Meizu 16th

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
Arkadaşlar telefonu nasıl bilirsiniz daha adam akıllı inceleme yok globalde meizu ilerki yıllarda güncelleme konusunda tavrı nasıldır veya flyme arayüzü nasıldır. Bilgi sahibi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,566
Puanları
113
Arkadaşlar telefonu nasıl bilirsiniz daha adam akıllı inceleme yok globalde meizu ilerki yıllarda güncelleme konusunda tavrı nasıldır veya flyme arayüzü nasıldır. Bilgi sahibi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim
Arayüzü oldukça sade ve hızlı bir telefon. İnternette biraz araştırma sonucu kullanıcıların memnun kaldığını görebileceksiniz. :)
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,338
Puanları
113
Meizu genelde android ana güncellemeleri verir ağırlığı daha çok flyme güncellemeye verir ama stabildir özellikleri başarılı ve gereksiz özelliklere boğmamışlar zamsungun s10'da vericeği kamera lensi ve ekrandan parmak okutmayı bu sene verdiler bence çok iyi cihaz bir 400 mah fazla verseler bunu alın diye pankart yapılacak cihaz :D
 

oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
Meizu genelde android ana güncellemeleri verir ağırlığı daha çok flyme güncellemeye verir ama stabildir özellikleri başarılı ve gereksiz özelliklere boğmamışlar zamsungun s10'da vericeği kamera lensi ve ekrandan parmak okutmayı bu sene verdiler bence çok iyi cihaz bir 400 mah fazla verseler bunu alın diye pankart yapılacak cihaz :D
Aynen öyle ama yinede klasik bi kullanıcı olarak canım sıkılınca sosyal medya yolda müzik ve video bazen birazda oyun için 1 gübü çıkarcak bi cihaz diye tahmin ediyorum yorumlarınızdan sonra üzceğini pel zannetmiyorum

---- Mesajlar birleştirildi ----

Arayüzü oldukça sade ve hızlı bir telefon. İnternette biraz araştırma sonucu kullanıcıların memnun kaldığını görebileceksiniz. :)
Biraz araştırma yaptım fakat pek fazla bi bilgi bulamadım kargo yola çıkmış bakalım nasıl bi deneyim sunacak
 
Son düzenleme:

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,338
Puanları
113
Hayırlı uğurlu olsun memnun kalacağından eminim ama bir kullanıcı tecrübesi paylaşımı isterim ;)
Merak ettiklerim kamera detay yakalama ve düşük ışık performansı
Kulaklık ses seviye ve kalitesi ayrıca ekran renk dengesi ve parlaklığı samsung panelde iyisimi bir görelim.
 

abd1907

Asistan
Katılım
27 Eyl 2014
Mesajlar
162
Puanları
28
Hayırlı olsun. Aynı şekilde kullanıcı deneyimi bekliyorum ;)
 

oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
tabii ki bi gelsin inşallah sıkıntısız müsait olduğum ilk anda deneyimlerimi yazmak isterim bende
 

oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
Arayüzü oldukça sade ve hızlı bir telefon. İnternette biraz araştırma sonucu kullanıcıların memnun kaldığını görebileceksiniz. :)
meizu 16th de mcharge hızlı şarj desteği var peki quickcharge 3.0 lık bi powerbank ile kullanırken hızlı şarj destekler mi
 

oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
Hayırlı olsun. Aynı şekilde kullanıcı deneyimi bekliyorum ;)
arkadaşlar cihazımı cuma akşam sipariş etmiştim cumartesi sabah kargolandı pazartesi günüde elime ulaştı iphone 5s den sonra ekranı muazzam geldi. s9 ekranını falanda incelemiştim birebir aynı değil belki ama ona yakın bi deneyim sunuyo bence. ikiside superamoled zaten ppi değeri s9 un biraz daha fazla ama belli bi seviyeden sonra anlaşılması zor oluyo. 6 da geldi hiç bişey yapmadan ilk önce kutu açarken video çektim kurulum adımlarını atlayıp donanım özelliklerini test ettim hiç bi sıkıntısı yok. sadece arkda tarafında marka modelin yazan yerde en ufak model numarası silik yazılmış ve orda 2 nin altında makine yanlışlıkla bi tane . koymuş heralde ben farketmedim zaten kız arkadaşım farketti. ama arkadaşlarıma söyleyince hani nerde yok öyle bişey falan oldu çok küçük anlıcanız. onun haricinde arayüzü gayet basit kolay akşam 6 dan sabah 6 ya kadar takıldık kendisiyle sürekli dosya indirme falan 80 şarjla geldi 15 şarjla günü kapattık 11 de uyandığımda %2 şarj yemişti beklemede. tahminim benim kullanımımla 1 günü götürür. 2 imei de kayıtlı sıkıntı yok. ama akıllı phone deki jelatinle kılıfı aldım jelatin tam mm ayarlanmış 1 mm yanlış taktınızda kılıf attırıyo jelatini. haliyle bende beceremedim aliexpresten söylicem bunun kenarları şimdilik beyazlı kaldı bi süre kullancam böyle ama kalın jelatin ekranı korucağını düşünyorum. onun haricinde kamerası gerçekten güzel 8.1 ile geliyor. faturada imei var önceden gegtiren firma tarafından açılmış heralde gerekli şeyler yüklenmiş ve kapıtılıp yandaki güvenlik bantları yapıştırılmış herşeyiyle kutunun 0 olduğu belliydi. ve ekran da ölü pixel namımna bişey yok. teş hoşlanmadığım yani bu mback ta ana menüye dönmek için ekrana sağlam basman lazım o sağlam basma düzeyine kişi kendisine göre belirleyebilse daha güzel olurmuş benim basımım bazen yumuşak kalıyor heralde ama jelatin olduğunuda unutmamak lazım. kısaca daha çok yeni birliktelimiz ama aşık oldum. inşallah böyle geçer . meizu 16 nın ana konu tarzında bişey açmayı düşünüyorum müsait bir zamanımda orda daha detaylıca konuşabilirz.

---- Mesajlar birleştirildi ----

unutmadan iosdan androide whatsapp yedeğini aktarma imkansıza yakın
 
Son düzenleme:

abd1907

Asistan
Katılım
27 Eyl 2014
Mesajlar
162
Puanları
28
arkadaşlar cihazımı cuma akşam sipariş etmiştim cumartesi sabah kargolandı pazartesi günüde elime ulaştı iphone 5s den sonra ekranı muazzam geldi. s9 ekranını falanda incelemiştim birebir aynı değil belki ama ona yakın bi deneyim sunuyo bence. ikiside superamoled zaten ppi değeri s9 un biraz daha fazla ama belli bi seviyeden sonra anlaşılması zor oluyo. 6 da geldi hiç bişey yapmadan ilk önce kutu açarken video çektim kurulum adımlarını atlayıp donanım özelliklerini test ettim hiç bi sıkıntısı yok. sadece arkda tarafında marka modelin yazan yerde en ufak model numarası silik yazılmış ve orda 2 nin altında makine yanlışlıkla bi tane . koymuş heralde ben farketmedim zaten kız arkadaşım farketti. ama arkadaşlarıma söyleyince hani nerde yok öyle bişey falan oldu çok küçük anlıcanız. onun haricinde arayüzü gayet basit kolay akşam 6 dan sabah 6 ya kadar takıldık kendisiyle sürekli dosya indirme falan 80 şarjla geldi 15 şarjla günü kapattık 11 de uyandığımda %2 şarj yemişti beklemede. tahminim benim kullanımımla 1 günü götürür. 2 imei de kayıtlı sıkıntı yok. ama akıllı phone deki jelatinle kılıfı aldım jelatin tam mm ayarlanmış 1 mm yanlış taktınızda kılıf attırıyo jelatini. haliyle bende beceremedim aliexpresten söylicem bunun kenarları şimdilik beyazlı kaldı bi süre kullancam böyle ama kalın jelatin ekranı korucağını düşünyorum. onun haricinde kamerası gerçekten güzel 8.1 ile geliyor. faturada imei var önceden gegtiren firma tarafından açılmış heralde gerekli şeyler yüklenmiş ve kapıtılıp yandaki güvenlik bantları yapıştırılmış herşeyiyle kutunun 0 olduğu belliydi. ve ekran da ölü pixel namımna bişey yok. teş hoşlanmadığım yani bu mback ta ana menüye dönmek için ekrana sağlam basman lazım o sağlam basma düzeyine kişi kendisine göre belirleyebilse daha güzel olurmuş benim basımım bazen yumuşak kalıyor heralde ama jelatin olduğunuda unutmamak lazım. kısaca daha çok yeni birliktelimiz ama aşık oldum. inşallah böyle geçer . meizu 16 nın ana konu tarzında bişey açmayı düşünüyorum müsait bir zamanımda orda daha detaylıca konuşabilirz.

