 3 günlüğüne ,o zaman ne ceza puan sistemi gelmişti, ne de af çıkmıştı, umarım mod olabilirim
kabul edilmediysen nasıl moderatör oldun?
üyelik hakkında:) soracağım soru şuydu ; eğer kabul edilmememin sebebi 1 defa ceza almam ise eğer başka üyelikle foruma devam etseydim mod olabilirmiydim?:) sadece merak kimse üstüne alınmasın lütfen :)

biraz çelişkili.

findukfaresi hakkında ise
ben olmam. ama çok isterseniz nolur falan derseniz olurum da:)

biraz
yalvardınızmı?

0ReiS0 için ise nasıl yani?
Her Alan İçin Uyur Gezer Misali Başvurdum :)

Hayırlı görevler!
 

SmiLey

Profesör
Onursal Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
2,175
Puanları
48
Uğurhanuslu sanırım siz de başvurmuştunuz ve yeterli olgunluğu taşımadığınızdan kabul edilmemiştiniz. By efsane hakkında yönetim orada açıklama yaptı. Belli bir gruba -niteliğini tam hatırlamıyorum- ceza alsa dahi şimdi başvurabileceğini söylemişlerdi. Findukfaresi konusuna gelince, bildiğiniz gibi yönetimde bayan* sayısı az. Ve siz de bunu sürekli gündeme getirmiştiniz. Ve findukfaresi ise başvurduğu bölümde yeterli bulundu ve kabul edildi. Görevini de çok iyi yapıyor diğer yeni mod. arkadaşlar gibi. Reis konusuna gelince de sonuçta biz orada tek bir alana başvurun demedik. Arkadaş da yanılmıyorsam "kendisine uygun" bölümlere başvurmuştu. Başvurular değerlendirildiğinde açıkta kalan bir bölüme yerleştirildi sonuçta. Ve ayrıca yine findukfaresi konusunda bir söz daha sarfetmek istiyorum. Hatırlarsanız sizler bundan birkaç ay önce "Sağlık Bölümü Açılsın" başlıklı bir konu açmıştınız ve ısrarla findukfaresi mod. olsun demiştiniz. Şimdi neden böyle bir çelişkiye düştünüz ki? :)

Sonuçta Uğurhanuslu başkalarının açıklarını bulmak ve o bölümleri hakeden arkadaşlara böyle ithamlarda bulunmak doğru değildir. Eleştirmek serbest tabii ki. Ama burada eleştiriden çok üstü kapalı "imalar" var. Sonuçta bizi haksız çıkarmadın.

# Bu açıklamayı kendi adıma yaptım. Kendi düşüncelerimi yansıttım. :)
 

findukfaresi

Dekan
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
7,349
Puanları
0
teşekkürler smiley.

uğurhanuslu o ben olmam yalvarırsanız belki espiri amaçlı yazılmış bir yorumdu :)
 

TehPARADOX

Profesör
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
2,145
Puanları
0
Moderatörler veya yöneticiler anketin sonucunu nasıl yorumluyor?
 

keyloger

Rektör
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
13,293
Puanları
63
by efsane hakkında

ve

kabul edilmediysen nasıl moderatör oldun?



biraz çelişkili.

findukfaresi hakkında ise

yalvardınızmı?

0ReiS0 için ise nasıl yani?



Hayırlı görevler!
Şimdi efendim, bu arkadaşların alımı sırasında mod olduğum için, değerlendirme aşaması hakkında az çok fikrim var.

by_efsane'nin cezası "genel af"tan önce büyük ihtimal, çünkü kayıtlarda cezası gözükmüyor. Buna rağmen arkadaşın bunu belirtiyor olması bizce dürüstlüğünü gösterir.

findukfaresine yalvarmadık, o konuda sadece 1-2 arkadaş ol bizce diye mesaj yazdık, konunun devamını okursan göreceksin zaten. Sonrasında yine tartışıldı ve uygun görüldü.

