GeraltOfRivia
Öğrenci
- Katılım
- 3 Şubat 2017
- Mesajlar
- 30
- Reaksiyon puanı
- 6
- Puanları
- 8
- Yaş
- 28
Ben 1,5 yıl önce Gold mağazasından Meizu M1 Note satın almıştım. Aldıktan bir kaç ay sonra ekranda bulanıklaşma ve bozulma meydana geldi. Zaman geçtikçe bu soun büyüdü ve ekranım kullanılamaz hale geldi. Bu yaşadığım sorunda kesinlikle kullanıcı hatasından kaynaklı bir durum söz konusu değil. Golda ürünü götürdüm, Perpa'da bulunan Digitalmarket'e kargolandı ürün. Az değil 1 ay sonra ürün geri geldi ve kvk teknik servis kutusu içinde bir notla beraber geri dönü. Ürünü kendi elimle teslim etmem gerekiyormuş aksi halde işlem yapılamazmış. Kendim gittim kapalıydı dükkan. Rahat 50-60 defa aradım dükkanın numarasını belli aralıklarla. Ya meşgule aldılar telefonu yada açmadılar, hiç bir zaman ulaşamadım. Telefon elimde kaldı. Ne yapmam gerekiyor yardım edin. Hiç bir teknik servis yapamıyor, parçası bulunamıyormuş.