---- Mesajlar birleştirildi ----

unutmadan iosdan androide whatsapp yedeğini aktarma imkansıza yakın
Tekrardan girip deneyimlerini yazdığın için teşekkürler :) Model numarası falan belki orijinalinde öyledir cihazı göz ile kıyaslayabileceğiniz başka bir cihaz varsa kıyaslarsanız daha net bir şekilde anlayabilirsiniz. Yüksek olasılıkla Meizu'yu almayacağım ama bir kaç soru soracağım. Telefonun performansı nasıl? Isınıyor mu? Ses kalitesi için iyi diyorlardı bahsedildiği gibi güzel mi?
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,338
Puanları
113
arkadaşlar cihazımı cuma akşam sipariş etmiştim cumartesi sabah kargolandı pazartesi günüde elime ulaştı iphone 5s den sonra ekranı muazzam geldi. s9 ekranını falanda incelemiştim birebir aynı değil belki ama ona yakın bi deneyim sunuyo bence. ikiside superamoled zaten ppi değeri s9 un biraz daha fazla ama belli bi seviyeden sonra anlaşılması zor oluyo. 6 da geldi hiç bişey yapmadan ilk önce kutu açarken video çektim kurulum adımlarını atlayıp donanım özelliklerini test ettim hiç bi sıkıntısı yok. sadece arkda tarafında marka modelin yazan yerde en ufak model numarası silik yazılmış ve orda 2 nin altında makine yanlışlıkla bi tane . koymuş heralde ben farketmedim zaten kız arkadaşım farketti. ama arkadaşlarıma söyleyince hani nerde yok öyle bişey falan oldu çok küçük anlıcanız. onun haricinde arayüzü gayet basit kolay akşam 6 dan sabah 6 ya kadar takıldık kendisiyle sürekli dosya indirme falan 80 şarjla geldi 15 şarjla günü kapattık 11 de uyandığımda %2 şarj yemişti beklemede. tahminim benim kullanımımla 1 günü götürür. 2 imei de kayıtlı sıkıntı yok. ama akıllı phone deki jelatinle kılıfı aldım jelatin tam mm ayarlanmış 1 mm yanlış taktınızda kılıf attırıyo jelatini. haliyle bende beceremedim aliexpresten söylicem bunun kenarları şimdilik beyazlı kaldı bi süre kullancam böyle ama kalın jelatin ekranı korucağını düşünyorum. onun haricinde kamerası gerçekten güzel 8.1 ile geliyor. faturada imei var önceden gegtiren firma tarafından açılmış heralde gerekli şeyler yüklenmiş ve kapıtılıp yandaki güvenlik bantları yapıştırılmış herşeyiyle kutunun 0 olduğu belliydi. ve ekran da ölü pixel namımna bişey yok. teş hoşlanmadığım yani bu mback ta ana menüye dönmek için ekrana sağlam basman lazım o sağlam basma düzeyine kişi kendisine göre belirleyebilse daha güzel olurmuş benim basımım bazen yumuşak kalıyor heralde ama jelatin olduğunuda unutmamak lazım. kısaca daha çok yeni birliktelimiz ama aşık oldum. inşallah böyle geçer . meizu 16 nın ana konu tarzında bişey açmayı düşünüyorum müsait bir zamanımda orda daha detaylıca konuşabilirz.

---- Mesajlar birleştirildi ----

unutmadan iosdan androide whatsapp yedeğini aktarma imkansıza yakın
Hocam hayırlı uğurlu olsun umarım beğenmişsinizdir ayrıca o mback olayının bir ayarlaması olması lazım yanlış hatırlamıyorsam ayrıca bu garanti servisi olarak genpa,kvk gibi garanti servislerinin kağıdı çıktımı peki
 

efe.e

Üyecik
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
63
Puanları
8
Cihazda nfc yok değil mi? Birde günlük yoğun kullanımda bataryasının nasıl gittiğini bizimle paylaşır mısınız ?
 