0reis0 için evet biraz fazla bölüme başvurmuştu, ancak bu onun o başvurduğu bütün bölümlere mod olduğunu göstermez, biz içinden olabilecekleri seçtik. Bu şekilde başvuru bazen avantaj sağlarken, bazen de büyük dezavantajlar sağlayabiliyor. O sizin forumdaki hal, davranış ve konulara olan hakimiyetinize göre değişiyor.

Anketin sonucuna gelince, burada mod olan kimsenin ömürlük olduğunu sanmayın. Eskiler bilir kimler geldi, kimler geçti. Kimisi kendi istediğiyle, kimisi de uygun görülmediği için... Yani bütün modlar zaten sürekli bir denetim altında, içiniz rahat olsun...
 

ugurhanuslu

Profesör
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
1,704
Puanları
48
Uğurhanuslu sanırım siz de başvurmuştunuz ve yeterli olgunluğu taşımadığınızdan kabul edilmemiştiniz. By efsane hakkında yönetim orada açıklama yaptı. Belli bir gruba -niteliğini tam hatırlamıyorum- ceza alsa dahi şimdi başvurabileceğini söylemişlerdi. Findukfaresi konusuna gelince, bildiğiniz gibi yönetimde bayan* sayısı az. Ve siz de bunu sürekli gündeme getirmiştiniz. Ve findukfaresi ise başvurduğu bölümde yeterli bulundu ve kabul edildi. Görevini de çok iyi yapıyor diğer yeni mod. arkadaşlar gibi. Reis konusuna gelince de sonuçta biz orada tek bir alana başvurun demedik. Arkadaş da yanılmıyorsam "kendisine uygun" bölümlere başvurmuştu. Başvurular değerlendirildiğinde açıkta kalan bir bölüme yerleştirildi sonuçta. Ve ayrıca yine findukfaresi konusunda bir söz daha sarfetmek istiyorum. Hatırlarsanız sizler bundan birkaç ay önce "Sağlık Bölümü Açılsın" başlıklı bir konu açmıştınız ve ısrarla findukfaresi mod. olsun demiştiniz. Şimdi neden böyle bir çelişkiye düştünüz ki? :)

Sonuçta Uğurhanuslu başkalarının açıklarını bulmak ve o bölümleri hakeden arkadaşlara böyle ithamlarda bulunmak doğru değildir. Eleştirmek serbest tabii ki. Ama burada eleştiriden çok üstü kapalı "imalar" var. Sonuçta bizi haksız çıkarmadın.

# Bu açıklamayı kendi adıma yaptım. Kendi düşüncelerimi yansıttım. :)
Öncelikle yorumunuz için teşekkürler.
zaten başvurumun yaşımdan dolayı kabul edilmeyeceğini az-çok biliyordum. bunları yazmamın sebebi moderator olamamam değildir. moderator olunca kimse ekstradan bir şey kazanmaz, sadece buradaki yönetime katkıda bulunur. yanlış mıyım? olamamam konusunda hiç bir sorunum yok. mesajlarımı incelerseniz sağlık bölümü ile ilgili hiçbir konu açmadım. findukfaresi moderatör olsun diye bir şey belirtmedim. kimsenin görevini yerine getirmediği hakkında da bir şikayetim yok. yönetime attığım bir çamur yok bu zamana kadar. şu ana kadar herkes görevini layığıyla. zaten sadece bu konudaki yazıları yazarken moderator arkadaşlar hakkında ufacık bir araştırma yaptım. o da sadece konuya yorum getirmem içindi. yoksa daha önce hiçbir moderatoru araştırmadım, banane zaten. findukfaresi ni zaten az çok tamam söyle rahatla' daki mesajlarındaki samimiyetten tanıyorum. o mesajı koymakla hata ettim. şaka yaptığını biliyordum. Ben yine söylüyorum forumda ki bayan sayısının az olduğunu dile getirmedim hiç bir zaman. forum a bayanlan için girmiyoruz sonuçta. Reis hakkında oradaki uyurgezer misali lafına takılmıştım.


