Microsoft mobile geri dönse alırmıydınız?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,037
Puanları
113
Evet arkadaşlar yakın zamanda fişi çekilen Microsoft mobile geri dönse alırmıydınız? ( Bu arada kanka pubg destekliyormu? ) Artı yönleri multi tasking, pro uygulamalar, stabil ve az donanımla çalışan bir cihaz olsa ve elinizde sadece özel şirketler için üretilmiş bir iş çözümü tarzı bir alet olabilirdi şuan yada belli başlı uygulamalar tarayıcıdan girilmesi gerekebilirdi...
Öteki taraftan yüklemeye korktuğunuz zibilyon çeşit spyware içeren kamera efekt uygulaması ve artık oynamadığınız bazı anlamsız oyunlardanda mahrum olabilirdiniz. Sizce Microsoft neden başarısız oldu? Yada geri dönse başarılı olabilirmi? Benim aklıma gelen ilk sebep uygulama msğazası boştu vede çok çabuk cihazlar güncelliğini yazılımsal olarak yitirecek şekilde güncelleme alamıyordu. Sizin ileriye yönelik fikirleriniz nedir....
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
1,359
Puanları
113
Konum
İzmir
Evet arkadaşlar yakın zamanda fişi çekilen Microsoft mobile geri dönse alırmıydınız? ( Bu arada kanka pubg destekliyormu? ) Artı yönleri multi tasking, pro uygulamalar, stabil ve az donanımla çalışan bir cihaz olsa ve elinizde sadece özel şirketler için üretilmiş bir iş çözümü tarzı bir alet olabilirdi şuan yada belli başlı uygulamalar tarayıcıdan girilmesi gerekebilirdi...
Öteki taraftan yüklemeye korktuğunuz zibilyon çeşit spyware içeren kamera efekt uygulaması ve artık oynamadığınız bazı anlamsız oyunlardanda mahrum olabilirdiniz. Sizce Microsoft neden başarısız oldu? Yada geri dönse başarılı olabilirmi? Benim aklıma gelen ilk sebep uygulama msğazası boştu vede çok çabuk cihazlar güncelliğini yazılımsal olarak yitirecek şekilde güncelleme alamıyordu. Sizin ileriye yönelik fikirleriniz nedir....
Office ve iş odaklı uygulamalarda başarılı olsa, kurumsal olarak mantıklı olurdu ama bireysel olarak asla almam.
 

Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,934
Puanları
113
Oyun yok düzgünce program yok onun için çok mantıklı değil. Exe falan açabiliyor mu bu onu bilmiyorum bak.
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,037
Puanları
113
Oyun yok düzgünce program yok onun için çok mantıklı değil. Exe falan açabiliyor mu bu onu bilmiyorum bak.
Hocam geliştirilebilirdi ama... nasılki android ve ios 90 derece çark etti ise bunlarda yapabilirdi. Benim aklıma abd tarafından acaba baskımı geldi gibi şeyler geliyor. Çekilin suyu bulandırmayın ios ve android ile hükmedeceğiz gibi bir sebepten mi acaba.
 

Bi ıssırabilsem

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
2,934
Puanları
113
Hocam geliştirilebilirdi ama... nasılki android ve ios 90 derece çark etti ise bunlarda yapabilirdi. Benim aklıma abd tarafından acaba baskımı geldi gibi şeyler geliyor. Çekilin suyu bulandırmayın ios ve android ile hükmedeceğiz gibi bir sebepten mi acaba.
Gerçekten Windows olsaydı ben alırdım yani Exe açıyorsun indirilerek programi indirip bilgisayara kuruyorsun çok güzel olabilirdi özellikle Windows kurmak için 🤤

Aslında Nokia yerine büyük bir marka da alsaydı belki hala pisayada olabilirdi.
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
1,359
Puanları
113
Konum
İzmir
Neden bireysel tercihiniz olmazdı.
İOS ve Android’in gerisinde kaldığını ve çıksa bile optimizasyon ve uygulama çeşitliliğinde rakiplerinin gerisinde kalacağını düşünüyorum. Özellikle HarmonyOS ve GoogleFuschia’nın ayak seslerini duyduğumuz bu aylarda Microsoft Mobile çıkarsa bence microsoft fanları dışında kimse almaz.

Microsoft’un hiç sesi çıkmıyor ama bence gelecekteki rakipleriyle kapışabilmek için windows serisini bitirip Fuschia gibi tüm cihazlarla etkileşimi olan yeni bir sistemi hayata getirebilirler🙂. Umarım olur. Ne kadar rekabet olursa o kadar kullanıcının işine gelir.
 

Administraktör

Foruma iz bırakmış olma dileğiyle...
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
5,420
Puanları
113
Konum
Türkiye
Microsoft ne kadar büyük satın alma gerçekleştirdiyse neredeyse hepsinin iç...e etti.

Malum şirket yarın androidi satın alsa androidi bırakaıp ios a geçerim.
 

Obenfuhrer

Asistan
Yasaklı
Katılım
12 Ara 2017
Mesajlar
228
Puanları
43
Konum
Kehlsteinhaus
Market olayını çözse alırım.
Lumia cihazlar performans harikasıydı.En ufak donma takılma yaşamadım.
 
Üst
stat counter