oguzglr

Üyecik
Katılım
1 Kas 2018
Mesajlar
29
Puanları
3
unutmadan w
Hocam hayırlı uğurlu olsun umarım beğenmişsinizdir ayrıca o mback olayının bir ayarlaması olması lazım yanlış hatırlamıyorsam ayrıca bu garanti servisi olarak genpa,kvk gibi garanti servislerinin kağıdı çıktımı peki
Distribütör firmanın kağıdı çıktı arkasındada servis olarak kvk yazıyordu. Bilmiyorum olması gerek benim için biraz fazla şiddetli kalıyor sinir bozucu olabiliyor. Ama ben bulamadım 2 gündür bakmama rağmen

---- Mesajlar birleştirildi ----

Cihazda nfc yok değil mi? Birde günlük yoğun kullanımda bataryasının nasıl gittiğini bizimle paylaşır mısınız ?
Hocam 2.şarjı yaptım şuanlık 24 saatin sonunda %10-15 lik bi batarya kalıyor ama uygulamalar indiğini ve pilin daha yeni olduğunu göz önüne aldığımda 1-2 hafta sonra ilk heycanı geçtiğinde 1.5 gün olur diye tahmin ediyorum

---- Mesajlar birleştirildi ----

Cihazda nfc yok değil mi? Birde günlük yoğun kullanımda bataryasının nasıl gittiğini bizimle paylaşır mısınız ?
Hocam 2.şarjı yaptım şuanlık 24 saatin sonunda %10-15 lik bi batarya kalıyor ama uygulamalar indiğini ve pilin daha yeni olduğunu göz önüne aldığımda 1-2 hafta sonra ilk heycanı geçtiğinde 1.5 gün olur diye tahmin ediyorum
Tekrardan girip deneyimlerini yazdığın için teşekkürler :) Model numarası falan belki orijinalinde öyledir cihazı göz ile kıyaslayabileceğiniz başka bir cihaz varsa kıyaslarsanız daha net bir şekilde anlayabilirsiniz. Yüksek olasılıkla Meizu'yu almayacağım ama bir kaç soru soracağım. Telefonun performansı nasıl? Isınıyor mu? Ses kalitesi için iyi diyorlardı bahsedildiği gibi güzel mi?
Aynı anda 15uygulama falan indirdim hiç bir ısınma hissetmedim elime yansıyan performansta şuanlık en iyilerden arayüz hafif gerçekten ses ise muazzam ve kulaklık dac ı da çok iyi 1 yıldır kullandışım kulaklık buna takınca çok şaşırttı
 
Son düzenleme:

Yusufozdn60

Üyecik
Katılım
8 Ağu 2017
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
Antalya
Selamlar,ben de meizu 16 düşünüyorum.Fakat bazı sorularım olacak.Çin modelli telefonlarda global rom vs denilen şey nedir?
siz telefonu aldığınızda google play store ve türkçe dil desteği oluyor mu?
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,338
Puanları
113
Selamlar,ben de meizu 16 düşünüyorum.Fakat bazı sorularım olacak.Çin modelli telefonlarda global rom vs denilen şey nedir?
siz telefonu aldığınızda google play store ve türkçe dil desteği oluyor mu?
Hocam firma global firma o konuda sıkıntı yaşamazsınız modelde global. Yani bazı kullanıcılar kaçak veya ithal getirilen çin vb. bölgelere özel üretilen cihazları satın alıp bu sorunlarla uğraşıyor sizde böyle sorun olmaması lazım olursa firma veya yüklenici kaynaklı 1000/1 olan bir sorun başınıza gelmiş olur o zaman da şansınıza yanın :D
 

Efsaneben

Asistan
Katılım
27 Haz 2018
Mesajlar
183
Puanları
18
Konum
Turkiye
Arkadaşlar telefonu nasıl bilirsiniz daha adam akıllı inceleme yok globalde meizu ilerki yıllarda güncelleme konusunda tavrı nasıldır veya flyme arayüzü nasıldır. Bilgi sahibi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim
Telefonu aldın mı nasıl gunceleme verdiler mi
 

makifsam

Üyecik
Katılım
16 Eki 2019
Mesajlar
12
Puanları
3
tabii ki bi gelsin inşallah sıkıntısız müsait olduğum ilk anda deneyimlerimi yazmak isterim bende
İyi geceler 15 günü aşkındır telefonu kullaniyorsun son deneyimlerini paylaşır mısın gerçekten internette bu telefon hakkında kullanıcı yorumu bulmak zor.
 
Üst
stat counter