*****************************************************************************************************
teşekkürler smiley.

uğurhanuslu o ben olmam yalvarırsanız belki espiri amaçlı yazılmış bir yorumdu :)
yukarıda belirttim :)

*****************************************************************************************************
Sizin yorumunuz için de çok teşekkürler.
Şimdi efendim, bu arkadaşların alımı sırasında mod olduğum için, değerlendirme aşaması hakkında az çok fikrim var.

by_efsane'nin cezası "genel af"tan önce büyük ihtimal, çünkü kayıtlarda cezası gözükmüyor. Buna rağmen arkadaşın bunu belirtiyor olması bizce dürüstlüğünü gösterir.

findukfaresine yalvarmadık, o konuda sadece 1-2 arkadaş ol bizce diye mesaj yazdık, konunun devamını okursan göreceksin zaten. Sonrasında yine tartışıldı ve uygun görüldü.

0reis0 için evet biraz fazla bölüme başvurmuştu, ancak bu onun o başvurduğu bütün bölümlere mod olduğunu göstermez, biz içinden olabilecekleri seçtik. Bu şekilde başvuru bazen avantaj sağlarken, bazen de büyük dezavantajlar sağlayabiliyor. O sizin forumdaki hal, davranış ve konulara olan hakimiyetinize göre değişiyor.

Anketin sonucuna gelince, burada mod olan kimsenin ömürlük olduğunu sanmayın. Eskiler bilir kimler geldi, kimler geçti. Kimisi kendi istediğiyle, kimisi de uygun görülmediği için... Yani bütün modlar zaten sürekli bir denetim altında, içiniz rahat olsun...
by efsane arkadaşımız hakkında ise zaten eğer yönetim uygun görürse alır. ama kendisi caza aldım ama affa denk gelmedim demişti. o yüzden öyle bir kanıya vardım. tabiki moderatorler sürekli görev başında kalmıyor. zamanla ya kendi istekleriyle ya da yetersiz görüldüklerinde görevden alınıyor. şahit oldum.

iyi günler.
 

SmiLey

Profesör
Onursal Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
2,175
Puanları
48
Öncelikle yorumunuz için teşekkürler.
zaten başvurumun yaşımdan dolayı kabul edilmeyeceğini az-çok biliyordum. bunları yazmamın sebebi moderator olamamam değildir. moderator olunca kimse ekstradan bir şey kazanmaz, sadece buradaki yönetime katkıda bulunur. yanlış mıyım? olamamam konusunda hiç bir sorunum yok. mesajlarımı incelerseniz sağlık bölümü ile ilgili hiçbir konu açmadım. findukfaresi moderatör olsun diye bir şey belirtmedim. kimsenin görevini yerine getirmediği hakkında da bir şikayetim yok. yönetime attığım bir çamur yok bu zamana kadar. şu ana kadar herkes görevini layığıyla. zaten sadece bu konudaki yazıları yazarken moderator arkadaşlar hakkında ufacık bir araştırma yaptım. o da sadece konuya yorum getirmem içindi. yoksa daha önce hiçbir moderatoru araştırmadım, banane zaten. findukfaresi ni zaten az çok tamam söyle rahatla' daki mesajlarındaki samimiyetten tanıyorum. o mesajı koymakla hata ettim. şaka yaptığını biliyordum. Ben yine söylüyorum forumda ki bayan sayısının az olduğunu dile getirmedim hiç bir zaman. forum a bayanlan için girmiyoruz sonuçta. Reis hakkında oradaki uyurgezer misali lafına takılmıştım.
Sonuçta sen getirmesen dahi dile getirenlerin sayısı fazlaydı. Ayrıca yaştan dolayı elenmedin. Olgunluğunu taşıyamadığından dolayı elendin. -bence- Yaş olarak aramızda fazla bir fark yok. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
stat counter